En als ze dan niet meer lekker is?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik zag die post onder aan een pagina staan, ik ging er van uit dat het de laatste post was.
En btw, ik ga chai echt niet dumpen hoor als ze 30 en lekker is.
Dat is een nogal hypothetische vraag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En als ze dan niet meer lekker is?
Maar stel nou dat het niet hypothetisch is...quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is een nogal hypothetische vraag.
Dat je in je kont bent genomen door Ronaldo en daarom je huiswerk niet af hebt?quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:53 schreef Madridista het volgende:
Omg. Wat zal ik ze morgen voorliegen?
Oh ja dan wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar stel nou dat het niet hypothetisch is...
Het is ook wel te krijgen, maar ik ken diegenen niet echt goed.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef reetveter het volgende:
[..]
Dat woon ik ook in het weekend. Maar zelfs dan is het te krijgen
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:56 schreef Chai het volgende:
[..]
Het t-shirt is terecht.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Madridista het volgende:
Ik ga zeggen dat ik geldproblemen had en dat die er nu niet meer zijn.
Wel onzin natuurlijk. Ik heb vandaag nog een broek van 149 euro gekocht
Hoe ken je daar nou gezeur van krijgenquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Het is ook wel te krijgen, maar ik ken diegenen niet echt goed.
En k heb geen zin in gezeur.
Zelfs mijn riem kost meerquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Madridista het volgende:
Je kan beter zeggen dat je moeder is overleden.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:57 schreef Madridista het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
Klein dorp, waar snel gezeurd wordt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe ken je daar nou gezeur van krijgen. Wat voor dorpje woon je
Ik stopte ze in zakjes met papier er omheen, dus ik zag ze nooit ofzo.quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:45 schreef Chai het volgende:
Maar Tli, ik snap het niet. Die doos was toch niet ineens leeg? Dan lagen er toch nog resten in van die anderen?
Chai legde mij net uit waar dit over ging.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:00 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik stopte ze in zakjes met papier er omheen, dus ik zag ze nooit ofzo.maar toen was ik 6 ofzo he. Nu doe ik dat niet meer.
Ik wou ze gewoon samen hebben anders werden ze eenzaam.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:02 schreef Mozy het volgende:
[..]
Chai legde mij net uit waar dit over ging.
Geniaal![]()
mijn pa heeft de dode hamster van mijn zus destijds gewoon meteen in de kliko gegooid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:03 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wou ze gewoon samen hebben anders werden ze eenzaam.
Mijn vader deed dat ook bij mijn vogel toen heb ik hem er uit gevist.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:04 schreef moomoo het volgende:
[..]
mijn pa heeft de dode hamster van mijn zus destijds gewoon meteen in de kliko gegooid.
Leuk manquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:05 schreef reetveter het volgende:
[..]
Netzo leuk als jij die bullshit post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |