Dat is niet te drinken joh.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef secondewijzer het volgende:
Ik heb een flesje Obst-Schnaps van mn stiefzusje gekregen die in Oostenrijk was geweest.
Geen idee wat het is, maar 35% klinkt goed.
Stop het in je kontgat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:14 schreef secondewijzer het volgende:
Zo smaakt het alleen niet, godver
Mama neemt het even voor hem opquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
kankermuil houden nou, godverdomme
Wat is dat ultlullen?quote:
Je bedoelt zijn dochter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mama neemt het even voor hem op
Dat is wat je goed kan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Mozy het volgende:
[..]
Wat is dat ultlullen?
Tevens, waarom kanker je niet gewoon op als je alleen komt om te patsen over je kleren en het feit dat er wijven achter je aanlopen als je vraagt of iemand 20 euro wil?
muil houden zei ik, takkejongquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:16 schreef Madridista het volgende:
[..]
Mama neemt het even voor hem op
kusjequote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef reetveter het volgende:
I'm out. Deze jongen gaat vanavond wel aan de shotjes. Moi
Was er niet laatst dat je helemaal trots op je zelf was omdat er wel 20 meisjes om je heen stonden toen je ze iets aanbood?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat is wat je goed kan.
Dingen verzinnen.
bek houden jijquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
muil houden zei ik, takkejong
Ik bood ze niks aan.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:18 schreef Mozy het volgende:
[..]
Was er niet laatst dat je helemaal trots op je zelf was omdat er wel 20 meisjes om je heen stonden toen je ze iets aanbood?
Waarom stonden ze anders om je heen? Om zich te verwonderen over hoe lelijk je bent?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Madridista het volgende:
[..]
bek houden jij
[..]
Ik bood ze niks aan.
eh nee.quote:
zeg jij mij nou mijn bek te houden, vuile hond. niemand zit te wachten op jouw muik posts hoor. godverdomme je smoelwerk dicht, lelijkerd.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:19 schreef Madridista het volgende:
[..]
bek houden jij
[..]
Ik bood ze niks aan.
we geloven je toch niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |