Ik dacht ik kom ook even nutteloze informatie posten waar niemand iets aan heeft en waar geen reet van waar is.quote:
quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je kan beter zeggen dat je moeder is overleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat zeiden ze toen?
Jammer weer dat er geen reet van waar is in jouw gevalquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:06 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik dacht ik kom ook even nutteloze informatie posten waar niemand iets aan heeft en waar geen reet van waar is.
Jammer dat er in jouw geval nooit iets van waar is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:07 schreef Madridista het volgende:
[..]
Jammer weer dat er geen reet van waar is in jouw geval
Ik hoop dat je zelf inziet dat je hier ongelooflijk faaltquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:08 schreef Mozy het volgende:
[..]
Jammer dat er in jouw geval nooit iets van waar is.
Ik hoop dat je zelf inziet dat je altijd ongelooflijk faalt.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf inziet dat je hier ongelooflijk faalt
Niemand is anders onder de indruk van je gepats hoor, met je dure kleren.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:09 schreef Madridista het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf inziet dat je hier ongelooflijk faalt
Dat is subjectief mijn beste manquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Mozy het volgende:
[..]
Ik hoop dat je zelf inziet dat je altijd ongelooflijk faalt.
Gelukkig dat je dat inzag.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef reetveter het volgende:
Ik hoop dat ik inzie dat ik ongelooflijk faal
Inderdaad, dat van jou is ook subjectief.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:10 schreef Madridista het volgende:
[..]
Dat is subjectief mijn beste man
Je herhaalt nu alleen wat ik net zei.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:11 schreef Mozy het volgende:
[..]
Inderdaad, dat van jou is ook subjectief.
Nee jij herhaalt wat ik zeg.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:12 schreef Madridista het volgende:
[..]
Je herhaalt nu alleen wat ik net zei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |