quote:
Er is daar helemaal niemand.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:31 schreef Chai het volgende:
[..]
Haar tieten aan het flashen in de tinychat.
Slaat nergens op hequote:Op woensdag 9 februari 2011 20:28 schreef secondewijzer het volgende:
Ik rook/blow nooit, maar k heb nu gewoon zin in een j.
Heb t wel eens gedaan boi.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef reetveter het volgende:
[..]
Slaat nergens op he. Als je het nooit doet, hoe kan je er dan zin in hebben. Je weet het effect dan niet eens.
Dan doe je het dus niet 'nooit'.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:41 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Heb t wel eens gedaan boi.
Zekerquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:43 schreef secondewijzer het volgende:
Zie die boy bijdehand zijn dan.
K heb gewoon zin om flink te relaxen. Zo, beter verwoord?
Ga je toch zelf naar de shopquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:44 schreef secondewijzer het volgende:
Ik ken alleen niemand in de buurt die zo even een j voor me kan regelen.
Haar naam verwijst naar het zusje van Vanessa Hudgens.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:26 schreef Chriz2k het volgende:
[ afbeelding ]
Is het raar als ik haar cute vind?
Het zou best kunnen dat ze 10 is trouwens, in dat geval bedoel ik er niets seksueels mee.
Orlyquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Haar naam verwijst naar het zusjes van Vanessa Hudgens.En het meisje op haar twitter profiel woont in Californië.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |