Dat heb ik altijd, dat meisje me nakijken. en nu?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef Madridista het volgende:
Ik zei dat ze naar me omkeken en dat sommige van hen die ik niet eens ken een praatje kwamen maken
Jezus. Wijfquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:20 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
eh nee.
[..]
zeg jij mij nou mijn bek te houden, vuile hond. niemand zit te wachten op jouw muik posts hoor. godverdomme je smoelwerk dicht, lelijkerd.
Waarom blijf je dan op me ingaan, stuk afgekloven zeemlap die je bent.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:22 schreef Madridista het volgende:
[..]
Jezus. Wijf
Ik zit ook niet op jouw commentaar te wachten.
En je bent zelf lelijk
Blondje. Jij begint nog altijdquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan op me ingaan, stuk afgekloven zeemlap die je bent.
LOL, zit je aan de crack? Als er iemand lelijk is ben jij het wel, ransuil.
Zit je niet stiekem met lamon te msnen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Mozy het volgende:
Dit stuurt een meisje mij over seks met haar vriend![]()
[ afbeelding ]
Nee, met een meisje van 16.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef secondewijzer het volgende:
[..]
Zit je niet stiekem met lamon te msnen?
dus... overal behalve waar het hoort, eigenlijk?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:24 schreef Mozy het volgende:
Dit stuurt een meisje mij over seks met haar vriend![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan op me ingaan, stuk afgekloven zeemlap die je bent.
LOL, zit je aan de crack? Als er iemand lelijk is ben jij het wel, ransuil.
Jij blijf happen hoor, couscoussnuiver.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:25 schreef Madridista het volgende:
[..]
Blondje. Jij begint nog altijd
Ik wil je helemaal niet kwetsen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens. komt hij met "blondje". Well that fucking hurts man.
Heb je nou typekanker omdat je zit te ragen of omdat je niks meer kan zien door de tranen die ik je laat produceren?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef Madridista het volgende:
WD. Je hoeft niet meteen te schelden.
Ik vind je lelijk ja. Maar er zullen ongetwjfeld (veel) jongens zijn die je el leuk vinden
OH SNAP ZEI IE BLONDJE. WD GAAT HET WEL MET JE NA DIT HEFTIGE SCHELWOORD WAT JIJ GEWOON ZOMAAR NAAR JE HOOFD KRIJGT GEWORPEN.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:27 schreef wolvendagen het volgende:
Trouwens. komt hij met "blondje". Well that fucking hurts man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |