Wat je wil. ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Mijn overwinning.
Jij kan het duidelijk niet meer aan, braakbal.
De combinatie van smileys, onnodige interpunctie en een fout in je zin geven aan dat je er niet mee om kan gaan.quote:
Nigga please wat maakt het uit wie langer isquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:36 schreef Mozy het volgende:
[..]
haha.
Kijk jongens hij denkt dat hij langer dan mij is wat een kneus.
Nigga please wat maakt het uit dat jij de 2de helft gaat kijken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:38 schreef reetveter het volgende:
[..]
Nigga please wat maakt het uit wie langer is.
Ik vraag niet aan mensen om kledingadvies dus dat scheeltquote:
Vraag mij eens om kledingadvies. Nu. Do it.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik vraag niet aan mensen om kledingadvies dus dat scheelt. Dat is wel een lame ass versiertruc tho. Nooit geweten dat die zou werken
Ze is dood.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef Dqod het volgende:
WD wat was er nou met je degoe als ik vragen mag? Ik heb niet alles nagelezen
Enige reden dat mannen dat doen is als versiertruc. Dus nee, ik vraag het niet. Dat mogen anderen bij je doen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:39 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Vraag mij eens om kledingadvies. Nu. Do it.
T valt wel, maar niet mee u_uquote:
Aiii okquote:
quote:
Rotjong. Ik wilde zeggen: "Jouw kleding zou leuk staan als het bij mij op de vloer lag."quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:40 schreef reetveter het volgende:
[..]
Enige reden dat mannen dat doen is als versiertruc. Dus nee, ik vraag het niet. Dat mogen anderen bij je doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |