Mag dat niet danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom komen er nu al mensen die niet betrokken zijn bij ONZRadio
Care?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jawel maar het is vooral voor DJ's en de vaste luistraars.quote:
Kijk, dat is juist goed. Dan kunnen we nieuwe luisteraars ronselenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jij bent baas, jij mag wel komenquote:
Alleen om jullie te zieken omdat jullie BoleroPower haten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Iedereen kan om 21.00u Stairway binnenlopen, zelfs zonder `aanmelding´.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
Jawel maar het is vooral voor DJ's en de vaste luistraars.
Wij moeten meer aan social media doen om luisteraars te trekken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk, dat is juist goed. Dan kunnen we nieuwe luisteraars ronselen
Ohw, gelukkig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jij bent baas, jij mag wel komen
Ja ik zeg toch ook niet dat je niet mag komen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen kan om 21.00u Stairway binnenlopen, zelfs zonder `aanmelding´.
True, maar iedereen is gewoon welkom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook niet dat je niet mag komen?![]()
Maar een ONZ radio meet lijkt mij vooral bedoeld voor mensen die er na luisteren en draaien. Daarom heet het volgens mijn een een ONZ radio meet.
Ja dat bedoel ik iedereen mag komen maar hoe meer mensen die vaak luisteren en er voor draaien hoe leuker het is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, maar iedereen is gewoon welkom.
Het word gewoon lekker bier drinken met iedereen
Dus het is minder leuk voor mensen zoals mij die in het weekend op zijn tijd of savonds eventjes luisterenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik iedereen mag komen maar hoe meer mensen die vaak luisteren en er voor draaien hoe leuker het is.
Ja, dan heb je wat om over te lullen, dat is zo!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik iedereen mag komen maar hoe meer mensen die vaak luisteren en er voor draaien hoe leuker het is.
Zit wat inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, dan heb je wat om over te lullen, dat is zo!
Maar de niet luisteraars kunnen we dan wel goed indoktrineren om ook te gaan luisteren
Verkeerde topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:52 schreef Monopoly het volgende:
Als webhawk er niet is wil ik hem graag overnemen om 0.00
Faalquote:
Heb je een vliendje dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoop dat mijn lief nog wel even mee wil naar Utrecht
Jep, maar dat is slowchattenquote:
Je mag altijd naar mijn tieten kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Is van belang bij het wel of niet komen naar de meet.
Hoe laat gaat de 1e trein op zondag ochtend naar Lelystad vanuit Utrecht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Is van belang bij het wel of niet komen naar de meet.
7.20quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de 1e trein op zondag ochtend naar Lelystad vanuit Utrecht?
Dan kan ik misschien wel met jou mee terug rijden, dat je mij in Zwolle eruit gooit ? halverwege de nachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik drink wel niet als ik kom, ga dan wel met de auto
Noteer mij maar bij de aanwezigen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Je mag altijd naar mijn tieten kijken
Denk dat ALS ik kom, dat we daarna terug gaan naar Drenthe..quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien wel met jou mee terug rijden, dat je mij in Zwolle eruit gooit ? halverwege de nacht
Blijf ik wel bij homies van me pitten
Ik loods je er wel heenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga proberen om te komen![]()
maar mezelf kennende ben ik dan totaal verdwaalt in utrecht
whaha.. kan waarschijnlijk mijn dienst wel verzetten naar dinsdags.. dus dan met de trein enzow heen... en vanaf het station ben ik verlorenquote:
Socios staat wel op het station bij de treintjes om je de weg te wijzen. Het is echt heel dichtbij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whaha.. kan waarschijnlijk mijn dienst wel verzetten naar dinsdags.. dus dan met de trein enzow heen... en vanaf het station ben ik verloren
Socios heeft ook een ingebouwd spoorboekjequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Socios staat wel op het station bij de treintjes om je de weg te wijzen. Het is echt heel dichtbij.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm dat word tegen die tijd maar even goed kijken hoe ik dat allemaal ga doen..
eerst morgen maar eens kijken of ik mijn dienst kan verzetten
Ik heb het daar te druk voorquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:22 schreef Boterhamzakje het volgende:
Lijst van wie er al komt en wie misschien?
Hoe moet ik dat doen dan? Ik kan de OP niet aanpassen ja..quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb het daar te druk voor
Hou jij het bij ?
Het lijstje up to date houden, dan pas ik het zo aan in de OPquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:23 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat doen dan? Ik kan de OP niet aanpassen ja..
Ik zal ff kijken hoe het er nu voorstaat.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het lijstje up to date houden, dan pas ik het zo aan in de OP
aaah dacht dat er allemaal gastjes van 16 zouden gaan.. die in utrecht wonenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:27 schreef Boterhamzakje het volgende:
Tot nu toe.
Mensen die komen:
- Monopoly
- Socios
- stevenmac26
- trololo
Mensen die misschien komen:
- Boterhamzakje
- Knetterkrankjorum
Geen idee ^^ maar dit is wat er tot nu toe in dit topic is gepost.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaah dacht dat er allemaal gastjes van 16 zouden gaan.. die in utrecht wonen
Tequila, de hele nacht door. En niets andersquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik lus nie bier.. mag ook wat anders?
huppel vast ook wel.. en ragboer enzo.. die slapen nu alleenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:32 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Geen idee ^^ maar dit is wat er tot nu toe in dit topic is gepost.
uuuhmm dan moet ik eerst met wat anders beginnenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tequila, de hele nacht door. En niets anders
Ja, dus we zien morgen wel verderquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
huppel vast ook wel.. en ragboer enzo.. die slapen nu alleen
Ik denk het welquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uuuhmm dan moet ik eerst met wat anders beginnen
gaat het trouwens gewoon door tot de eerste trein op zondag vertrekt?
Er zijn geheid meer mensen die met de eerste trein weer terug moetenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uuuhmm dan moet ik eerst met wat anders beginnen
gaat het trouwens gewoon door tot de eerste trein op zondag vertrekt?
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik denk het welVoor mij wel het plan iig.
Vanuit Zaandam kan ook hoor.quote:Op woensdag 9 februari 2011 13:38 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
In dat geval kom ik ook man
Ga ik met samen met Steven vanuit Amsterdam met de trein ofzo.
Neem hem mee dan naar Utrechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:40 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Vanuit Zaandam kan ook hoor.
Maar ik zit misschien in Groningen dan om met mijn boi Buffalo-Soldier te stappen daar
Hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:50 schreef utopie het volgende:
zou ik ook welkom zijn, zonder in elkaar gerost te worden door modjes/FA's?!
Ooh als Beach komt kom ik niet hoor...quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:19 schreef Beach het volgende:
Even nadenken of het uitkomt om te komen, maar lijkt me wel leuk
Ik zeg toch misschienquote:Op woensdag 9 februari 2011 13:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Neem hem mee dan naar Utrecht
Ik ga dan wel in mijn eentje
Nja Trololo komt hier ook uit de buurt als het goed is.
Dat zou je toch alleen bij mij doenquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:55 schreef Ezechielk het volgende:
Hmmm...
BHZakje. Stel hè. Stel. Ik kom ook. Mag ik dan ook de hele avond kwijlend naar je tieten kijken?
Wat? Waarom, ik heb nooit ruzie met je.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ooh als Beach komt kom ik niet hoor...
Inderdaad, ik ook niet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Eens met mn mattie SSBquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:48 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Dan kom ik wel een andere keer. Jij fapt in het openbaar en in de treinquote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, en? Wel vaker op meets geweest, hoor.
Hallo. Ik zit *nu* in de ICE AMS-AH. Wil je me aanraken?quote:Op woensdag 9 februari 2011 15:15 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja, en? Wel vaker op meets geweest, hoor.
[ONZ Radio] #746 - Met Happy Hardcore en een duoshowquote:
Als Summergirl komt kom ik ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik kon komen als ik geen 15 was en overbezorgde ouders had. Maar veel plezier alvast iedereen.
Jij mag datquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:55 schreef Ezechielk het volgende:
Hmmm...
BHZakje. Stel hè. Stel. Ik kom ook. Mag ik dan ook de hele avond kwijlend naar je tieten kijken?
Ik zal mijn moeder flink moeten overtuigen en moeten voor liegen om naar de meet te kunnen komen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik kon komen als ik geen 15 was en overbezorgde ouders had. Maar veel plezier alvast iedereen.
Maar je mag wel buiten hangen in de Bijlmer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder flink moeten overtuigen en moeten voor liegen om naar de meet te kunnen komen.
Ik woon net buiten de Blijlmer en hier in deze wijk gebeurt nooit wat.quote:
Slecht geïnformeerd dus. Jammer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon net buiten de Blijlmer en hier in deze wijk gebeurt nooit wat.
Ja ik ben 17 maar mijn moeder behandelt me als het om uitgaan gaat als een kleuter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Slecht geïnformeerd dus. Jammer.
Maar gast, je bent 17, dan kan je toch wel een avondje naar Utrecht?![]()
Of ben je geen 17 en ben ik wéér slecht geïnformeerd?
Word je zometeen door bekenden in utrecht gespot, kom je thuis, OOOPS!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben 17 maar mijn moeder behandelt me als het om uitgaan gaat als een kleuter.![]()
Maar als ik zeg dat ik met een paar vrienden uit ga in Amsterdam kan ik gewoon naar de meet.
Ik heb geen kennissen of familie in Utrecht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Word je zometeen door bekenden in utrecht gespot, kom je thuis, OOOPS!
Ha duidelijk. Het ging al niet zo snel hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef 9611Niels het volgende:
ha die PiRANiA, je zit in het verkeerde subforum, gr papa
Ik denk dat de FOK!kers juist het tegendeel hopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoop echt dat mijn lief mee wil
Je mag wel bij mij thuis slapen als je moeder zo overbezorgd is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Verspilde moeite ze is bezet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij thuis slapen als je moeder zo overbezorgd is.
Dan ligt hij snachts met klapkaken grote doppen in zijn bed te trippenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij thuis slapen als je moeder zo overbezorgd is.
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat de FOK!kers juist het tegendeel hopen
Ik haat niet, Jeweet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
Wel tof dat al die Utreghaters opeens in ons mooie stadje willen komen.
We hebben ook geen keusquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan sommige supporters van de plaatselijke FC.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
ik kom voor de fokkers.. nie voor utreg..maar ben ook geen haterquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
Top. Mono, zet mij maar bij de misschien mensenquote:
De meeste mensen nemen ook de eerste trein sochtends terugquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
serieus man, ik woon in friesland. ik moet bij iemand blijven pitten, want er gaan geen treinen meer op dat tijdstip't beste is bij SSB of steven of iemand anders die dichtbij friesland woont
ik woon in drenthe.. ga gewoon met de eerste trein trugquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
serieus man, ik woon in friesland. ik moet bij iemand blijven pitten, want er gaan geen treinen meer op dat tijdstip't beste is bij SSB of steven of iemand anders die dichtbij friesland woont
Ik ga naar Groningen die dag man, kom daarheen dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
SSB sloopt je gezicht man.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef utopie het volgende:
het eerste wat ik doe als ik SSB zie is hem een klap geven voor al die keren dat hij me heeft lopen naaien met black ops en al het andere
Ik ga dat zeker niet doen, mijn moeder wil me vast voor 01:00 thuis hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
De meeste mensen nemen ook de eerste trein sochtends terug
Dan beginnen we netquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker niet doen, mijn moeder wil me vast voor 01:00 thuis hebben.
wij 2 chillen in groningen, of ga je naar die meet en dan naar groningen ? ik wil wel manquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga naar Groningen die dag man, kom daarheen dan!
Ik heb afgesproken die dag/nacht in Groningen met BuffaloSoldier, blijf bij hem crashen en 1196Niels komt ook hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef utopie het volgende:
[..]
wij 2 chillen in groningen, of ga je naar die meet en dan naar groningen ? ik wil wel mankwartiertje hier vandaan
Alles past. Ik heb ook met 9 man in mijn kleine huisje geslapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou wel relaxter zijn als er gewoon een fokker met een mega huis is waar we allemaal kunnen crashen, helaas is het fok, niemand heeft een mega huis
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles past. Ik heb ook met 9 man in mijn kleine huisje geslapen
Huppel, kunnen jullie meteen helpen met schilderen enzo!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dan nog iemand vinden die zijn huis beschikbaar stelt
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huppel, kunnen jullie meteen helpen met schilderen enzo!
Heb geen keus.quote:
wtf.. dan kan ik net zo goed naar huis gaan... ik bedoelde in de buurt van utrechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huppel, kunnen jullie meteen helpen met schilderen enzo!
ey boy laat mij daar ook komen dan. blijf je daar ook pitten of niet? anders moet ik met de taxi naar huisquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken die dag/nacht in Groningen met BuffaloSoldier, blijf bij hem crashen en 1196Niels komt ook haha
Ik heb geen megahuis, en hell no dat hier iemand blijf pitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou wel relaxter zijn als er gewoon een fokker met een mega huis is waar we allemaal kunnen crashen, helaas is het fok, niemand heeft een mega huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas, moet je dit topic dan ff zien: Rotterdam .quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan sommige supporters van de plaatselijke FC.
De stad zelf is.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Er gaat soberso elk uur een nacht treinquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Waarom kan ik niet vinden wanneer de treinen van Amsterdam naar Utrecht vertrekken?
IK zal het hem vragen okquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef utopie het volgende:
[..]
ey boy laat mij daar ook komen dan. blijf je daar ook pitten of niet? anders moet ik met de taxi naar huiszal hooguit een kwartiertje rijden zijn...
De nacht trein gaat van Utrecht naar Schiphol. En vanaf daar rijden toch wel nacht bussen naar Hoofddorp ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Oh dat heeft geen nut ten tijden van de meet woon ik al in Hoofddorp, nu moet ik ook nog kijken hoe laat de bus nog gaat.Dan moet ik waarschijnlijk nog eerder weg en is dus wachten tot de volgende ochtend de enige optie wat betekent dat ik niet ga komen. Niet dat iemand het erg zal vinden.
Ja die boys zijn ook wel chillquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef utopie het volgende:
[..]
aiight. ik ga liever klemzuipen en saffi's roken met jou in grunn dan naar die FOK! meet
Even kijken want Schiphol ligt gewoon naast Hoofddorp.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De nacht trein gaat van Utrecht naar Schiphol. En vanaf daar rijden toch wel nacht bussen naar Hoofddorp ?
Heb schijt aan je moeder, op mijn 15e kwam ik al fokking bezopen thuis om 4 uur. Je bent bijna een man. Die kan zijn eigen beslissingen nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Oh dat heeft geen nut ten tijden van de meet woon ik al in Hoofddorp, nu moet ik ook nog kijken hoe laat de bus nog gaat.Dan moet ik waarschijnlijk nog eerder weg en dat heeft geen nu en is dus wachten tot de volgende ochtend de enige optie wat betekent dat ik niet ga komen. Niet dat iemand het erg zal vinden.
lekkers meenemen als in geestelijke stimulance of nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die boys zijn ook wel chill
ik moest wat lekkers meenemen
Kijk in het Spoorboekje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Waarom kan ik niet vinden wanneer de treinen van Amsterdam naar Utrecht vertrekken?
jwtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef utopie het volgende:
[..]
lekkers meenemen als in geestelijke stimulance of niet?
Ja ik ben een schijtluis ik bewaar graag de vrede en jij weet vast niet hoe Surinaamse vrouwen kunnen zijn als ze boos zijn. En ze zal bozer zijn dan ooit te voren als ik om 7 uur half dronken thuiskom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb schijt aan je moeder, op mijn 15e kwam ik al fokking bezopen thuis om 4 uur. Je bent bijna een man. Die kan zijn eigen beslissingen nemen.
Ja is cool, ik zal hem zodrekt ff een pm sturenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef utopie het volgende:
[..]
dan kom ik zekervraag het wel even man sws
De treinenexpert schiet te hulpquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk in het Spoorboekje.
http://www.ns.nl/spoorboekje/1a.pdf
aiight maar als het kan blijf ik daar pitten man. anders moet ik weer lappen voor een taxiquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja is cool, ik zal hem zodrekt ff een pm sturen
Gratis parkeren... in het centrum... wat denk je zelf?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Kan je ergens gratis parkeren in de buurt van de Stairway?
Ja, anders is het niet te doen toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gratis parkeren... in het centrum... wat denk je zelf?
wie zegt dat we gaan slapen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef utopie het volgende:
[..]
aiight maar als het kan blijf ik daar pitten man. anders moet ik weer lappen voor een taxiwat eigenlijk ook geen probleem is hoor..
jah okquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie zegt dat we gaan slapen?
Ik zal ze ff vragen hoe en wat hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef utopie het volgende:
[..]
jah okmoet ik ook nog iets meenemen ofzo ? fles drank of whatsoever:')
sprankelende persoonlijkheid en geld denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef utopie het volgende:
[..]
jah okmoet ik ook nog iets meenemen ofzo ? fles drank of whatsoever:')
Betekent dat streepje bij Amsterdam Bijlmer dat hij na 1:29 niet meer aankomt in Amsterdam?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk in het Spoorboekje.
http://www.ns.nl/spoorboekje/1a.pdf
ja, dat kan. met de bus. een maat van mij woont in hdorpquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Nee de eerste bus vanaf Blijmer naar Hoofddorp gaat om 05:00 s'ochtends hij rijdt niet in de nacht.
Ga morgen eens kijken als ik via Schiphol naar Hoofddorp kan s'nachts.
Hoe bedoel je? Die trein komt om 1.42u aan in Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
Betekent dat streepje bij Amsterdam Bijlmer dat hij na 1:29 niet meer aankomt in Amsterdam?
Ik kom tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik baal dat Steven en Utopie niet komen
Wordt daardoor wel een twijfelgevalletje
ik sta niet in de opquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zet je op zeker, jij bent welkom
Ja maar rijdt ie daarna nog door naar Bijlmer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die trein komt om 1.42u aan in Amsterdam Centraal.
Wat snap je niet aan die tabel? Die trein komt eerder langs Amsterdam Bijlmer ArenA dan in Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Ja maar rijdt ie daarna nog door naar Bijlmer?
Want vanaf Centraal rijdt er niks naar Hoofddorp.
QFT.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Geen xsummergirlx en geen Dromenvangertje...quote:
Ik dacht dat je al 17 was ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]met een ruime maand 16.
sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al 17 was ofzo.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen xsummergirlx en geen Dromenvangertje...
Dus?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen xsummergirlx en geen Dromenvangertje...
...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dus?
Ik kom wel en knetter ook!
Genoeg vrouwelijk schoon, dus hou op met janken.
vast welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
Tvp
Ben sowieso niet bij S2H, maar wel in de stad. Is er geen manier om een update te krijgen wanneer jullie klaar zijn bij S2H?
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Het wordt alleen maar mooier mensen, mijn moeder denkt dat ik met een vriend naar Utrecht ga en dan bij een vriend thuis ga. Dus ik mag zo laat terugkomen als ik wil.
En het mooiste is ik kan nog naar mijn oude huis in Amsterdam want dat hebben we tot het einde van de maand. Maar zij zal dan al in het nieuwe huis in Hoofddorp zitten. Conclusie is ik kan zo lam en laat thuiskomen als ik zelf wil.
Wat ga je nou lopen haten johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?_!
stoer man?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Het wordt alleen maar mooier mensen, mijn moeder denkt dat ik met een vriend naar Utrecht ga en dan bij een vriend thuis ga. Dus ik mag zo laat terugkomen als ik wil.
En het mooiste is ik kan nog naar mijn oude huis in Amsterdam want dat hebben we tot het einde van de maand. Maar zij zal dan al in het nieuwe huis in Hoofddorp zitten. Conclusie is ik kan zo lam en laat thuiskomen als ik zelf wil.
Baas, maar wel minimaal verhaal. Ik had je toch anders voorgesteld als eckte hangBijlmerNegerT.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Nee, ik ben 16 en 3 maandenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?_!
Stoer?quote:
Ik had bij jou ook meer een ruig boer type verwacht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, maar wel minimaal verhaal. Ik had je toch anders voorgesteld als eckte hangBijlmerNegerT.
Nog beter.quote:
Ik weet het, ik heb niet eens klompen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had bij jou ook meer een ruig boer type verwacht.
Dat vond ik toch wel een lichte tegenvaller.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb niet eens klompen...
Geen gefeli mijn moeder is 180 graden gedraaid. Volgende ochtend werd 12:00quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sowieso treinen
Rukken in treinen
Moeders op 't Zandpad.
Tevens gefeli.
Moederskindjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen gefeli mijn moeder is 180 graden gedraaid. Volgende ochtend werd 12:00en ze wou me ook nog gaan ophalen van het station
Waarom heb ik geen normale moeder die trots is als haar kinderen steeds zelfstandiger worden?
Ik probeer los te komen uit haar verzorgende klauwen maar het lukt niet.quote:
Er wordt met me meegeleefd jeej.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
Ik voel heloefs pijn,Ontopic: Ik zie wel.
ik kan nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 22:16 schreef Beach het volgende:
ik kom niet trouwens
dus SSB, stevenmac en annnet kunnen rustig gaan
HAHAH STEVENMAC GAAT CHILLEN IN GRUNN met Utopie en BuffaloSoldier en wat andere gastenquote:Op zondag 13 februari 2011 16:39 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
HAHAH STEVENMAC IS BANG VOOR MIJ
Waarom doe je dat geen andere dag danquote:Op zondag 13 februari 2011 19:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
HAHAH STEVENMAC GAAT CHILLEN IN GRUNN met Utopie en BuffaloSoldier en wat andere gasten
Omdat het dan voor iedereen uitkomt om in Grunn te zijnquote:Op zondag 13 februari 2011 22:50 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Waarom doe je dat geen andere dag dan
Ok jammer, had je wel eens willen zienquote:Op zondag 13 februari 2011 22:51 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Omdat het dan voor iedereen uitkomt om in Grunn te zijn
Komt wel een keerquote:Op zondag 13 februari 2011 22:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Ok jammer, had je wel eens willen zien
quote:Op zondag 13 februari 2011 23:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Het is bijna zeker dat ik kom!
Ze me maar op de zeker lijst![]()
Die kans is wel groot jaquote:
Ik waarschijnlijk ook nietquote:
Heb je dr gezeik aangehoord en dr teruggenomen?quote:Op maandag 14 februari 2011 15:12 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik waarschijnlijk ook niet
Hoorde zaterdag dat de beste vriendin van mijn vriendin haar verjaardag viert die avond.
En zij was ook op de mijne en op die van mijn vriendin, dus ik MOET wel heen
Nee, aangezien ik misschien komquote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Driepink het volgende:
klopt de OP nou? qua zeker en misschien ?
En ik zeker wetenquote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef Driepink het volgende:
klopt de OP nou? qua zeker en misschien ?
Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
Als er meer dan 5 mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik ook aanwezig ben zal ik eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken op zaterdagavond!
Yes!quote:
Is nog niet zekerquote:
Die schijnen te komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef markxx1985 het volgende:
as er lekere wijfe komme kom ik ook lol:P
jij moet komenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
Als er meer dan 5 mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik ook aanwezig ben zal ik eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken op zaterdagavond!
Ik neem mijn camera wel mee denk ik jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Er gaat toch wel iemand fotos nemen he?
Ik soberzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Er gaat toch wel iemand fotos nemen he?
Mooi zo.quote:
Hmm, ik slaap er nog een paar nachtjes over, besluit ik te gaan, prop ik mezelf ook gaarne in jouw autoquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef Driepink het volgende:
rustige auto
Myraela, VETTESHITOUWE (als ie meegaat) en ik
jij mag altijd meequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm, ik slaap er nog een paar nachtjes over, besluit ik te gaan, prop ik mezelf ook gaarne in jouw auto![]()
..
Ik neem niet zoveel ruimte in
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar degene die het volgende deel opent kan hem weer ff bijwerkenquote:
Plaats dan op zn minst een aangepast lijstje in het topicquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar degene die het volgende deel opent kan hem weer ff bijwerken
Als jij komt wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hebben we er een beetje zin an?
Stevenmac komt niet meer hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zien we je in het echt
Film het
Er is die avond ook een piratenfeest in de beursquote:Op zondag 20 februari 2011 13:43 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga met een vriend van mij naar de onzin radio meet en daarna door naar www.ausderreihederrick.nl , een kroeg met alleen maar foute 70s 80s 90s hits! Echt heel leuk en gemoedelijk. Dus een goede tip voor als je na stairway je verveeld, Derrick zit op de voorstraat, dat is tegenover de neude. De straat achter het hazenstandbeeld:
[ afbeelding ]
De haas
[ afbeelding ]
Aus der reihe Derrick, jawohl!
DERRICK IS WEL VANAF 21 JAAR DUS LET OP!
De Beursquote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er is die avond ook een piratenfeest in de beurs
OP kan niet meer gewijzigd worden door de tsquote:Op maandag 21 februari 2011 07:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sta nog in de OP terwijl ik niet kom
Kan de fipo geen upgedate lijst krijgen ?quote:Op maandag 21 februari 2011 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP kan niet meer gewijzigd worden door de ts
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |