Ik heb geen megahuis, en hell no dat hier iemand blijf pitten.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou wel relaxter zijn als er gewoon een fokker met een mega huis is waar we allemaal kunnen crashen, helaas is het fok, niemand heeft een mega huis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baas, moet je dit topic dan ff zien: Rotterdam .quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb alleen een hekel aan sommige supporters van de plaatselijke FC.
De stad zelf is.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Er gaat soberso elk uur een nacht treinquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Waarom kan ik niet vinden wanneer de treinen van Amsterdam naar Utrecht vertrekken?
IK zal het hem vragen okquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:47 schreef utopie het volgende:
[..]
ey boy laat mij daar ook komen dan. blijf je daar ook pitten of niet? anders moet ik met de taxi naar huiszal hooguit een kwartiertje rijden zijn...
De nacht trein gaat van Utrecht naar Schiphol. En vanaf daar rijden toch wel nacht bussen naar Hoofddorp ?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Oh dat heeft geen nut ten tijden van de meet woon ik al in Hoofddorp, nu moet ik ook nog kijken hoe laat de bus nog gaat.Dan moet ik waarschijnlijk nog eerder weg en is dus wachten tot de volgende ochtend de enige optie wat betekent dat ik niet ga komen. Niet dat iemand het erg zal vinden.
Ja die boys zijn ook wel chillquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef utopie het volgende:
[..]
aiight. ik ga liever klemzuipen en saffi's roken met jou in grunn dan naar die FOK! meet
Even kijken want Schiphol ligt gewoon naast Hoofddorp.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
De nacht trein gaat van Utrecht naar Schiphol. En vanaf daar rijden toch wel nacht bussen naar Hoofddorp ?
Heb schijt aan je moeder, op mijn 15e kwam ik al fokking bezopen thuis om 4 uur. Je bent bijna een man. Die kan zijn eigen beslissingen nemen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:51 schreef heloef het volgende:
Oh dat heeft geen nut ten tijden van de meet woon ik al in Hoofddorp, nu moet ik ook nog kijken hoe laat de bus nog gaat.Dan moet ik waarschijnlijk nog eerder weg en dat heeft geen nu en is dus wachten tot de volgende ochtend de enige optie wat betekent dat ik niet ga komen. Niet dat iemand het erg zal vinden.
lekkers meenemen als in geestelijke stimulance of nietquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja die boys zijn ook wel chill
ik moest wat lekkers meenemen
Kijk in het Spoorboekje.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
Waarom kan ik niet vinden wanneer de treinen van Amsterdam naar Utrecht vertrekken?
jwtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef utopie het volgende:
[..]
lekkers meenemen als in geestelijke stimulance of niet?
Ja ik ben een schijtluis ik bewaar graag de vrede en jij weet vast niet hoe Surinaamse vrouwen kunnen zijn als ze boos zijn. En ze zal bozer zijn dan ooit te voren als ik om 7 uur half dronken thuiskom.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Heb schijt aan je moeder, op mijn 15e kwam ik al fokking bezopen thuis om 4 uur. Je bent bijna een man. Die kan zijn eigen beslissingen nemen.
Ja is cool, ik zal hem zodrekt ff een pm sturenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:54 schreef utopie het volgende:
[..]
dan kom ik zekervraag het wel even man sws
De treinenexpert schiet te hulpquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk in het Spoorboekje.
http://www.ns.nl/spoorboekje/1a.pdf
aiight maar als het kan blijf ik daar pitten man. anders moet ik weer lappen voor een taxiquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:56 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja is cool, ik zal hem zodrekt ff een pm sturen
Gratis parkeren... in het centrum... wat denk je zelf?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Kan je ergens gratis parkeren in de buurt van de Stairway?
Ja, anders is het niet te doen toch?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:59 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gratis parkeren... in het centrum... wat denk je zelf?
wie zegt dat we gaan slapen?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:57 schreef utopie het volgende:
[..]
aiight maar als het kan blijf ik daar pitten man. anders moet ik weer lappen voor een taxiwat eigenlijk ook geen probleem is hoor..
jah okquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:00 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
wie zegt dat we gaan slapen?
Ik zal ze ff vragen hoe en wat hahaquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef utopie het volgende:
[..]
jah okmoet ik ook nog iets meenemen ofzo ? fles drank of whatsoever:')
sprankelende persoonlijkheid en geld denk ikquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:01 schreef utopie het volgende:
[..]
jah okmoet ik ook nog iets meenemen ofzo ? fles drank of whatsoever:')
Betekent dat streepje bij Amsterdam Bijlmer dat hij na 1:29 niet meer aankomt in Amsterdam?quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:53 schreef Socios het volgende:
[..]
Kijk in het Spoorboekje.
http://www.ns.nl/spoorboekje/1a.pdf
ja, dat kan. met de bus. een maat van mij woont in hdorpquote:Op donderdag 10 februari 2011 00:08 schreef heloef het volgende:
Nee de eerste bus vanaf Blijmer naar Hoofddorp gaat om 05:00 s'ochtends hij rijdt niet in de nacht.
Ga morgen eens kijken als ik via Schiphol naar Hoofddorp kan s'nachts.
Hoe bedoel je? Die trein komt om 1.42u aan in Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:02 schreef heloef het volgende:
Betekent dat streepje bij Amsterdam Bijlmer dat hij na 1:29 niet meer aankomt in Amsterdam?
Ik kom tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 12:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Bleh ik baal dat Steven en Utopie niet komen
Wordt daardoor wel een twijfelgevalletje
ik sta niet in de opquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:43 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zet je op zeker, jij bent welkom
Ja maar rijdt ie daarna nog door naar Bijlmer?quote:Op donderdag 10 februari 2011 00:25 schreef Socios het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Die trein komt om 1.42u aan in Amsterdam Centraal.
Wat snap je niet aan die tabel? Die trein komt eerder langs Amsterdam Bijlmer ArenA dan in Amsterdam Centraal.quote:Op donderdag 10 februari 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
Ja maar rijdt ie daarna nog door naar Bijlmer?
Want vanaf Centraal rijdt er niks naar Hoofddorp.
QFT.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik kon komen als ik geen 15 was en overbezorgde ouders had. Maar veel plezier alvast iedereen.
Geen xsummergirlx en geen Dromenvangertje...quote:
Ik dacht dat je al 17 was ofzo.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]met een ruime maand 16.
sorryquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:23 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Ik dacht dat je al 17 was ofzo.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen xsummergirlx en geen Dromenvangertje...
Dus?quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Geen xsummergirlx en geen Dromenvangertje...
...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 00:03 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dus?
Ik kom wel en knetter ook!
Genoeg vrouwelijk schoon, dus hou op met janken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |