Als Summergirl komt kom ik ook.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik kon komen als ik geen 15 was en overbezorgde ouders had. Maar veel plezier alvast iedereen.
Jij mag datquote:Op woensdag 9 februari 2011 14:55 schreef Ezechielk het volgende:
Hmmm...
BHZakje. Stel hè. Stel. Ik kom ook. Mag ik dan ook de hele avond kwijlend naar je tieten kijken?
Ik zal mijn moeder flink moeten overtuigen en moeten voor liegen om naar de meet te kunnen komen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Ik kon komen als ik geen 15 was en overbezorgde ouders had. Maar veel plezier alvast iedereen.
Maar je mag wel buiten hangen in de Bijlmer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zal mijn moeder flink moeten overtuigen en moeten voor liegen om naar de meet te kunnen komen.
Ik woon net buiten de Blijlmer en hier in deze wijk gebeurt nooit wat.quote:
Slecht geïnformeerd dus. Jammer.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon net buiten de Blijlmer en hier in deze wijk gebeurt nooit wat.
Ja ik ben 17 maar mijn moeder behandelt me als het om uitgaan gaat als een kleuter.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:27 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Slecht geïnformeerd dus. Jammer.
Maar gast, je bent 17, dan kan je toch wel een avondje naar Utrecht?![]()
Of ben je geen 17 en ben ik wéér slecht geïnformeerd?
Word je zometeen door bekenden in utrecht gespot, kom je thuis, OOOPS!quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben 17 maar mijn moeder behandelt me als het om uitgaan gaat als een kleuter.![]()
Maar als ik zeg dat ik met een paar vrienden uit ga in Amsterdam kan ik gewoon naar de meet.
Ik heb geen kennissen of familie in Utrecht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:29 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Word je zometeen door bekenden in utrecht gespot, kom je thuis, OOOPS!
Ha duidelijk. Het ging al niet zo snel hierquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:54 schreef 9611Niels het volgende:
ha die PiRANiA, je zit in het verkeerde subforum, gr papa
Ik denk dat de FOK!kers juist het tegendeel hopenquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:31 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoop echt dat mijn lief mee wil
Je mag wel bij mij thuis slapen als je moeder zo overbezorgd is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 20:23 schreef xSummergirlx het volgende:
Verspilde moeite ze is bezet.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij thuis slapen als je moeder zo overbezorgd is.
Dan ligt hij snachts met klapkaken grote doppen in zijn bed te trippenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:32 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Je mag wel bij mij thuis slapen als je moeder zo overbezorgd is.
Ja, dat denk ik ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 22:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat de FOK!kers juist het tegendeel hopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |