Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
Als er meer dan 5 mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik ook aanwezig ben zal ik eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken op zaterdagavond!
Yes!quote:
Is nog niet zekerquote:
Die schijnen te komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef markxx1985 het volgende:
as er lekere wijfe komme kom ik ook lol:P
jij moet komenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
Als er meer dan 5 mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik ook aanwezig ben zal ik eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken op zaterdagavond!
Ik neem mijn camera wel mee denk ik jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Er gaat toch wel iemand fotos nemen he?
Ik soberzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Er gaat toch wel iemand fotos nemen he?
Mooi zo.quote:
Hmm, ik slaap er nog een paar nachtjes over, besluit ik te gaan, prop ik mezelf ook gaarne in jouw autoquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef Driepink het volgende:
rustige auto
Myraela, VETTESHITOUWE (als ie meegaat) en ik
jij mag altijd meequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm, ik slaap er nog een paar nachtjes over, besluit ik te gaan, prop ik mezelf ook gaarne in jouw auto![]()
..
Ik neem niet zoveel ruimte in
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar degene die het volgende deel opent kan hem weer ff bijwerkenquote:
Plaats dan op zn minst een aangepast lijstje in het topicquote:Op donderdag 17 februari 2011 22:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kan de OP niet meer aanpassen, maar degene die het volgende deel opent kan hem weer ff bijwerken
Als jij komt wel.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hebben we er een beetje zin an?
Stevenmac komt niet meer hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 13:48 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Zien we je in het echt
Film het
Er is die avond ook een piratenfeest in de beursquote:Op zondag 20 februari 2011 13:43 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik ga met een vriend van mij naar de onzin radio meet en daarna door naar www.ausderreihederrick.nl , een kroeg met alleen maar foute 70s 80s 90s hits! Echt heel leuk en gemoedelijk. Dus een goede tip voor als je na stairway je verveeld, Derrick zit op de voorstraat, dat is tegenover de neude. De straat achter het hazenstandbeeld:
[ afbeelding ]
De haas
[ afbeelding ]
Aus der reihe Derrick, jawohl!
DERRICK IS WEL VANAF 21 JAAR DUS LET OP!
De Beursquote:Op zondag 20 februari 2011 17:52 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Er is die avond ook een piratenfeest in de beurs
OP kan niet meer gewijzigd worden door de tsquote:Op maandag 21 februari 2011 07:39 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik sta nog in de OP terwijl ik niet kom
Kan de fipo geen upgedate lijst krijgen ?quote:Op maandag 21 februari 2011 07:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
OP kan niet meer gewijzigd worden door de ts
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |