Hoe meer zielen, hoe meer vreugdquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
Als er meer dan 5 mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik ook aanwezig ben zal ik eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken op zaterdagavond!
Yes!quote:
Is nog niet zekerquote:
Die schijnen te komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef markxx1985 het volgende:
as er lekere wijfe komme kom ik ook lol:P
jij moet komenquote:Op maandag 14 februari 2011 23:31 schreef mc-Piel het volgende:
Als er meer dan 5 mensen zijn die het leuk zouden vinden als ik ook aanwezig ben zal ik eens kijken of ik wat tijd vrij kan maken op zaterdagavond!
Ik neem mijn camera wel mee denk ik jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Er gaat toch wel iemand fotos nemen he?
Ik soberzoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
Er gaat toch wel iemand fotos nemen he?
Mooi zo.quote:
Hmm, ik slaap er nog een paar nachtjes over, besluit ik te gaan, prop ik mezelf ook gaarne in jouw autoquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:26 schreef Driepink het volgende:
rustige auto
Myraela, VETTESHITOUWE (als ie meegaat) en ik
jij mag altijd meequote:Op woensdag 16 februari 2011 17:35 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Hmm, ik slaap er nog een paar nachtjes over, besluit ik te gaan, prop ik mezelf ook gaarne in jouw auto![]()
..
Ik neem niet zoveel ruimte in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |