Verkeerde topicquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:52 schreef Monopoly het volgende:
Als webhawk er niet is wil ik hem graag overnemen om 0.00
Faalquote:
Heb je een vliendje dan?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:55 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik hoop dat mijn lief nog wel even mee wil naar Utrecht
Jep, maar dat is slowchattenquote:
Je mag altijd naar mijn tieten kijkenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Is van belang bij het wel of niet komen naar de meet.
Hoe laat gaat de 1e trein op zondag ochtend naar Lelystad vanuit Utrecht?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, hoor. Is van belang bij het wel of niet komen naar de meet.
7.20quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Hoe laat gaat de 1e trein op zondag ochtend naar Lelystad vanuit Utrecht?
Dan kan ik misschien wel met jou mee terug rijden, dat je mij in Zwolle eruit gooit ? halverwege de nachtquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik drink wel niet als ik kom, ga dan wel met de auto
Noteer mij maar bij de aanwezigen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:58 schreef Boterhamzakje het volgende:
Je mag altijd naar mijn tieten kijken
Denk dat ALS ik kom, dat we daarna terug gaan naar Drenthe..quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dan kan ik misschien wel met jou mee terug rijden, dat je mij in Zwolle eruit gooit ? halverwege de nacht
Blijf ik wel bij homies van me pitten
Ik loods je er wel heenquote:Op woensdag 9 februari 2011 00:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik ga proberen om te komen![]()
maar mezelf kennende ben ik dan totaal verdwaalt in utrecht
whaha.. kan waarschijnlijk mijn dienst wel verzetten naar dinsdags.. dus dan met de trein enzow heen... en vanaf het station ben ik verlorenquote:
Socios staat wel op het station bij de treintjes om je de weg te wijzen. Het is echt heel dichtbij.quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whaha.. kan waarschijnlijk mijn dienst wel verzetten naar dinsdags.. dus dan met de trein enzow heen... en vanaf het station ben ik verloren
Socios heeft ook een ingebouwd spoorboekjequote:Op woensdag 9 februari 2011 00:07 schreef Socios het volgende:
[..]
Socios staat wel op het station bij de treintjes om je de weg te wijzen. Het is echt heel dichtbij.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hmmm dat word tegen die tijd maar even goed kijken hoe ik dat allemaal ga doen..
eerst morgen maar eens kijken of ik mijn dienst kan verzetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |