Mag dat niet danquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Waarom komen er nu al mensen die niet betrokken zijn bij ONZRadio
Care?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jawel maar het is vooral voor DJ's en de vaste luistraars.quote:
Kijk, dat is juist goed. Dan kunnen we nieuwe luisteraars ronselenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jij bent baas, jij mag wel komenquote:
Alleen om jullie te zieken omdat jullie BoleroPower haten.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:43 schreef Boterhamzakje het volgende:
Iedereen kan om 21.00u Stairway binnenlopen, zelfs zonder `aanmelding´.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
Jawel maar het is vooral voor DJ's en de vaste luistraars.
Wij moeten meer aan social media doen om luisteraars te trekken.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:44 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Kijk, dat is juist goed. Dan kunnen we nieuwe luisteraars ronselen
Ohw, gelukkig.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Boterhamzakje het volgende:
Jij bent baas, jij mag wel komen
Ja ik zeg toch ook niet dat je niet mag komen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:45 schreef Socios het volgende:
[..]
Iedereen kan om 21.00u Stairway binnenlopen, zelfs zonder `aanmelding´.
True, maar iedereen is gewoon welkom.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik zeg toch ook niet dat je niet mag komen?![]()
Maar een ONZ radio meet lijkt mij vooral bedoeld voor mensen die er na luisteren en draaien. Daarom heet het volgens mijn een een ONZ radio meet.
Ja dat bedoel ik iedereen mag komen maar hoe meer mensen die vaak luisteren en er voor draaien hoe leuker het is.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:47 schreef Monopoly het volgende:
[..]
True, maar iedereen is gewoon welkom.
Het word gewoon lekker bier drinken met iedereen
Dus het is minder leuk voor mensen zoals mij die in het weekend op zijn tijd of savonds eventjes luisterenquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik iedereen mag komen maar hoe meer mensen die vaak luisteren en er voor draaien hoe leuker het is.
Ja, dan heb je wat om over te lullen, dat is zo!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik iedereen mag komen maar hoe meer mensen die vaak luisteren en er voor draaien hoe leuker het is.
Zit wat inquote:Op dinsdag 8 februari 2011 23:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, dan heb je wat om over te lullen, dat is zo!
Maar de niet luisteraars kunnen we dan wel goed indoktrineren om ook te gaan luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |