Ik haat niet, Jeweet!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
Wel tof dat al die Utreghaters opeens in ons mooie stadje willen komen.
We hebben ook geen keusquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
Ik heb alleen een hekel aan sommige supporters van de plaatselijke FC.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
ik kom voor de fokkers.. nie voor utreg..maar ben ook geen haterquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:35 schreef Ragboer het volgende:
Top. Mono, zet mij maar bij de misschien mensenquote:
De meeste mensen nemen ook de eerste trein sochtends terugquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
serieus man, ik woon in friesland. ik moet bij iemand blijven pitten, want er gaan geen treinen meer op dat tijdstip't beste is bij SSB of steven of iemand anders die dichtbij friesland woont
ik woon in drenthe.. ga gewoon met de eerste trein trugquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
serieus man, ik woon in friesland. ik moet bij iemand blijven pitten, want er gaan geen treinen meer op dat tijdstip't beste is bij SSB of steven of iemand anders die dichtbij friesland woont
Ik ga naar Groningen die dag man, kom daarheen dan!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:37 schreef utopie het volgende:
SSB sloopt je gezicht man.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef utopie het volgende:
het eerste wat ik doe als ik SSB zie is hem een klap geven voor al die keren dat hij me heeft lopen naaien met black ops en al het andere
Ik ga dat zeker niet doen, mijn moeder wil me vast voor 01:00 thuis hebben.quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:38 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
De meeste mensen nemen ook de eerste trein sochtends terug
Dan beginnen we netquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga dat zeker niet doen, mijn moeder wil me vast voor 01:00 thuis hebben.
wij 2 chillen in groningen, of ga je naar die meet en dan naar groningen ? ik wil wel manquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:39 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik ga naar Groningen die dag man, kom daarheen dan!
Ik heb afgesproken die dag/nacht in Groningen met BuffaloSoldier, blijf bij hem crashen en 1196Niels komt ook hahaquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef utopie het volgende:
[..]
wij 2 chillen in groningen, of ga je naar die meet en dan naar groningen ? ik wil wel mankwartiertje hier vandaan
Alles past. Ik heb ook met 9 man in mijn kleine huisje geslapenquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zou wel relaxter zijn als er gewoon een fokker met een mega huis is waar we allemaal kunnen crashen, helaas is het fok, niemand heeft een mega huis
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Alles past. Ik heb ook met 9 man in mijn kleine huisje geslapen
Huppel, kunnen jullie meteen helpen met schilderen enzo!quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
dan nog iemand vinden die zijn huis beschikbaar stelt
quote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huppel, kunnen jullie meteen helpen met schilderen enzo!
Heb geen keus.quote:
wtf.. dan kan ik net zo goed naar huis gaan... ik bedoelde in de buurt van utrechtquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Huppel, kunnen jullie meteen helpen met schilderen enzo!
ey boy laat mij daar ook komen dan. blijf je daar ook pitten of niet? anders moet ik met de taxi naar huisquote:Op woensdag 9 februari 2011 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb afgesproken die dag/nacht in Groningen met BuffaloSoldier, blijf bij hem crashen en 1196Niels komt ook haha
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |