vast welquote:Op vrijdag 11 februari 2011 07:06 schreef Lindstrøm. het volgende:
Tvp
Ben sowieso niet bij S2H, maar wel in de stad. Is er geen manier om een update te krijgen wanneer jullie klaar zijn bij S2H?
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Het wordt alleen maar mooier mensen, mijn moeder denkt dat ik met een vriend naar Utrecht ga en dan bij een vriend thuis ga. Dus ik mag zo laat terugkomen als ik wil.
En het mooiste is ik kan nog naar mijn oude huis in Amsterdam want dat hebben we tot het einde van de maand. Maar zij zal dan al in het nieuwe huis in Hoofddorp zitten. Conclusie is ik kan zo lam en laat thuiskomen als ik zelf wil.
Wat ga je nou lopen haten johquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?_!
stoer man?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Het wordt alleen maar mooier mensen, mijn moeder denkt dat ik met een vriend naar Utrecht ga en dan bij een vriend thuis ga. Dus ik mag zo laat terugkomen als ik wil.
En het mooiste is ik kan nog naar mijn oude huis in Amsterdam want dat hebben we tot het einde van de maand. Maar zij zal dan al in het nieuwe huis in Hoofddorp zitten. Conclusie is ik kan zo lam en laat thuiskomen als ik zelf wil.
Baas, maar wel minimaal verhaal. Ik had je toch anders voorgesteld als eckte hangBijlmerNegerT.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:39 schreef heloef het volgende:
Nee, ik ben 16 en 3 maandenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Is iedereen die naar die meet gaat 16 jaar?_!
Stoer?quote:
Ik had bij jou ook meer een ruig boer type verwacht.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:07 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Baas, maar wel minimaal verhaal. Ik had je toch anders voorgesteld als eckte hangBijlmerNegerT.
Nog beter.quote:
Ik weet het, ik heb niet eens klompen...quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik had bij jou ook meer een ruig boer type verwacht.
Dat vond ik toch wel een lichte tegenvaller.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:23 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik weet het, ik heb niet eens klompen...
Geen gefeli mijn moeder is 180 graden gedraaid. Volgende ochtend werd 12:00quote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:35 schreef Nitrouz het volgende:
[..]
Sowieso treinen
Rukken in treinen
Moeders op 't Zandpad.
Tevens gefeli.
Moederskindjequote:Op vrijdag 11 februari 2011 20:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen gefeli mijn moeder is 180 graden gedraaid. Volgende ochtend werd 12:00en ze wou me ook nog gaan ophalen van het station
Waarom heb ik geen normale moeder die trots is als haar kinderen steeds zelfstandiger worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |