ehm... niet helemaal dan denk ik?quote:
Knuffeldouble 3quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:07 schreef ymme het volgende:
Ik ben op zoek naar een bepaalde knuffel.
Daar was/is toch een topic voorMaar kan deze niet vinden..
quote:Op maandag 28 februari 2011 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
haha ik kijk effeStelletje fanatiekelingen!
Hij staat bij mij nog in mn ATquote:Op woensdag 9 maart 2011 15:01 schreef Vlindur het volgende:
Ik kan het 'nu in de aanbieding' topic niet vinden? Of heet het anders tegenwoordig?
Dank je!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:03 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hij staat bij mij nog in mn AT
Nu in de aanbieding deel 11
Zeker!quote:Op woensdag 9 maart 2011 15:06 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
En nu wel een leuke aanbieding posten he!![]()
| 1 | [url=http://babystrology.com/tickers/baby-ticker-glass.swf?parent=LeNeHe&year=2011&month=9&day=1&babycount=1]Baby[/url] |
Tuinieren met kinderenquote:Op donderdag 24 maart 2011 14:46 schreef Silmarwen het volgende:
Is er al ergens een topic over tuinieren met kinderen?
In die van mij niet meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 14:48 schreef debuurvrouw het volgende:
De wereld van kinderfeestjes... (2)
Hij stond nog in mijn Myat.
Daar is een huidige inwoonster van het peutertopic het niet mee eensquote:Op zaterdag 9 april 2011 21:32 schreef happyme28 het volgende:
Het klinkt stom, maar ik denk dat het wel weer beter gaat als er een aantal dreumessen 2 jaar zal zijn.
Ja klopt, maar dat geldt ook puur voor mezelf. Ik heb gemerkt dat ik ook in de laatste maanden van het grote babietjes topic meer poste omdat het dan wat 'rustiger' was in dat topic. Dat zal hier voor mij ook gelden gok ik voor het Dreumes topic.quote:Op zaterdag 9 april 2011 21:48 schreef miss_sly het volgende:
Mja, en dan kom je elkaar toch weer tegen in het peutertopic of in het kleuter-pubertopic.
Als er 1 plek is waar men zijn losse spuisels kwijt wil en kan is het de sc welquote:Op zaterdag 9 april 2011 22:48 schreef Claudia_x het volgende:
Met dat laatste ben ik het wel eens, hoor, maar in de slowchat heerst er net als in alle andere topics een sterke 'ik moet op iedereen reageren want anders doe ik iemand tekort'-tendens en dat maakt de drempel wat hoog. En dat geldt denk ik in het dreumestopic ook waardoor er vooral door regulars gepost wordt.
Oh well, ik kan me er niet druk om maken. Ik probeer gewoon wat afleiding te vinden.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |