abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 maart 2011 @ 10:25:05 #101
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_94366845
Die tekening van Christan doet me aan deze Cartoon denken :D

Sterkte voor de zieken (en hun ouders). Zijn Meike en oudste van Muks weer een beetje opgeknapt?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_94366870
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 10:25 schreef livelink het volgende:
Die tekening van Christan doet me aan deze Cartoon denken :D

Sterkte voor de zieken (en hun ouders). Zijn Meike en oudste van Muks weer een beetje opgeknapt?
hangt op de bank, onder een dik dekbed en heeft het koud... kortom nog niet echt helaas. Lang leve history channel, discovery etc.
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_94375909
Coole tekening!!! Wow hee!!

Ai ai Muks, beterschap daar dan!
Dan is de tv wel een uitkomst he...

Meike gaat wel weer....alleen wil ze ineens niet meer naar school....
Vaaaaag! Ze vond het zooo leuk!
Is dit het -ik-zit-2-weken-op-school-dus-het-is-wel-mooi-geweest-zo-dipje?
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  zondag 20 maart 2011 @ 15:48:11 #104
37150 livelink
pi_94378138
Ik denk eerder dat het komt omdat ze zich niet lekker voelt, Karin. En na twee weken slaat de vermoeidheid natuurlijk ook hard toe.

Beterschap voor je oudste, Muks. Niets leuk om met dit lekkere weer binnen te moeten liggen.
pi_94378327
tis ook best veel, helemaal zo in het begin, 3 hele en 2 halve dagen naar school...
Tis jammer dat ze tussen de middag niet even wil liggen....kon ze mooi even bijtanken...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 20 maart 2011 @ 16:45:06 #106
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_94380313
Beterschap voor alle zieken :) Die van ons is weer aardig bijgetrokken en helemaal blij dat ie weer tv mag kijken :D

livelink, hij moest hartelijk lachen om die cartoon _O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94411675
Fijn dat het een stuk beter gaat met Christan!

Beterschap voor de oudste Muks.

Moeilijk Karin, misschien kan je haar een middagje thuishouden?
Damian blijft elke dinsdagmiddag thuis omdat hij het anders echt niet volhoudt. Maar hij slaapt normaal ook elke middag nog, dus dat scheelt ook wel denk ik.

Ik twijfel een beetje over onze BSO. Damian gaat er sinds 3 weken naartoe en hij vindt het erg leuk.. alleen heb ik er zelf echt geen fijn gevoel bij. Zo onpersoonlijk en ze zijn tot nu toe ook al 2 keer vergeten dat Damian kwam terwijl ik het gewoon heb doorgegeven. :{
Vanmorgen kwam ik bij de BSO aan (studiedag op school) en er was helemaal niemand, terwijl ik dus wel heb doorgegeven dat Damian er gewoon zou zijn. Ik snap er echt niks van en het is nu, 2 uur later, nog steeds niet opgelost.
pi_94411730
Ow jee wat slecht Appelsap!
Kan me voorstellen dat dat niet lekker voelt inderdaad!
Heb je een andere optie??? Want dan zou ik dat zeker overwegen...
Een keer kan gebeuren, maar hij zit er verdorie net, en nu al 3 incidenten!
Dat is echt way te veel!

Ik heb Meike thuisgehouden vandaag. Toch weer wat koorts vanmorgen.
Ze lijkt niet erg ziek verder.
Ze wil alleen helemaal niks eten, dus toch niet helemaal lekker waarschijnlijk.
pi_94412385
Ach Meike toch een beetje ziekig. Kan me voorstellen dat ze dan niet naar school wil.

Ik weet niet of ik een andere optie heb, maar als het zo doorgaat dan ga ik daar wel naar informeren want ik ben het nu al helemaal zat. Ik heb waarschijnlijk de hele dag geen opvang terwijl ik belangrijke afspraken heb. Er is ook niemand te bereiken ofzo. Ik ben benieuwd wat voor verklaring ik straks krijg.
pi_94412579
Tjee Appelsap wat erg, ik zou mijn kinderen daar inderdaad niet met een fijn gevoel achterlaten. Hopelijk komt er een passende oplossing

Mukszoon is ook thuis, begon vanmorgen al met 37.9 dus niet naar school
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_94412650
Je moest hem weer meenemen Appelsap?
Dat is toch ook zot!

Bij ons gaat de BSO voor 1 kind niet open, maar dan wordt er in ieder geval een oplossing voor gevonden. Meestal gaat het betreffende kind dan een ochtendje mee in de peutergroep.
pi_94413102
Nouja er was echt helemaal niemand, geen leidsters, geen kinderen. Dus ik dacht: heb ik me vergist met die studiedag? Dus ik liep naar school, maar daar was ook niemand.
Eenmaal thuis heb ik de vestigingen gebeld waar ze wel eens mee samenvoegen als het niet druk is, maar daar was ook niemand te bereiken. Daarna de overkoepelende organisatie gebeld en die zouden het regelen en me terugbellen. Inmiddels heb ik al 3x gebeld en ik weet nog niks.
  maandag 21 maart 2011 @ 11:37:19 #113
37150 livelink
pi_94413209
Dat is inderdaad geen fijn idee, Appelsap! Dit soort dingen moeten echt op orde zijn bij een BSO.

Bij ons gaat de BSO extra open als er minimaal 3 kinderen zijn die zich aanmelden. Als een school studiedag heeft zijn er wel snel 3 kinderen die dan opvang nodig hebben. Dus dat gaat eigenlijk altijd goed. Sterker nog, bij ons attendeert de BSO ons op de studiedagen van school. Ze hangen dan tegen die tijd een briefje op op de deur dat een bepaalde school studiedag heeft en daarop moet je dus inschrijven of je kind gebruik wil maken van de BSO die dag.

Ik ben Katja een keer vergeten op te geven voor extra BSO. Ze hadden toen studiemiddag op school en ik was dat helemaal vergeten. Wij waren gewoon aan het werk, maar Katja is bij de BSO-groep gaan staan en ze hebben haar gelukkig ook meegenomen, ondanks dat ze niet op de lijst stond.
  Licht Ontvlambaar maandag 21 maart 2011 @ 11:40:13 #114
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94413317
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 11:37 schreef livelink het volgende:
Dat is inderdaad geen fijn idee, Appelsap! Dit soort dingen moeten echt op orde zijn bij een BSO.

Bij ons gaat de BSO extra open als er minimaal 3 kinderen zijn die zich aanmelden. Als een school studiedag heeft zijn er wel snel 3 kinderen die dan opvang nodig hebben. Dus dat gaat eigenlijk altijd goed. Sterker nog, bij ons attendeert de BSO ons op de studiedagen van school. Ze hangen dan tegen die tijd een briefje op op de deur dat een bepaalde school studiedag heeft en daarop moet je dus inschrijven of je kind gebruik wil maken van de BSO die dag.

Ik ben Katja een keer vergeten op te geven voor extra BSO. Ze hadden toen studiemiddag op school en ik was dat helemaal vergeten. Wij waren gewoon aan het werk, maar Katja is bij de BSO-groep gaan staan en ze hebben haar gelukkig ook meegenomen, ondanks dat ze niet op de lijst stond.
Da's bij ons ook zo inderdaad, die lijsten. Met als gevolg dat ik Isa netjes opgeef, maar vervolgens vergeet papa in te lichten, die dan bij een zeer rustig schoolplein aankomt :+
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  maandag 21 maart 2011 @ 11:50:21 #115
37150 livelink
pi_94413668
:D
Die onderlinge afstemming loopt bij ons ook wel eens moeizaam inderdaad. Vooral eigenlijk met het afzeggen van de BSO. Dat we allebei denken dat de ander al wel heeft gemeld dat ze een keertje niet komen.
Goed dat je het schrijft, want morgen gaat Job niet naar de BSO en ik moet even checken of dat al gemeld is.

Katja begint trouwens nu al op de leeftijd te komen dat ze BSO niet meer zo leuk vindt. Een klasgenootje van haar mag 's middags alleen naar huis en ze wil dat ook zo graag. Voorlopig is dat niet aan de orde, maar we moeten wel eens gaan bedenken hoe we hier mee om gaan.
pi_94414641
Lastig is dat he livelink, hier zijn ze tegenwoordig wel vaker alleen thuis als wij even boodschappen doen of anderzinds even weggaan. Max 2 uur nu, met een vriedin als achterwacht.
Uit school vind ik toch anders, vooral omdat ze hier dan 2 sleutels mee moeten en onze achter en voordeur behoorlijk zwaar open draaien. Volgend jaar zal oudste wel moeten, hij zal ongetwijfeld wel eens eerder uit zijn dan dat wij thuis zijn.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2011 @ 13:42:58 #117
7074 moussy
kuttekop
pi_94417391
*binnenvalt*

Je kind, René dus, ongeoefend RUIM 6 km met 6 liter water in een rugzak laten lopen, doen of niet? Ik vind van niet, of ze moet er graag een blessure aan over willen houden. Ik heb de afstand net gereden en kom op zo'n 8 km uit en daar komt nog een stuk bij. Ze moeten ook over het strand lopen in het losse zand.

De juf heeft bedacht dat de kinderen moeten wandelen voor water (is 1 of ander landelijk project) om te ervaren hoe het is voor leeftijdsgenootjes in arme landen die door de woestijn moeten lopen om water te halen. Ze vergeet alleen even dat die al lopen met water zodra ze kúnnen lopen.
Je zou er haast een boek over schrijven!
  Licht Ontvlambaar maandag 21 maart 2011 @ 13:50:24 #118
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94417702
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 13:42 schreef moussy het volgende:
*binnenvalt*

Je kind, René dus, ongeoefend RUIM 6 km met 6 liter water in een rugzak laten lopen, doen of niet? Ik vind van niet, of ze moet er graag een blessure aan over willen houden. Ik heb de afstand net gereden en kom op zo'n 8 km uit en daar komt nog een stuk bij. Ze moeten ook over het strand lopen in het losse zand.

De juf heeft bedacht dat de kinderen moeten wandelen voor water (is 1 of ander landelijk project) om te ervaren hoe het is voor leeftijdsgenootjes in arme landen die door de woestijn moeten lopen om water te halen. Ze vergeet alleen even dat die al lopen met water zodra ze kúnnen lopen.
Ongetraind vind ik het een heel slecht plan... En al helemaal met bepakking van 6 kilo. In Nijmegen lopen militairen met 10 kilo bepakking, dus die 6 kilo vind ik idioot. En zes kilometer met stukken strand, dan ben je zeker 2 uur onderweg.

Ik zou het niet doen, sterker nog, ik zou het zelf niet eens lopen (en ik loop wel in Nijmegen) :N
  maandag 21 maart 2011 @ 13:53:34 #119
37150 livelink
pi_94417844
Ik vind die 6 liter ook wel erg veel. Ik loop veel, maar kom er iedere keer achter dat met bepakking het toch allemaal een stuk zwaarder wordt. Wat wil René zelf?
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2011 @ 13:53:45 #120
7074 moussy
kuttekop
pi_94417855
Ah mooi, dat van die 10 kilo ga ik zo meenemen in mijn gesprek met de juf! Ik dacht dat ze met 25 kilo zouden lopen (klok klepel blijkbaar ;) )

Het maakt René niet uit :o ik vind het echt absoluut onverantwoord!
  maandag 21 maart 2011 @ 14:02:31 #121
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_94418191
6 liter?! in een rugzak. Are you kidding me?

Ik zou voor de lol eens 6 literflessen in een rugzak doen. Dat is vragen om problemen. Zeker met zo'n end te lopen. ik zou het niet doen
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  † In Memoriam † maandag 21 maart 2011 @ 14:06:05 #122
7074 moussy
kuttekop
pi_94418319
ik ben al bij de juf geweest wat voor water, kraanwater dus, en wat ze er daarna mee doen, terug geven aan de natuur 8)7 neem dan lekker zeewater, is het ook geen verspilling.
  maandag 21 maart 2011 @ 23:11:37 #123
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94449469
nou ja, met kraanwater kunnen ze onderweg hun dorst nog wat lessen. O-) maar ik vind 't ook overdreven hoor moussy!
in de haak.
pi_94456223
80 % van wat hier zit zijn van die nare pubertjes.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 22 maart 2011 @ 07:12:30 #125
13151 crew  Rewimo
pi_94456453
Wat een maf plan mous :N Laat ze dan rond de school lopen of zo, in elk geval een kleiner circuit zodat kinderen makkelijker af kunnen haken. Het idee van wat het is om met water te sjouwen krijgen ze dan heus wel.

En anders zou ik René gewoon instrueren om het water er meteen maar uit te gooien bij de plantjes, op een liter na die ze op haar gemak opdrinkt onderweg :)
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_94456470
Moussy ik zou het absoluut niet doen. een kind mag max 10% van zijn eigen gewicht voor korte tijd dragen. Advies wat onze brugpieper kreeg van zijn school is om zijn rugtas zoveel mogelijk te legen in zijn kluis en hooguit boeken voor 2-3 lesuren in de tas te doen, zodat hij max 2-3 kg heeft te tillen. Ook op de fiets niet achterop de rug maar op de bagagedrager. In elk geval dus zo min mogelijk op de rug.

hier wat info van t net
  dinsdag 22 maart 2011 @ 10:19:06 #127
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_94459575
De klas van Daan doet ook aan die actie mee. Ik heb er ook mijn bedenkingen bij. Het doel vind ik goed, maar het middel niet.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 maart 2011 @ 12:38:12 #128
13151 crew  Rewimo
pi_94506548
Ik kreeg net een brief van Christans school dat ze aan het peilen zijn of er belangstelling is voor Nederlandse lessen aan kinderen die thuis Nederlands spreken. Heb even geïnformeerd wat precies de bedoeling is, en het gaat om regionaal georganiseerde lessen waarvoor ze momenteel aan het kijken zijn of er voldoende belangstelling voor is. Per school zijn er te weinig Nederlandse kinderen om dat te realiseren en daarom proberen ze het nu overkoepelend te organiseren. Prima initiatief, ik hoop dat het doorgaat ^O^

Hij krijgt momenteel helemaal geen Nederlandse les, dat kan pas over een paar jaar weer als keuzevak, en dan beginnen ze natuurlijk helemaal bij het begin.
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2011 @ 13:16:43 #129
7074 moussy
kuttekop
pi_94507926
quote:
1s.gif Op maandag 21 maart 2011 23:11 schreef trui het volgende:
nou ja, met kraanwater kunnen ze onderweg hun dorst nog wat lessen. O-) maar ik vind 't ook overdreven hoor moussy!
Dat mocht niet :o

Dat zijn dingen die me toch net ff allemaal te ver gaan hoor, of ik ben de zeikerd, zoals altijd :P
  woensdag 23 maart 2011 @ 13:18:26 #130
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94507993
echt belachelijk dat je op zo'n afstand niks mag drinken onderweg. dat gaat mij wel iets meer dan een tikkeltje te ver.
in de haak.
  † In Memoriam † woensdag 23 maart 2011 @ 13:23:53 #131
7074 moussy
kuttekop
pi_94508180
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 13:18 schreef trui het volgende:
echt belachelijk dat je op zo'n afstand niks mag drinken onderweg. dat gaat mij wel iets meer dan een tikkeltje te ver.
"in Afrika kunnen de kinderen dat ook niet doen...."

Ze hebben wel minder gelopen, iig niet over het strand, omdat 1 jongetje problemen met zijn ademhaling kreeg en 2 voelden zich niet goed worden (waren ook al ziek van de week).

René had een pakje crackertjes (van die toastjes) in dr zak gedaan en er wat van gegeten en uitgedeeld onderweg, mocht ook niet, juf werd toch wel boos. Ze kreeg ook last van haar schouders van het gewicht van d'r 4 liter water, mocht ze er een klein beetje uit gooien 8)7
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 maart 2011 @ 13:25:27 #132
13151 crew  Rewimo
pi_94508227
Het blijft belachelijk hoor. Als je ze een korter traject laat lopen krijgen ze ook wel door hoe zwaar het is.
pi_94510218
Vaaaage actie moussy! Maar ze heeft het achter de rug....
Meike is nog steeds ziek thuis. Ze is niet doodziek, maar heeft wel koorts, en stort zo nu en dan even in.... Ze kijkt ook wel een beetje sneu uit dr oogies... Dat wordt niet naar school deze week.
Ze zou vandaag een rapport krijgen en maandag en dinsdag zijn 10minuten gesprekken.... Ik kan er denk ik vanuit gaan dat de juf ons even belt wanneer ze ons verwacht? Ze zullen de uitnodiging daarvoor wel mee hebben gekregen deze week....maar meike is de hele week niet op school geweest...
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 23 maart 2011 @ 14:20:38 #134
13151 crew  Rewimo
pi_94510380
Sneu dat ze nog steeds ziek is, Karin, beterschap voor haar!

Kun je zelf na schooltijd de juf niet even bellen voor de tijd van het gesprek?
  woensdag 23 maart 2011 @ 14:21:09 #135
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_94510400
Lotte was ook ziek, die is vandaag weer voor het eerst naar school geweest.
Die storte dus ook even in toen we net thuis waren.
Nu speelt ze buiten, ook lekker in zon hof!

Karin, anders toch maar even naar school bellen?
pi_94530832
Ik tref morgen op mijn werk nog een moeder van een kindje uit haar klas, dan zal ik eens vragen of er briefjes zijn uitgedeeld. Ik weet ook niet of dat al geldt voor kinderen die net en maand op school zitten....
dan kan ik daarna evt wel even bellen inderdaad.

Meike wordt steeds zieker...vanavond had ze 39.5 koorts...
Ze kan zelfs niet zo goed benoemen waar ze last van heeft, het ene moment heeft ze een zere teen, dan weer de vinger en dan haar been....
Och ik kan dr zo slecht tegen hè, ik vind het zo zielig als ze ziek zijn....
  donderdag 24 maart 2011 @ 03:06:29 #137
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_94541819
quote:
1s.gif Op woensdag 23 maart 2011 12:38 schreef Rewimo het volgende:
Ik kreeg net een brief van Christans school dat ze aan het peilen zijn of er belangstelling is voor Nederlandse lessen aan kinderen die thuis Nederlands spreken. Heb even geïnformeerd wat precies de bedoeling is, en het gaat om regionaal georganiseerde lessen waarvoor ze momenteel aan het kijken zijn of er voldoende belangstelling voor is. Per school zijn er te weinig Nederlandse kinderen om dat te realiseren en daarom proberen ze het nu overkoepelend te organiseren. Prima initiatief, ik hoop dat het doorgaat ^O^

Hij krijgt momenteel helemaal geen Nederlandse les, dat kan pas over een paar jaar weer als keuzevak, en dan beginnen ze natuurlijk helemaal bij het begin.
Tof. Als ze dat goed regelen is er ook een Nederlandse subsidie. Zie http://www.stichtingnob.nl/ voor meer informatie, of pm :)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 24 maart 2011 @ 07:25:09 #138
13151 crew  Rewimo
pi_94542619
quote:
1s.gif Op donderdag 24 maart 2011 03:06 schreef Gaoxing het volgende:

Tof. Als ze dat goed regelen is er ook een Nederlandse subsidie. Zie http://www.stichtingnob.nl/ voor meer informatie, of pm :)
Daar ga ik eens even goed naar kijken, dank je wel :) En die PM komt misschien ook wel :D
  Licht Ontvlambaar donderdag 24 maart 2011 @ 08:54:42 #139
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_94543691
Heeft juffie nou zelf ook met flink wat water gelopen Moussy?

Vandaag is de eerste dag van een nieuwe reeks 'twee keer per week in zwembad hangen'. Isa begint voor C, mijn ereader is al opgeladen :P
  donderdag 24 maart 2011 @ 20:14:47 #140
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94568961
Christan wat gaaf! Jij kan echt goed tekenen.

Meike nog steeds niet beter... beterschap :*

Appelsap hier ook een vaag gevoel bij hoe het bij jullie geregeld is. Hier veel controle en ook altijd opvang op studiedagen.

Mousy, naar mijn mening niet overdreven en dan vind ik dat de juf minimaal met drie jerrycans had moeten lopen om het goede voorbeeld te geven. 1 op d'r hoofd en in elke hand ook eentje. Dan staat het in verhouding want dat doen die vrouwen in die landen ook!

Isa op voor C. Fleur zit vlak achter je. Die gaat morgen met kleren aan zwemmen voor b en dan volgende week proef- en op 9 april afzwemmen voor B. Dan uiteraard door voor C anders ligt er opeens een ripstick boven op de kast :D
pi_94713641
Meike is vandaag voor het eerst na haar ziekzijn weer naar school
Ging heel goed vanmorgen
Ze kwam de school uitgestormd met een ander meisje, met de vraag of ze wel bij elkaar mochten spelen...

Dus morgen gaat Meike voor het eerst bij een vriendinnetje spelen....!
pi_94731294
Leuk Karin, voor het eerst bij elkaar spelen!

Enne ik HAAT!!! zomertijd.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:24:03 #143
267164 ik80lll
leer mij het zelf te doen
pi_94750868
zomertijd en wintertijd, het mag wmb afgeschaft worden.
Eerder viel het me niet zo zwaar, maar nu Lott naar school gaat wel. Moest ik haar voorheen al uit bed halen Normaal kwam ze er pas om8 uur uit, nu moest ze vanwege school 7 uur, en dat is dus nu nog een uur eerder.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 09:49:54 #144
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94751397
I O+ zomertijd. Eindelijk een meisje dat om kwart over zeven wakker wordt ipv kwart over 6 *O*

Sorry, kon het niet laten. Maar ik begrijp het wel. Fleur heeft er namelijk wel moeite mee. Die moest ik om 10 voor acht vragen of ze aub op wilde staan.

En over die meid gesproken:

1

2

Geen fietsenrek, maar een parkeergarage!
pi_94752495
Haha grappig. Dat heeft Myrthe ook zo. En vlak daarna gingen er aan de onderkant ook nog 2 uit, dus nu loopt ze met 4 gaten rond. Ben benieuwd of Fleur dat ook krijgt. :D
pi_94752558
Grappig gezicht de fietsenrekken. :)

Kim is helemaal van de leg. Sliep pas om 21.45 en 7.30 weer wakker van Djeez.
  dinsdag 29 maart 2011 @ 10:46:53 #147
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_94753155
7.30 lijkt me niet zo'n probleem, toch? (dan moeten ze er hier altijd uit). dat late inslapen was hier ook aan de orde... en 's ochtends maar niet wakker kunnen worden. ik heb er zelf ook last van hoor, bleh!
in de haak.
pi_94797494
Hoe ging de eerste keer spelen Karin?
Damian is ook al gevraagd maar hij durft nog niet.

Hoera voor de parkeergarage van Fleur! ;)

Heb een gesprek gehad met iemand van de BSO. Excuses gekregen voor alle 'misverstanden' en het gaat niet meer gebeuren. Daar vertrouwen we dan maar op.
pi_94798235
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 maart 2011 10:46 schreef trui het volgende:
7.30 lijkt me niet zo'n probleem, toch? (dan moeten ze er hier altijd uit). dat late inslapen was hier ook aan de orde... en 's ochtends maar niet wakker kunnen worden. ik heb er zelf ook last van hoor, bleh!
Nee geen probleem idd, beter dan 5.30!
Gisteren was het rond 20.45 dat ze ging slapen en Tyler en ik konden haar moeilijk wakker krijgen. Uiteindelijk 8.00 pas echt wakker en ook zo in de kleren gelukkig.
  woensdag 30 maart 2011 @ 21:47:00 #150
144006 chacama
Ondernemend!
pi_94830220
hak-op-tak verhaal

Dat late slapen heeft Maud ook last van. En dus ook niet wakker te krijgen 's ochtends. Vanochtend Fleur zelf naar school laten gaan en Maud om kwart over acht met spoed aangekleed enz. Zat ze toch nog om half negen in de kring.

Fijn dat de BSO er op gaat letten. Dat zou ook moeten!

Update Fleur:
10 minuten-gesprek. Vlag wimpel verhaal, maar wel ook nu door de meester gesignaleerd dat het een 'pleaser' is. Daar dus ook voor waken dat ze zichzelf niet wegcijfert. De onzekerheid is er nog wel, maar dat is meer door het perfectionisme (een 9,4 staan en van zichzelf vinden dat ze niet goed kan rekenen). Ze ligt goed in de groep en is behulpzaam en sociaal. Dus een trotse mama die blij is dat de meester ook de valkuilen van Fleur weet en ziet.

Met gym/turnen aan het voorbereiden voor de d'r eerste demonstratie-wedstrijd. Dus een gespannen bekkie die geniet van alle dingen die ze kan.

Update Maud:
goede/leuke nieuws: gisteren voor het eerst gaan spelen bij een vriendinnetje. Had ze helemaal zelf geregeld en ging ook met een big smile mee.

Ze telt tot 10 en verder. Maar dan ook echt alles. Zo leuk om te zien. De stukjes op het bord. En dan natuurlijk ook meteen terugtellen als er stukjes verdwijnen. De vogels in de wei, die natuurlijk niet stilzitten en waar ze dan dus boos op wordt: stomme vogels.... ik wil jullie tellen!

Ze heeft d'r eerste kaart verstuurd: En wat stond erop: een grote M. Want dan wist d'r vriendinnetje wel dat ie van haar was.

slecht/minder leuk nieuws: vader van klasgenootje is overleden. Daar dus mee bezig op school. Thuis de reactie. Of eigenlijk de non-verbale reactie. Ze praat er niet over. Is wel onrustig, extra kroelerig en slaapt weer meer bij ons in bed. Ze is er dus wel mee bezig, maar ik krijg het niet tot een 'gesprek'. Wel een boekje gehaald, maar dat wil ze niet lezen. We wachten af.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')