abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_94308583
Vorige deel: Het kleine babietjestopic (0-6 maanden) deel 86
De kleine babietjes:

***17 september 2010: Anne, dochter van Fannetje en Tackleberry***
21 september 2010: Aylenn, zoon van Cluijt
23 september 2010: Lotte, dochter van Rixtje
06 oktober 2010: Mex, zoon van Troeta
13 oktober 2010: Neve, dochter van Hik
***18 oktober 2010: Jasmin Willow, dochter van Silmarwen en Knut***
23 oktober 2010: Ilse, dochter van kaatjejannie
29 oktober 2010: 'Bientje', dochter van Barbabientje01 en Pipo_de_Clown
02 november 2010: Mikai, zoon van Hobbesje
22 november 2010: Julian, zoon van Shirley
28 november 2010: 'kater', zoon van Pvoesss
***30 november 2010: 'Soneal', zoon van Leandra en Nostalgist***
25 december 2010: Ayrton, zoon van Bolleke_666
28 december 2010: Jelle, zoon van Mrien
8 januari 2011: Eline Catharina Helena, dochter van Sugarsnap
15 januari 2011: Lena, dochter van Claudia_x
8 februari 2011: 'Puck', zoon van Dizzy-Miss-Lizzy
2 maart 2011: Geert, zoon van DJMO

*** vermeldingen zijn officiële Fok!baby's
(Een Fok!baby is een baby geboren uit een relatie waarbij de ouders elkaar hebben leren kennen op/door Fok.)

[ Bericht 1% gewijzigd door Troeta op 19-03-2011 15:38:46 ]
pi_94308639
Ik sloot hem met Mex zijn nieuwe trui en pop door oma gebreid!

vrijdag 18 maart 2011 @ 21:02:46 #3
279868 Sugarsnap
Sprookjesboom...
pi_94309455
Leuke trui en lief snoetje O+

Mijn moeder is ook van het breien en maakt echt leuke dingen. Ze is dan nu ook helemaal gelukkig dat ze nu een kleindochter heeft om voor te breien. Zo hebben we al tig paar slofjes in allerlei kleurtjes, een paar overslagvestjes en is ze nu een bolerovestje aan het breien in knalroze en gaat ze een jurkje met korte mouwen grijs met rode stippen maken. Het is voor haar echt bezigheidstherapie tijdens haar nachtdiensten in het verpleegtehuis (zijn vaak rustig).
pi_94310029
Wat een heerlijk, geweldig mannetje, Troeta!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_94310450
Thanks!
Op de achterkant staat de rug van de giraffe en dan zit er zo'n staartje aan, echt te lief!
Voor meisjes kan je nog meer losgaan met breien idd. Lief dat ze zoveel breit.
Ik vind het heel leuk om dit soort kleertjes er bij te hebben, maar nu word het zomer en gaat ze weer borduren,haha
Geboortelap is al klaar en nu is ze bezig met een Winie the Pooh ABC, ik hou niet van winnie the pooh,maar dat zeg ik maar niet;)
Mijn oma breit dit trouwens, maar mijn moeder vind weer overal hele leuke kleertjes.

Thanks Claudia :D Hij zuigt op z'n onderlip als die last heeft van tandjes en hij lacht heel veel,dus dit grappige bekkie zie ik nou de hele dag.
Maar nu logeert ie bij mijn moeder...mis hem heel erg, maar ik kom wel even lekker bij.
pi_94311116
Mex, lekker ventje ben jij zeg!

[ Bericht 0% gewijzigd door Pipo_de_Clown op 18-03-2011 21:28:13 (barbabientje dus ;)) ]
pi_94311484
Wat een leukerd Troeta!!

Ilse zoog ook op dr onderlip, maar ik geloof dat ze nu toch echt haar vingers ontdekt heeft.

Het poepen blijft lastig. We waren over gestapt naar 50% normale voeding en 50% friso comfort. het ging de eerste week helemaal goed, elke dag een luier goed vol. Maar het lijkt nu weer wat stil te liggen. Ze had woensdag wel gepoept, maar het was weer dikker.
Toen we begonnen met nutriton ging het de eerste week ook goed, maar daarna was het bal. Als ze na het weekend nog steeds niet lekker gepoept heeft dan gaan we maar weer naar de huisarts.

[ Bericht 18% gewijzigd door kaatjejannie op 18-03-2011 22:03:24 ]
*poef* nu is het weg
pi_94311963
Ilse, wat een mupke ben jij zeg! Die haren :o en hopelijk gaat het poepen snel beter!

Als we toch foto's aan het spammen zijn dan show ik ook ff ons meisje

pi_94312537
Wat schattig die vingertjes zo en dat lange donkere haar bovenop!
En wat een mooie ogen bientje!

Is helemaal Friso Comfort gebruiken niks kaatjejannie? Heeft ze er veel last van?
pi_94312861
Doe ik mijn lachebekje er ook bij. :Y)

Ik kan de foto niet zien, kaatjejannie.

Mooie ogen, Pipo! O+
pi_94312898
Dank je Barbabientje, die haren lijken weer te groeien. Ze waren eerst pikzwart, maar worden nu lichter. En wat heeft Bientje een ogen. Wow, daar verzuip je in O+

Ik denk dat als we meer comfort toevoegen dat het dan helemaal stopt. Van de nutriton stopte het ook. en dan deden we niet 1 tot 2 schepjes per 100 cc. Maar een half schepje op 180 cc.
Ze heeft er nu nog geen last van, maar zodra ik merk dat dat wel zo is trek ik weer aan de bel.
*poef* nu is het weg
pi_94313186
Die ogen ja, die heeft ze van mij. De rest is gekopieerd van papa.

Lena O+ *rammeldebammel* Wat lijkt ze op Ivan he? En dat shirtje hebben wij ook! Las al in het kinderkleertjestopic dat ze klein vallen, zal ze morgen eens passen.

Hopelijk krijgt ze er ook geen last van Kaatje! En inderdaad op tijd aan de bel trekken.
pi_94313191
Met te weinig poepen geen ervaring hier. Dottir perst zich wel steeds een ongeluk en inmiddels heeft ze haar heel bescheiden navelbreukje tot een dikke uitpuilende bult geperst. Ik word daar toch niet zo vrolijk van, kan me niet voorstellen dat t gezond is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94313249
quote:
Op vrijdag 18 maart 2011 21:58 schreef Vanyel het volgende:
Met te weinig poepen geen ervaring hier. Dottir perst zich wel steeds een ongeluk en inmiddels heeft ze haar heel bescheiden navelbreukje tot een dikke uitpuilende bult geperst. Ik word daar toch niet zo vrolijk van, kan me niet voorstellen dat t gezond is.
Kunnen ze dat niet repareren?
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94313272
Hee, je moet wel eerst oeehhen en aaahen over onze kinders Vanyel!
pi_94313357
Ik leg vanavond dat shirtje van de hema ook vast klaar. N kleedt haar aan morgen, ik ben werken van 7 tot 15 uur.
*poef* nu is het weg
pi_94313361
nah, we zitten hier niet voor niks te showen!!!

Lena, volgens mij ben jij zo superlief! Ik vind d'r echt zo schattig om te zien!
pi_94313410
Sorry, Oeh ah. Kusje kroel.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_94313579
quote:
17s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 21:53 schreef Claudia_x het volgende:
Doe ik mijn lachebekje er ook bij. :Y)

[ afbeelding ]

Ik kan de foto niet zien, kaatjejannie.

Mooie ogen, Pipo! O+
Ze is mooi!!! O+

Ik heb de foto ergens anders neergezet, zie je hem nu wel?
*poef* nu is het weg
pi_94313677
Kaatje, ik vindt de echte naam van Ilse zo mooi. Staat nu al op mijn namenlijstje voor ooit O-)
Laat je man morgen een foto maken van het shirtje, kunnen we daar ook een topic over openen ;)

Vanyel, wanneer moet je weer naar het cb? Meestal gaat een navelbreuk voor het eerste jaar weer weg maar aankaarten kan geen kwaad denk ik.
pi_94313727
Ja, ik kan de foto nu zien, kaatjejannie! Megaschattig! Dat haar inderdaad! :D Ik heb ook zo'n soort foto van Ivan.

Van Ivan zeg ik ook alijd dat 'ie mijn ogen heeft, maar niemand gelooft me. ;( Hij heeft de bedroom eyes van z'n vader.

Lena en Ivan hebben dezelfde mond, hetzelfde kinnetje en ik geloof dat ze ook dezelfde neus hebben. Maar ik begin ook steeds meer verschillen te zien! Ivan vond ik indertijd een grote schoonheid, maar Lena is meer een lieverdje. O+

Vanyel, heb je het al over die navelbreuk gehad met iemand van het consultatiebureau of zo?
pi_94313841
Ik zit mobiel en niet alle foto's doen het, laat staan dat ik genoeg overzicht heb om te weten wie wie is. Maar ze zijn allemaal leuk :)
Oeh
Aah

Zo?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_94313866
Ik vond de echte naam van Ilse zo mooi dat ik hem al aan mijn kat had gegeven. Toen ik een dochter kreeg was 'ie dus al vergeven. :Y)
pi_94313966
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 maart 2011 22:08 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vond de echte naam van Ilse zo mooi dat ik hem al aan mijn kat had gegeven. Toen ik een dochter kreeg was 'ie dus al vergeven. :Y)
:D
*poef* nu is het weg
pi_94314072
Haha, heel goed vanyel, het is je vergeven hoor!

Herkenbaar Claudia, onze hond heet Sem. Zo kan onze toekomstige zoon dus ook niet meer heten.

Ach, er zullen vast wel mooiere kinders zijn als onze J. maar ze is toch de allerliefste!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')