Sorry, nog even een late quote:
quote:
Op zondag 8 augustus 2010 09:00 schreef Tinuviel het volgende:Dat hebben wij dus ook. Ben nu weer overgestapt op Pampers Baby Dry. Helaas wordt meneer nog steeds wakker met een volle luier, maar in de laatste twee nachten gelukkig niet doorgelekt. Hoewel ik eergisterochtend ook om kwart voor zes heb verschoond. Overdag gebeurt dat trouwens niet. Voorheen werd hij niet wakker van een volle luier. Dat schijnt iets nieuws te zijn. Laat je me weten hoe tevreden je met de Huggies bent? Sorry voor het offtopic gepraat.
Huggies werken hier echt veel beter
Hoewel ik ook de Baby Dry erg fijn blijf vinden, maar die zijn zo duur en dus bijna niet meer in de aanbieding.
Ik heb nu alleen vanochtend een beetje natte romper moeten verschonen, maar Thijs heeft dan ook wel 12,5 uur in bed gelegen. Met de Active Fit was hij dan echt al helemaal nat geweest.
Ik neem trouwens voor 's nachts altijd een maatje groter, zoals het-is-mij in het vorige topic ook opperde.
Jammer dat je niet elke luier even kunt uitproberen he?
Als er iemand Huggies maat 5 wil proberen, ik stuur er zo eentje op hoor
En on topic: de Etos, Kruidvat en Trekpleister-aanbiedingen van deze week zijn vast al besproken he?