abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85063285
Vorige deel: Nu in de aanbieding deel 10

Mijn laatste post:

Diegene die de bonnen van AH hebben gekregen, let op: Je kan op elke bon 2 keer de aanbieding krijgen. Dus je kan 6 pakken pampers voor de prijs van 4, 2 jumbopakken met korting en 2 keer 4+2 pampers billendoekjes halen met die 3 bonnen! (het staat in kleine lettertjes achterop, ze zijn trouwens tot 15 augustus geldig, althans die die ik had, dus deze week nog)
Ik heb het even nagevraagd net en ze gelijk maar gebruikt ook, dus voorlopig even luiers genoeg hier ;)
Fake it till you make it...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 20:11:09 #2
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85063617
Jammer dat ik zulke slechte ervaringen heb met pampers :{ . de vernieuwde van AH vind ik wel heel prettig en die aanbieding van de laatste keer (2 voor 'm tientje) vond ik dan ook echt spotgoedkoop, maar die zal wel niet snel terugkomen ben ik bang.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_85065275
Even een stomme vraag, maar tot ongeveer hoelang zit een kind gemiddeld in luiers maat 1? En maat 2??
Voordat ik groot ga inkopen :P

Ik begrijp dat dat per kind verschillend is, maar goed toch ongeveer ;)
pi_85065809
Ik ging over naar de volgende maat als ze een kilo boven het aangeven gewicht zat bij de volgende maat. Naar maat 2 wel precies bij het aangegeven gewicht, omdat die pakken groter zijn.
Nu zou ze qua gewicht in 5 zitten, maar ik heb net 2 pakken... Echt nog te groot. Dus jen zit nog ff in 4+.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 9 augustus 2010 @ 20:52:46 #5
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85065825
om dat het beste in te schatten moet je naar het gewicht en de (gemiddelde) gewichtstoename van je kleintje kijken sonnetje ;) Ik had Jan vrij kort in 1,2 én 3 .. omdat ik gelijk als hij het aantal kilo's voor de grotere maat bereikte overstapte (ergens stom, omdat de kleinere maat goedkoper uitvalt natuurlijk)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

pi_85065845
Sonnetje, ik zou dan geloof ik niet teveel in maat 1 halen, eerder in maat 2, je kan altijd nog maat 1 erbij halen als je ze nodig hebt... maar als je kind er snel uit is dan is het zonde als je nog vanalles hebt liggen.
Fake it till you make it...
pi_85065920
In jouw geval Son zou ik inderdaad maat 2 inslaan. Niet meteen 10 pakken ofzo, maar een pak of 4 maak je echt wel op, ook als ie snel groeit.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  maandag 9 augustus 2010 @ 22:09:24 #8
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_85070529
Hier is maar 1 pak maat 1 er door heen gegaan zit nu al in maat 2...

OT:
Vanaf morgen zijn de kruidvat luiers ook weer in de aanbieding. 3 halen = 2 betalen.
Dus weer even wat maat 2 en 3 inslaan.
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_85071402
Zo das snel Tazz :o

Floris zit nu nog in maat 1, had laatst even maat 2 aan (want had een ander merk luiers en daar krijgt ie luieruitslag van...dus daar heb ik nog best veel van, zonde maar ja) maar daar verzuipt ie echt in.
Anders wacht ik woensdag wel even af hoe zwaar hij is :) Kan ik aan de hand daarvan even kijken welke maat luiers ik ga kopen :)

Bedankt voor de antwoorden allemaal!
pi_85075914
Ah, luiers worden anderzijds niet rot, denk ik dan maar. Dus het kan nooit kwaad om er al wat in te slaan in de volgende maat als ze in promotie zijn ;)
pi_85086218
Bij de AH zijn de oude (oranje) verpakkingen luiers in de aanbieding. Elk 2e pak gratis.
  dinsdag 10 augustus 2010 @ 10:59:16 #12
105018 Borizzz
Thich Nhat Hanh
pi_85086294
Bij het kruidvat zijn ook de luiers in de aanbieding; alle soorten 2+1 gratis.
kloep kloep
pi_85135031
Bij onze kruidvat waren de pakken waar de aanbieding voor geldt gisteren al uitverkocht. Ik vond het trouwens niet echt een superaanbieding, maar het was anders wel mooi meegenomen. Heb het er voor dat verschil niet voor over om naar een kruidvat veel verderop te gaan want dan ben ik mijn "winst" alweer kwijt aan geld voor de bus ;)

Bij de aanbieding betaal je 14,98 voor 108 4 maxi plus luiers dus 14 cent per luier
Bij een groot pak 4 maxi plus betaal je 12,99 voor 80 luiers, is 18 cent per luier.
Scheelt je dus 4,32 in totaal.

Misschien dat het bij andere maten meer scheelt?
pi_85137120
Mijn dochtertje is nu 7 weken en zit al vanaf week 5 in maat 2, met die poepluiers wil ik ze liever iets groter als te klein. ;)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 11 augustus 2010 @ 14:20:30 #15
147316 crew  DJMO
#trut
pi_85139615
niet bij alle AH's, maar bij degene die nog oude voorraad hebben van 't eigen merk, deze hebben ze vaak in de aanbiedig gegooid. Ik had vanmiddag 'n pak 4 plus voor 3,99 ipv 7,99. Mjah, wel goedkoop, maar zoals gezegd, dus niet overal denk ik..

vrijdag 13 augustus 2010 @ 10:30:15 #16
272858 suikertaartje
strikingly unconventional
pi_85221014
Sorry, nog even een late quote:

quote:
Op zondag 8 augustus 2010 09:00 schreef Tinuviel het volgende:

Dat hebben wij dus ook. Ben nu weer overgestapt op Pampers Baby Dry. Helaas wordt meneer nog steeds wakker met een volle luier, maar in de laatste twee nachten gelukkig niet doorgelekt. Hoewel ik eergisterochtend ook om kwart voor zes heb verschoond. Overdag gebeurt dat trouwens niet. Voorheen werd hij niet wakker van een volle luier. Dat schijnt iets nieuws te zijn. Laat je me weten hoe tevreden je met de Huggies bent? Sorry voor het offtopic gepraat.
Huggies werken hier echt veel beter *O*
Hoewel ik ook de Baby Dry erg fijn blijf vinden, maar die zijn zo duur en dus bijna niet meer in de aanbieding.
Ik heb nu alleen vanochtend een beetje natte romper moeten verschonen, maar Thijs heeft dan ook wel 12,5 uur in bed gelegen. Met de Active Fit was hij dan echt al helemaal nat geweest.
Ik neem trouwens voor 's nachts altijd een maatje groter, zoals het-is-mij in het vorige topic ook opperde.
Jammer dat je niet elke luier even kunt uitproberen he?
Als er iemand Huggies maat 5 wil proberen, ik stuur er zo eentje op hoor :Y

En on topic: de Etos, Kruidvat en Trekpleister-aanbiedingen van deze week zijn vast al besproken he?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 11:32:34 #17
272858 suikertaartje
pi_85223118
En 70% korting op de zomercollectie van Lief! http://www.liefwinkel.nl/sale/
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
  woensdag 18 augustus 2010 @ 22:04:14 #18
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_85453110
Voor degenen die nog kinderschoentjes zoeken met leuke prijsjes. Kijk even op Dolcis (nu zonder verzendkosten)
I'm so glamourous I piss glitter!
  dinsdag 24 augustus 2010 @ 11:17:30 #19
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_85657253
Aldi, vanaf morgen.

Beloningsbord

Uw hulp bij de opvoeding. Plan de taken en beloon uw kind.

Per stuk 4.99
  woensdag 25 augustus 2010 @ 18:13:14 #21
1394 Tazz
Vakmanschap is... *hips*
pi_85697664
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 22:09 schreef Tazz het volgende:
OT:
Vanaf morgen zijn de kruidvat luiers ook weer in de aanbieding. 3 halen = 2 betalen.

wederom in de aanbieding
"ooit geweten wat je allemaal met de beugel van een Grolsch flesje kan doen???"
pi_85818912
Nu bij de Makro pampers luiers in de aanbieding voor 6,43 incl. btw per pak als je 3 dozen á 3 pakken koopt. Alle soorten nog t/m 6 september.
pi_85826282
Ja Happy, op die aanbieding werd ik gister door vrienden gewezen.

Ik sla net het kruidvatkrantje open EN ivm 35 jarig bestaan ALLE soorten van pampers (ook dus de baby dry) 2+1 gratis, YEAH!
pi_85827108
Wibra vanaf morgen weer DE hele goedkope echt leren slofjes in diverse maten
+ rompers,slabben,pyjama's en verfschorten met Sesamstraat figuren erop
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zondag 29 augustus 2010 @ 12:04:27 #25
272858 suikertaartje
pi_85827942
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 11:26 schreef Poppejans het volgende:
Wibra vanaf morgen weer DE hele goedkope echt leren slofjes in diverse maten
+ rompers,slabben,pyjama's en verfschorten met Sesamstraat figuren erop
Ik zei laatst iets tegen iemand hier over die cars rugzakjes, maar bij WIbra zijn die nog veel goedkoper :o O+
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')