Mefke, we hebben inderdaad al wel aan het stuur gerommeld, maar ik weet niet meer of het nu nog verder naar voren kon en hoe ik dan fiets. Ik ben gewoon een beetje gammel, dus als mijn stuur niet goed staat krijg ik last van mijn nek en schouders en als ik mijn zadel te laag zet gaat m'n bekken protesteren

Maar het is wel een goeie om toch nog eens te proberen, misschien kan het nog beter (hoewel ik nu wel lekker fiets, zeg maar). En ja, met het bobike-zitje in combinatie met het meegeleverde zadel kon ik gewoon mijn fiets niet eens op. Kon écht niet gewoon. Met het yepp-zitje in combinatie met een rok-zadel gaat het nu wel aardig, hoevel ik nog steeds niet zomaar even op kan stappen als ik tot stilstand ben gekomen en van mijn zadel af ben. Wat wel weer irritant is, gezien het feit dat mijn zadel zo hoog moet staan dat ik eigenlijk alleen met mijn tenen bij de grond kan, omdat ik anders te weinig ruimte tussen de trappers en het zadel heb en dus last krijg van bekkenpijn
Oh, en ik ben overigens niet (extreem

) dik ofzo, het probleem zit 'm bij mij op borsthoogte, daar zit het stoeltje in de weg. Dus eenmaal opgestapt zit het prima, maar met op- en afstappen is het dus krap.
En ik zou inderdaad ook zéker meerdere versnellingen aanraden, dat is echt handig!