Hij bevalt me super! Stevige degelijke fiets, fiets prima met peuter van 14 nog wat kilo. Hopelijk straks ook goed met 2 kidsquote:Op woensdag 23 maart 2011 13:28 schreef Keshet het volgende:
Kickje!
Dames die vorig jaar een fiets gekocht hebben: Bevalt 'ie? Ik ben me ook aan het orentiënteren maar zie door de bomen het bos even niet meer.
Ik heb ook een yepp, en zelfs met een rokzadel vind ik het krapquote:Op woensdag 23 maart 2011 16:58 schreef mefke79 het volgende:
Icantrix, welk zitje heb je dan? Ik heb ook de bloom in combi met de yepp en heb, zelfs met toch al redelijke buik, nergens last van.
De bloom hier dus en hij is en heerlijk stevig en stabiel, en ik vind em ook zonder stoeltje prima fietsen. Enne, Keshet, let ook goed op de framemaat. Ik kreeg eerst een 61 aangemeten en later een 57, ik geloof dat ik nu een 57 of een 55 heb, dat is kleiner dan je zou verwachten, maar met een moederfiets wil je echt goed bij de grond kunnen.
Ik heb een bobike voorzitje en ik heb nooit last gehad van te weinig ruimte. Ben zelf ook de slankste niet maar nooit krap gezeten.quote:Op woensdag 23 maart 2011 16:53 schreef Incantrix het volgende:
Ik heb ook de bloom omdat deze het meest fietst als een omafiets, maar ik vind de ruimte tussen het stuur en het zadel erg tegenvallen voor een moederfiets. Hij fietst heel fijn, dat dan weer wel, maar met een zitje voorop en het gewone zadel kwam ik mijn fiets niet eens op
jeetje... Wat toevallig dat je onlangs op je eigen site kwam...quote:Op maandag 4 april 2011 15:23 schreef Anne-peeters het volgende:
Ik vind de veiligheid ook erg belangrijk, ik zou het mezelf nooit vergeven als er iets mis zou gaan en dat ik dit deed om te besparen. Op internet is hier veel over te vinden ik zat onlangs op een website waar veel infomatie over moederfietsen te vinden was, vooral het artikel over het veilig vervoeren van een baby vond ik erg waardevol. Zodra een kind zwaarder is dan 15 kilo is het verstandig om het kind niet meer op in een fietsstoeltje voorop te vervoeren maar gewoon achterop.
Ik zie niet direct dat je er iets kan kopen...quote:Op maandag 4 april 2011 16:09 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]
jeetje... Wat toevallig dat je onlangs op je eigen site kwam...
quote:Op maandag 4 april 2011 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie niet direct dat je er iets kan kopen...
Dat welquote:Op maandag 4 april 2011 16:15 schreef Roomsnoes het volgende:
[..]Ik met mijn grote mond. Maar hoe dan ook toevallig
Ik heb deze ook en had bijpassende fietstassen, maar die kunnen er nu niet meer op als het stoeltje achterop erbij komt. Jammer.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:08 schreef admiraal_anaal het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hebben we dus. Wel onwijs veel moeite moeten doen om het voorzitje in de juiste bijpassende kleur te kunnen krijgen, net als het windscherm
Heb 3 dagen lang bijna alle fietshandelaren moeten bellen binnen een straal van 15 km tot ik ineens beet had bij een fietsenwinkel hier 5 minuten vandaan
Bezoekers willen genereren is ook spam...quote:Op maandag 4 april 2011 16:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik zie niet direct dat je er iets kan kopen...
Welke fiets heb je dan (merk en type). De eerste waar het niet op kan moet ik nog tegenkomen. Het kan wel duur zijn en een beetje extra creativiteit in de montage nodig hebben maar passen doet het altijd. Je zou bijvoorbeeld kunnen kijken naar Old Man Mountain dragers (http://www.m-gineering.nl/coldspringsfront.htm)quote:Op dinsdag 5 april 2011 11:42 schreef SacreCoeur het volgende:
Nou ik kan je vertellen, bij mijn fiets kan er geen op en daar baal ik nog elke dag van.
Maar ik gebruik mn fiets ook als pakezel.
Dus wss komt er binnenkort daarom een nieuwe fiets.
Op mijn vorige fiets had ik 'm (we moeten dat rekje nog overzetten op mijn huidige fiets) en ik vond het echt verdomde handig! Als je twee tassen boodschappen mee wil nemen zijn je fietstassen vol en dan kan je handtas mooi vooropquote:Op dinsdag 5 april 2011 11:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik snap het nut van die bakhouder voorop nooit, dat gebruik je toch helemaal niet?![]()
Of ga jij wel je krat met boodschappen daar op binden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |