quote:Op maandag 7 februari 2011 14:01 schreef mrien het volgende:
Slik, toch in de verkoop, ik wil deze ook ruilen voor een andere (meer jongenskleuren) ocah
Ocah gemaakt van een hoppendiz miami
Toddler size
Actiefoto van een tijd geleden:
Ik wil er graag 90 euro voor hebben, exclusief verzenden
quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef _Flash_ het volgende:
Little Tikes Workshop.
Degelijke workbench met gereedschap en passende schroeven en spijkers.
Goed gebruikt, slijtage aan een sticker en onderdelen zijn gemarkeerd met stift. Maar er is niks kapot.
Levert heel veel klusplezier op. Draai de schroeven in de plank of timmer er spijkers in. Veel soorten gereedschap!
Te bekijken en af te halen in Enschede.
quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:12 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik heb een tuinbroekje van h&m in de aanbieding in maat 80
4.50¤
En nu roept Jellequote:Op zaterdag 5 februari 2011 08:47 schreef Stiemie het volgende:
Mama's van kleine meisjes opgelet!
Zachtroze vestje van Zara, ongedragen want het was vrij warm toen Esmee geboren werd
Maat 68, 3-6 maanden Vraagprijs 2,50
Verder geen Ikea of Prenatal bij je in de buurt die ze hebben?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 13:15 schreef Qwea het volgende:
Ik werd hierheen gestuurd
Ik ben op zoek naar een peutermatras van 70x150 in de buurt van Den Helder (Schagen, hippo, alkmaar, middenmeer, slootdorp, annapauwlona, jdorp, ect)
Iemand?
Hij moet echt 70x150 zijn
ikea wel, maar die heeft 70x 160quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:41 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Verder geen Ikea of Prenatal bij je in de buurt die ze hebben?
Of misschien toch marktplaats?
*Waarschijnlijk binnenkort wat doeken weg gaat doen....quote:Op dinsdag 8 februari 2011 15:55 schreef draculettetje het volgende:
orea ik denk toch dat ik idd nog even bij de bondo blijf
lees meneer is niet eens met doek kopen nu grrr
hihihiquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:21 schreef vamperotica het volgende:
[..]
*Waarschijnlijk binnenkort wat doeken weg gaat doen....
Hoe groot/klein is dat zo'n junior dekbedhoes?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:59 schreef trui het volgende:
ik heb nog een leuke meisjes junior dekbedhoes in de aanbieding, van Hiccups. als ik 't goed heb is 't in het thema 'fairy village', maar ik zal een dezer dagen eens een fotootje maken. nieuw was ie zo'n 45 euro, en is van hele goede kwaliteit, met een snoezige binnenkant.
120 x 150 cmquote:Op dinsdag 8 februari 2011 16:24 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe groot/klein is dat zo'n junior dekbedhoes?
Ik ben wel benieuwd in elk geval!
ja nee sorry dan wil ik welquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ow Miss ik wil dat korte tuinbroekje wel maar ik zie nu dat huup die ook wil. Mocht ze toch afhaken wil ik wel!
Lena had t aan toen ze maat 74/80 had, ik vond m bij 74 mooier vallen dan bij 80, maard at kwam vooral omdat het tuniekje eigenlijk kort hoort te vallen en ik het leuker vond staan toen het nog iets langer viel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Ow Poppedein, wat heb je leuke dingetjesIk durf het alleen niet, Senna begint wel wat te groeien. Dat Drikje setje mt 80, valt dat groot, normaal of klein?
Hier staat een beetje, ga morgen proberen om er meer op te zettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef het-is-mij het volgende:
Wie heeft er nog jongenskleertjes mt 56 voor een klein/leuk prijsje?
J. Spuugt nl. Een beetje veel meer dan t. Dus de kleren vliegen er door heen.
Graag pm.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij een nieuw, zacht truitje? maatje 68
2,50 euro (excl verzendkosten of ophalen in 't Harde)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 13-02-2011 22:24:15 ]
He zeg, ik blij. Maar aan 62 hebben we niet zo veel hier! Als je het nou na vrijdag op de foto zet, dan kan ik vrijdag kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Orea het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding maat 56 & 62? Ik wilde eigenlijk een hoop gaan bewaren voor een eventueel volgend kindje, maar we hebben echt veel te veel! Dus ik ga maar e.e.a. verkopen.. Als er interesse is ga ik van de week e.e.a. op de foto zetten enzo...
ik kan dat echt nog niet he, dingen verkopenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Orea het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding maat 56 & 62? Ik wilde eigenlijk een hoop gaan bewaren voor een eventueel volgend kindje, maar we hebben echt veel te veel! Dus ik ga maar e.e.a. verkopen.. Als er interesse is ga ik van de week e.e.a. op de foto zetten enzo...
quote:Op zondag 13 februari 2011 19:41 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
ik kan dat echt nog niet he, dingen verkopen
en ik weet niet waarom k bij je spullen kijk, alsof k er wat aan hebmaar leuke spullen
nee joh, maar ik zou zo in staat zijn alle jurkjes in 56 te kopen van jequote:Op zondag 13 februari 2011 19:49 schreef Orea het volgende:
[..]
moet je ons wat vertellen
Ik kon het ook niet! Maar het ligt nu maar.. en van het verkochte mag ik nieuwe kleertjes shoppen doe ik sowieso wel hoormaar gewoon nóg meer
![]()
toen was ik snel om
ik ook, maar dat is omdat ik weinig heb. Winkelen voor mezelf vind ik echt niet leuk. Gelukkig kan ik nou winkelen voor Ilsequote:Op zondag 13 februari 2011 20:38 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik kan mn eigen kleding al amper weggooien
quote:Op maandag 14 februari 2011 06:28 schreef Luchtbel het volgende:
Ik heb ook wat kleding in de aanbieding. Alles is nog netjes.
Rokje van Petit Bateau maat 4 jaar.
Hele lieve sprookjesstof.
Spijkerbroek van Hello Kitty
Maat 122
Door de flits lijkt het kleurverschil groter dan het in werkelijkheid is
Balletpakje van h&m maat 122/ 128
Wit Balletpakje van Sancha maat 104/110
Jumpsuit van The Dutch Design Bakery maat 128
Slechts 3 keer gedragen, nu alweer te klein
Leuk rokje van Oilily staat maat 116 in
kan wel wat langer dan maat 116 gedragen worden
Lief shirtje met konijntjes h&m
Maat 110/ 116
Vestje met korte mouwen van Didi maat 6
110/ 116 vind ik het
Leuk shirtje van Zara
maat 4/5 jaar 110
Je weet mn picasa te vinden...en zo nietquote:Op maandag 14 februari 2011 13:26 schreef Jeetjejom het volgende:
En als er nog mama's zijn die kleine jogenskleertjes hebben (50/56/62) en dan voornamelijk donkere of felle kleuren dan hou ik me ook aanbevolen! Ben vooral eigenlijk op zoek naar leuke kruippakjes met een print enzow (Dun's achtige dingen)
Wat vraag je voor het Hello Kitty tuinbroekje??quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet mn picasa te vinden...en zo niet
http://picasaweb.google.com/amarantafok
daar staan trouwens ook nog meisjeskleren etc op
Ja dat dacht ik al, maar dat is ook goed hoor. Maillootje eronder en ze heeft een mooi zomers setje !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef amaranta het volgende:
Deze?
https://lh4.googleusercon(...)sE/s512/P1020413.JPG
3 euro excl verzenden
het is overigens een tuinjurkje en geen tuinbroek (en dat bedoel ik niet muggenzifterig, maar gewoon ter extra informatie)
Sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef Poppejans het volgende:
Poep, alweeeeer te laat voor leuke M. kleertjes van Bodpa
Nou inderdaad, ik zou ze bijna kopen 'voor het geval dat' maar mijn man ziet me aankomen hahaquote:Oh Poppedein en Orea, als ik een meisje zou gaan krijgen kwam ik heel erg veel van jullie kopen. Wat een leuke kleertjes zeg!
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Orea, heb je dat mexx jurkje nog
Wat inderdaad van de Etosquote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh Orea, wat een leuke rompertjes! Waar heb je die vandaan? Hadden ze daar ook jongensuitvoeringen van?
Ik heb dat serieus wel eens gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Nou inderdaad, ik zou ze bijna kopen 'voor het geval dat' maar mijn man ziet me aankomen haha
Wat ik zo uit mn hoofd weet iig een heel donkerblauw Hema jurkje met wit/paarse bloempjes mt 56, dat was toen een favoriet bij Elin geloof ikquote:
oh jaaaaa met paars wit gewoon heule kleine blommekes ofzo Oquote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat ik zo uit mn hoofd weet iig een heel donkerblauw Hema jurkje met wit/paarse bloempjes mt 56, dat was toen een favoriet bij Elin geloof ik
en zo'n schetig Hema meisjesrompertje met dunne bandjes
Verder een middenmaat opbergboxje vol jurkjes,lieveheersbeest haarknipjes e.d(van ver voor de zwangerschap hoor)
Volgens mij heeft niemand dat hoor, bij het eerste kind. Het helpt ook niet dat mensen je allemaal "klein" spul aansmeren, wat dan ineens maat 86 blijkt te zijn wat pas na een jaar past enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Wat inderdaad van de Etosen ik baal dat ze in de verkeerde maat waren. Maarja, om je dochter er midden in de winter in te proppen
laten we zeggen dat ik zwanger en wel nog niet heel erg een idee had van maten enzo
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef throttle het volgende:
[..]
oh jaaaaa met paars wit gewoon heule kleine blommekes ofzo O
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Jore het volgende:
Ja, ik. Ocean. Maar ik moet wel even zoeken
Beiden top!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, wel een rode
Weet niet of je het een jongenskleur vindt. Ik vond em geweldig!
Is dat die nog van M? Ik vond hem ook geweldig staan, zowel bij de jouwe als bij de mijne.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef RockabeIIa het volgende:
Asyn, wel een rode
Weet niet of je het een jongenskleur vindt. Ik vond em geweldig!
Ze zijn erquote:Op maandag 14 februari 2011 13:16 schreef twentemeisje het volgende:
Orea, ik stik zelf ook in de kleine maatjes, en ik moet ook helemaal niet naar je kastopruimingsfoto's kijken... maar in deze rompertjes met pijpje zie ik ons meisje deze zomer helemaal voor me. Lekker op een zomerse dag in de kinderwagen en dan een paar mollige beentjes die eronderuit steken!En van rompertjes kan je er toch nooit genoeg hebben? Toch?
Kortom: hebben!Heb je ze nog?
Ik pm je mijn adresgegevens in dat geval, als jij me je rekeninggegevens stuurt.
Storchenwiege Johannesquote:
Ik heb 3 leuke, maar geeneen spijker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:04 schreef Keshet het volgende:
Heeft iemand toevallig nog een kleinvallend tuinbroekje van spijkerstof in maatje 68 of 74?
Maar verder ben ik niet veeleisend hoor.
Heb je hem toevallig al gevonden?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:11 schreef Jore het volgende:
Ja, ik. Ocean. Maar ik moet wel even zoeken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:19 schreef miss_sly het volgende:
bla, je enveloppe is binnen, dank je! Ik heb meteen een nieuwe favoriet: het roze/witte tuniekje staat haar zooo leukik zal kijken of ik straks een leuke foto kan maken en plaatsen.
Wij hebben 'm gebruikt vanaf dat Linde 2 jaar en 2 maanden was. Toen werd Esmee geboren. Ik vond het handig dat het zitje uit elkaar kan. Dan kan je er zonder zitje ook bv een zware tas boodschappen opzetten en als je 'm niet gebruikt haal je 'm uit elkaar en past ie onderin de wagen. Zo namen we 'm dan bv met koninginnedag mee voor de zekerheid. Kindjes mogen erop tot ze 18 kilo wegen.quote:Op zondag 20 februari 2011 11:27 schreef mefke79 het volgende:
Stiemie, tot welke leeftijd is dit handig? Of zou driekus met zijn dan 21 maanden wel kunnen staan ipv zitten op zo'n ding? De kinderwagencheck hoef ik niet te doen, want ik heb juist die wagen.
Ik heb er 2 van Blue Seven in de aanbieding.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:46 schreef ymme het volgende:
Shirts (liefst met korte mouwen) in maat 92 gezocht
Maat 86 past nog wel, maar niet heel lang meer.
Leuk, ik wacht afquote:Op zondag 20 februari 2011 14:54 schreef dolphinqueen het volgende:
[..]
Ik heb er 2 van Blue Seven in de aanbieding.
Ik zal morgen even in de kast kijken oke?
In lichtblauw en eentje in oranje, dus echte lente/zomer kleurtjes.
Het zijn trouwens wel 2 dezelfdequote:
quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk alleen niet dat ze gratis zijn Ymme
sorry, kan het niet laten
ik heb t over Ymme's betalingsregelingen. dohquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
Ymme zegt toch ook nergens dat ze verwacht dat DQ ze cadeau gaat doen aan haar. Ze zegt alleen dat als het leuke shirts zijn, het niet geeft dat de print hetzelfde is.
Het is een jurkje van Zara...maat 6-9 maanden vraagrpijs 4 euroquote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Stiemie, welke maat is dit? En hoeveel kost ie? Ik heb wel interesse.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4P8G3OWC.jpg
Als DQ de shirts verzend nadat ze het geld van Ymme ontvangen heeft, is er toch niks aan de hand?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb t over Ymme's betalingsregelingen. doh
Uiteraard niet. Maar ik neem aan dat je snapt waar het om gaat hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als DQ de shirts verzend nadat ze het geld van Ymme ontvangen heeft, is er toch niks aan de hand?
Mja ik zit er niet zo mee. Ze koopt iets. Als ze betaalt dan zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar ik neem aan dat je snapt waar het om gaat hier.
Ik vind het van erg veel lef getuigen dat ze hier alsnog spullen durft te kopen en evt verkopen na als dat gedoe en gezeik.
En lef bedoel ik dan niet in positieve zin.
klopt, maar als je er al om bekend staat..alsnog hier komen kopen en verkopen. dat vind ik bijna ziekelijk gedrag.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja ik zit er niet zo mee. Ze koopt iets. Als ze betaalt dan zie ik het probleem niet.
Verkopen kan ik wel begrijpen.
Misschien heeft ze haar leven gebeterd. Toen ik iets van haar kocht ging het in elk geval goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt, maar als je er al om bekend staat..alsnog hier komen kopen en verkopen. dat vind ik bijna ziekelijk gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door dolphinqueen op 21-02-2011 12:02:31 ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef dolphinqueen het volgende:
<-- gaat nu foto's maken van de shirts
Hier zijn de foto's van de shirts en een paar actie foto's van de shirtjes
Helaas heb ik geen betere, sorry, maar goed dan heb je een idee hoe ze staan.
Blauw en oranje zijn van het merk Blue Seven (3,00 p.s.)
De groen/grijze is merkloos (1,50 euro)
[ afbeelding ]Ik vind de groen-grijze leuk. Pm gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek net in de kast en zag dat ik wel wat leuke broeken in 86 er mag hebben voor mart.Mocht iemand daar nog wat van te koop hebben.
Maat 74 bitte en zomerspul 80. (wilde gok)quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een boel dingen van X die wel weg mogen, maatje 74, 80, 86
Is daar interesse voor? dan ga ik foto's maken
+1quote:Op maandag 21 februari 2011 13:01 schreef Ssserpente het volgende:
Pfieuw, fijn om te lezen dat het Hematuinbroekje naar Keshet gaat.![]()
Op handen zitten gaat....quote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef freecell het volgende:
Kleertjes na uitzoekactie!
Van klein naar groot....
Uhm, jasjes en vesten 2,- Broeken en Longsleeves 1,50 en shirts 1,- ?
Valt over te praten uiteraard
Vestje Mexx 56
[ afbeelding ]
Truitje 56, Villa Happ
[ afbeelding ]]
Pyjama 56 (H&M), valt grot
[ afbeelding ]
Jasje 56 (lief toch?) H&M
[ afbeelding ]
Bodywarmer 62Niet gedragen
[ afbeelding ]
Broekje 68, H&M Kort te maken, ik vond hem geweldig
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Shirt 68
[ afbeelding ]
Truitje 68:
[ afbeelding ]
Romper 6/12 maanden (74 ong denk ik)
[ afbeelding ]
T-shirt 74
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
3 truitjes maat 74
[ afbeelding ]
Shirt en Longsleeve 74
[ afbeelding ]
Korte tuinbroek Hema, maat 74
[ afbeelding ]
Broekjes 74
[ afbeelding ]
Vestje (redelijk dun, Hema) maat 80
[ afbeelding ]
Tuinbroekje maat 80 (hema)
[ afbeelding ]
Detail:
[ afbeelding ]
Truitje Hema, 80, erg weinig gedragen (verkeerd seizoen)
[ afbeelding ]
Gevoerd Spijkerjasje 80 (valt groot)
[ afbeelding ]
Vestje 86
[ afbeelding ]
Broek 86, gevoerd, vrij groot. Donkerbruin, veel donkerder dan op foto
[ afbeelding ]
Ik heb er twee. Je mag wat mij betreft kiezen, het enige is dat ik ze na gebruik terug zou willen, omdat ik ze bewaar voor mijn zelf uit te broeden neefje of nichtje.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten geen batterijen in; het is zo'n opwindding.
geen tijd nog om foto's te maken, maar idd ik heb die 2 wikkeljurkjes (rood met witte stippen en die witte met vogeltjes, en nog wat spulquote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey KD jij had hema-jurkjes in mt 86 die Elin te klein zijn?? ik houd me aanbevolen mocht je ze in V&A zetten hoor...
:
(over het algemeen ben ik steeds te laat als iemand hier iets neerzet; dus misschien heb ik nu eens geluk)
en Miss mooi spul van Sennamaar dat gaat Evie natuurlijk ook niet meer passen..
broekjes voor mijn bolle buikje had je ook he?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
geen tijd nog om foto's te maken, maar idd ik heb die 2 wikkeljurkjes (rood met witte stippen en die witte met vogeltjes, en nog wat spul
Openschroeven!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten geen batterijen in; het is zo'n opwindding.
klopt!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
broekjes voor mijn bolle buikje had je ook he?
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef dolphinqueen het volgende:
<-- gaat nu foto's maken van de shirts
Hier zijn de foto's van de shirts en een paar actie foto's van de shirtjes
Helaas heb ik geen betere, sorry, maar goed dan heb je een idee hoe ze staan.
Blauw en oranje zijn van het merk Blue Seven (3,00 p.s.)
De groen/grijze is merkloos (1,50 euro) *verkocht*
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef dolphinqueen het volgende:
Inmiddels het een en ander aangepast.
[..]
Heel fijn. Bedanktquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:35 schreef dolphinqueen het volgende:
De envelop is op de post !
Deze komt waarschijnlijk morgen bij je op de deurmat vallen
Hij is binnen! Hartelijk bedankt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:35 schreef dolphinqueen het volgende:
De envelop is op de post !
Deze komt waarschijnlijk morgen bij je op de deurmat vallen
Ik sla toch nog even over. Heb ook nog eea liggen van Mirtequote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:35 schreef Nijna het volgende:
Die is wel grappig Mrien, ik ga er ff over nadenken, ik denk dat Iris het wel aan kan zowat namelijk...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog jongenskleding in maatje 104?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik niet, DolphingQueen.
Ik heb hier nog een meisjesspijkerbroek van de Hema in maat 98.
Zo ongeveer ongedragen
(kwam uit haar reservekledingtas bij het KDV)
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het zara-jurkje is binnen, stiemie
Ik denk er even overna.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:46 schreef HarryP het volgende:
Wij hebben nog een Baby Bjorn draagzak in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Via marktplaats:
http://kind-baby.marktpla(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Ik mot dus zelf ook op zoek naar een nieuwe. Een of ander veertje is denk ik aan de binnenkant gesprongen. Ik kan hem niet meer opwinden, deze draait door.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand uit de omgeving Amsterdam nog een muziekmobiel? Die van ons is ineens vals geworden en draait niet meer rond. Fisher Price - niet stuk te krijgen.
Amaranta heeft ze in de aanbiedingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
Had er nou iemand laatst nog van die Avent Via bekers in de aanbieding?
kijk anders even in het draagdoekentopic, misschien is dat wat ergonomischer voor je schoudersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk er even overna.
Weet niet of het zo'n goed idee is met mijn schouders
Volgens mij heb ik in die maat nog wel wat leuke zomershirts, zal eens ff zoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef Cantare het volgende:
Heeft iemand nog leuke meisjesshizzle maat 74?Ben vast aan het verzamelen voor de lente.
Ik heb nog wel wat?: http://www.mijnalbum.nl/Album=NCUZWM47 en ook nog wat shirtjes die nog niet op de foto staanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef Cantare het volgende:
Heeft iemand nog leuke meisjesshizzle maat 74?Ben vast aan het verzamelen voor de lente.
Ik ben er een beetje huiverig voor. Straks koop ik een doek die ik best prijzig vind en kan het niet gebruiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kijk anders even in het draagdoekentopic, misschien is dat wat ergonomischer voor je schouders
Ik heb een rekbare tricotslen in legergroen/olijfkleurig in de aanbieding en die is maar 15 euroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje huiverig voor. Straks koop ik een doek die ik best prijzig vind en kan het niet gebruiken.
Maar bedankt dat je meedenkt.
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
Had er nou iemand laatst nog van die Avent Via bekers in de aanbieding?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |