Hij kan toch ook gewoon gaaf onder een spijkerbroekje? Ik vind hem echt super!quote:Op donderdag 3 februari 2011 14:51 schreef _NIKKI_ het volgende:
Asy, dat zou kunnen ja! Maar ik vind 'm te leuk om ergens onder te doen, dus vandaar dat ik hem niet aan doe bij Lisa denk.
Geen schuldgevoelquote:Op donderdag 3 februari 2011 15:20 schreef _NIKKI_ het volgende:
Haha zitten jullie me even een schuldgevoel aan te praten...![]()
M'n besluit staat vast, hij gaat weg.
Nou Orea, onder een spijkerbroekje is hij vast heel gaaf! En de tip van twinkly is ook goud waard!quote:Op donderdag 3 februari 2011 15:32 schreef _NIKKI_ het volgende:
Mislukt!![]()
![]()
Hij gaat waarschijnlijk naar Leia.
Er staat er eentje op marktplaats!quote:Op donderdag 3 februari 2011 20:05 schreef kaatjejannie het volgende:
Als het dan toch over dragen gaat: iemand nog een bondolino te koop??
Thx! Ga ff vragen aan d'rquote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:19 schreef Ssserpente het volgende:
Vlindur heeft er ooit een van mij gekregen, maar volgens mij is die alweer doorgeleend. Je zou het iig eens kunnen vragen, Mrien.
Al mijn puckababys zijn naar Keshet gegaan. Het waren er een stuk of 4. Ze heeft er vast nog wel een over!quote:
thx, ik krijg van keshet een puckababy te leen, probeer het eerst daar even meequote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:19 schreef Nijna het volgende:
Mrien, ik heb wel eventueel een nagemaakte Pacco inbakerdoek te leen voor je. Roze is 'ie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |