Ik heb er twee. Je mag wat mij betreft kiezen, het enige is dat ik ze na gebruik terug zou willen, omdat ik ze bewaar voor mijn zelf uit te broeden neefje of nichtje.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten geen batterijen in; het is zo'n opwindding.
geen tijd nog om foto's te maken, maar idd ik heb die 2 wikkeljurkjes (rood met witte stippen en die witte met vogeltjes, en nog wat spulquote:Op maandag 21 februari 2011 11:46 schreef Beessie-Jen het volgende:
hey KD jij had hema-jurkjes in mt 86 die Elin te klein zijn?? ik houd me aanbevolen mocht je ze in V&A zetten hoor...
:
(over het algemeen ben ik steeds te laat als iemand hier iets neerzet; dus misschien heb ik nu eens geluk)
en Miss mooi spul van Sennamaar dat gaat Evie natuurlijk ook niet meer passen..
broekjes voor mijn bolle buikje had je ook he?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:03 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
geen tijd nog om foto's te maken, maar idd ik heb die 2 wikkeljurkjes (rood met witte stippen en die witte met vogeltjes, en nog wat spul
Openschroeven!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Claudia_x het volgende:
Er zitten geen batterijen in; het is zo'n opwindding.
klopt!quote:Op maandag 21 februari 2011 20:09 schreef miss_sly het volgende:
[..]
broekjes voor mijn bolle buikje had je ook he?
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef dolphinqueen het volgende:
<-- gaat nu foto's maken van de shirts
Hier zijn de foto's van de shirts en een paar actie foto's van de shirtjes
Helaas heb ik geen betere, sorry, maar goed dan heb je een idee hoe ze staan.
Blauw en oranje zijn van het merk Blue Seven (3,00 p.s.)
De groen/grijze is merkloos (1,50 euro) *verkocht*
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:01 schreef dolphinqueen het volgende:
Inmiddels het een en ander aangepast.
[..]
Heel fijn. Bedanktquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:35 schreef dolphinqueen het volgende:
De envelop is op de post !
Deze komt waarschijnlijk morgen bij je op de deurmat vallen
Hij is binnen! Hartelijk bedankt!quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:35 schreef dolphinqueen het volgende:
De envelop is op de post !
Deze komt waarschijnlijk morgen bij je op de deurmat vallen
Ik sla toch nog even over. Heb ook nog eea liggen van Mirtequote:Op dinsdag 22 februari 2011 08:35 schreef Nijna het volgende:
Die is wel grappig Mrien, ik ga er ff over nadenken, ik denk dat Iris het wel aan kan zowat namelijk...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog jongenskleding in maatje 104?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik niet, DolphingQueen.
Ik heb hier nog een meisjesspijkerbroek van de Hema in maat 98.
Zo ongeveer ongedragen
(kwam uit haar reservekledingtas bij het KDV)
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het zara-jurkje is binnen, stiemie
Ik denk er even overna.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:46 schreef HarryP het volgende:
Wij hebben nog een Baby Bjorn draagzak in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Via marktplaats:
http://kind-baby.marktpla(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Ik mot dus zelf ook op zoek naar een nieuwe. Een of ander veertje is denk ik aan de binnenkant gesprongen. Ik kan hem niet meer opwinden, deze draait door.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand uit de omgeving Amsterdam nog een muziekmobiel? Die van ons is ineens vals geworden en draait niet meer rond. Fisher Price - niet stuk te krijgen.
Amaranta heeft ze in de aanbiedingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
Had er nou iemand laatst nog van die Avent Via bekers in de aanbieding?
kijk anders even in het draagdoekentopic, misschien is dat wat ergonomischer voor je schoudersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk er even overna.
Weet niet of het zo'n goed idee is met mijn schouders
Volgens mij heb ik in die maat nog wel wat leuke zomershirts, zal eens ff zoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef Cantare het volgende:
Heeft iemand nog leuke meisjesshizzle maat 74?Ben vast aan het verzamelen voor de lente.
Ik heb nog wel wat?: http://www.mijnalbum.nl/Album=NCUZWM47 en ook nog wat shirtjes die nog niet op de foto staanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef Cantare het volgende:
Heeft iemand nog leuke meisjesshizzle maat 74?Ben vast aan het verzamelen voor de lente.
Ik ben er een beetje huiverig voor. Straks koop ik een doek die ik best prijzig vind en kan het niet gebruiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kijk anders even in het draagdoekentopic, misschien is dat wat ergonomischer voor je schouders
Ik heb een rekbare tricotslen in legergroen/olijfkleurig in de aanbieding en die is maar 15 euroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje huiverig voor. Straks koop ik een doek die ik best prijzig vind en kan het niet gebruiken.
Maar bedankt dat je meedenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |