quote:Op zondag 20 februari 2011 19:18 schreef Kleurdoos het volgende:
ik denk alleen niet dat ze gratis zijn Ymme
sorry, kan het niet laten
ik heb t over Ymme's betalingsregelingen. dohquote:Op zondag 20 februari 2011 20:45 schreef amaranta het volgende:
Ymme zegt toch ook nergens dat ze verwacht dat DQ ze cadeau gaat doen aan haar. Ze zegt alleen dat als het leuke shirts zijn, het niet geeft dat de print hetzelfde is.
Het is een jurkje van Zara...maat 6-9 maanden vraagrpijs 4 euroquote:Op zondag 20 februari 2011 19:25 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Stiemie, welke maat is dit? En hoeveel kost ie? Ik heb wel interesse.
http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-4P8G3OWC.jpg
Als DQ de shirts verzend nadat ze het geld van Ymme ontvangen heeft, is er toch niks aan de hand?quote:Op zondag 20 februari 2011 20:53 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
ik heb t over Ymme's betalingsregelingen. doh
Uiteraard niet. Maar ik neem aan dat je snapt waar het om gaat hier.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:07 schreef amaranta het volgende:
[..]
Als DQ de shirts verzend nadat ze het geld van Ymme ontvangen heeft, is er toch niks aan de hand?
Mja ik zit er niet zo mee. Ze koopt iets. Als ze betaalt dan zie ik het probleem niet.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:15 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
Uiteraard niet. Maar ik neem aan dat je snapt waar het om gaat hier.
Ik vind het van erg veel lef getuigen dat ze hier alsnog spullen durft te kopen en evt verkopen na als dat gedoe en gezeik.
En lef bedoel ik dan niet in positieve zin.
klopt, maar als je er al om bekend staat..alsnog hier komen kopen en verkopen. dat vind ik bijna ziekelijk gedrag.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:21 schreef amaranta het volgende:
[..]
Mja ik zit er niet zo mee. Ze koopt iets. Als ze betaalt dan zie ik het probleem niet.
Verkopen kan ik wel begrijpen.
Misschien heeft ze haar leven gebeterd. Toen ik iets van haar kocht ging het in elk geval goed.quote:Op zondag 20 februari 2011 21:26 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
klopt, maar als je er al om bekend staat..alsnog hier komen kopen en verkopen. dat vind ik bijna ziekelijk gedrag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 46% gewijzigd door dolphinqueen op 21-02-2011 12:02:31 ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef dolphinqueen het volgende:
<-- gaat nu foto's maken van de shirts
Hier zijn de foto's van de shirts en een paar actie foto's van de shirtjes
Helaas heb ik geen betere, sorry, maar goed dan heb je een idee hoe ze staan.
Blauw en oranje zijn van het merk Blue Seven (3,00 p.s.)
De groen/grijze is merkloos (1,50 euro)
[ afbeelding ]Ik vind de groen-grijze leuk. Pm gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik keek net in de kast en zag dat ik wel wat leuke broeken in 86 er mag hebben voor mart.Mocht iemand daar nog wat van te koop hebben.
Maat 74 bitte en zomerspul 80. (wilde gok)quote:Op maandag 21 februari 2011 11:32 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb een boel dingen van X die wel weg mogen, maatje 74, 80, 86
Is daar interesse voor? dan ga ik foto's maken
+1quote:Op maandag 21 februari 2011 13:01 schreef Ssserpente het volgende:
Pfieuw, fijn om te lezen dat het Hematuinbroekje naar Keshet gaat.![]()
Op handen zitten gaat....quote:Op maandag 21 februari 2011 12:14 schreef freecell het volgende:
Kleertjes na uitzoekactie!
Van klein naar groot....
Uhm, jasjes en vesten 2,- Broeken en Longsleeves 1,50 en shirts 1,- ?
Valt over te praten uiteraard
Vestje Mexx 56
[ afbeelding ]
Truitje 56, Villa Happ
[ afbeelding ]]
Pyjama 56 (H&M), valt grot
[ afbeelding ]
Jasje 56 (lief toch?) H&M
[ afbeelding ]
Bodywarmer 62Niet gedragen
[ afbeelding ]
Broekje 68, H&M Kort te maken, ik vond hem geweldig
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
Shirt 68
[ afbeelding ]
Truitje 68:
[ afbeelding ]
Romper 6/12 maanden (74 ong denk ik)
[ afbeelding ]
T-shirt 74
[ afbeelding ]
Achterkant:
[ afbeelding ]
3 truitjes maat 74
[ afbeelding ]
Shirt en Longsleeve 74
[ afbeelding ]
Korte tuinbroek Hema, maat 74
[ afbeelding ]
Broekjes 74
[ afbeelding ]
Vestje (redelijk dun, Hema) maat 80
[ afbeelding ]
Tuinbroekje maat 80 (hema)
[ afbeelding ]
Detail:
[ afbeelding ]
Truitje Hema, 80, erg weinig gedragen (verkeerd seizoen)
[ afbeelding ]
Gevoerd Spijkerjasje 80 (valt groot)
[ afbeelding ]
Vestje 86
[ afbeelding ]
Broek 86, gevoerd, vrij groot. Donkerbruin, veel donkerder dan op foto
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |