quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:15 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog jongenskleding in maatje 104?
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Ik niet, DolphingQueen.
Ik heb hier nog een meisjesspijkerbroek van de Hema in maat 98.
Zo ongeveer ongedragen
(kwam uit haar reservekledingtas bij het KDV)
Mooiquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:21 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Het zara-jurkje is binnen, stiemie
Ik denk er even overna.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:46 schreef HarryP het volgende:
Wij hebben nog een Baby Bjorn draagzak in de aanbieding:
[ afbeelding ]
Via marktplaats:
http://kind-baby.marktpla(...)98Pmwgdxw%3D%3D&df=1
Ik mot dus zelf ook op zoek naar een nieuwe. Een of ander veertje is denk ik aan de binnenkant gesprongen. Ik kan hem niet meer opwinden, deze draait door.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:14 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft iemand uit de omgeving Amsterdam nog een muziekmobiel? Die van ons is ineens vals geworden en draait niet meer rond. Fisher Price - niet stuk te krijgen.
Amaranta heeft ze in de aanbiedingquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:02 schreef Asyniur het volgende:
Had er nou iemand laatst nog van die Avent Via bekers in de aanbieding?
kijk anders even in het draagdoekentopic, misschien is dat wat ergonomischer voor je schoudersquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:14 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik denk er even overna.
Weet niet of het zo'n goed idee is met mijn schouders
Volgens mij heb ik in die maat nog wel wat leuke zomershirts, zal eens ff zoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef Cantare het volgende:
Heeft iemand nog leuke meisjesshizzle maat 74?Ben vast aan het verzamelen voor de lente.
Ik heb nog wel wat?: http://www.mijnalbum.nl/Album=NCUZWM47 en ook nog wat shirtjes die nog niet op de foto staanquote:Op vrijdag 25 februari 2011 22:53 schreef Cantare het volgende:
Heeft iemand nog leuke meisjesshizzle maat 74?Ben vast aan het verzamelen voor de lente.
Ik ben er een beetje huiverig voor. Straks koop ik een doek die ik best prijzig vind en kan het niet gebruiken.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:40 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
kijk anders even in het draagdoekentopic, misschien is dat wat ergonomischer voor je schouders
Ik heb een rekbare tricotslen in legergroen/olijfkleurig in de aanbieding en die is maar 15 euroquote:Op zaterdag 26 februari 2011 13:52 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Ik ben er een beetje huiverig voor. Straks koop ik een doek die ik best prijzig vind en kan het niet gebruiken.
Maar bedankt dat je meedenkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |