ja nee sorry dan wil ik welquote:Op donderdag 10 februari 2011 18:08 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Ow Miss ik wil dat korte tuinbroekje wel maar ik zie nu dat huup die ook wil. Mocht ze toch afhaken wil ik wel!
Lena had t aan toen ze maat 74/80 had, ik vond m bij 74 mooier vallen dan bij 80, maard at kwam vooral omdat het tuniekje eigenlijk kort hoort te vallen en ik het leuker vond staan toen het nog iets langer viel.quote:Op donderdag 10 februari 2011 21:58 schreef miss_sly het volgende:
Ow Poppedein, wat heb je leuke dingetjesIk durf het alleen niet, Senna begint wel wat te groeien. Dat Drikje setje mt 80, valt dat groot, normaal of klein?
Hier staat een beetje, ga morgen proberen om er meer op te zettenquote:Op donderdag 10 februari 2011 19:50 schreef het-is-mij het volgende:
Wie heeft er nog jongenskleertjes mt 56 voor een klein/leuk prijsje?
J. Spuugt nl. Een beetje veel meer dan t. Dus de kleren vliegen er door heen.
Graag pm.
quote:Op donderdag 10 februari 2011 09:52 schreef dolphinqueen het volgende:
Iemand nog belang bij een nieuw, zacht truitje? maatje 68
2,50 euro (excl verzendkosten of ophalen in 't Harde)
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door bodpa09 op 13-02-2011 22:24:15 ]
He zeg, ik blij. Maar aan 62 hebben we niet zo veel hier! Als je het nou na vrijdag op de foto zet, dan kan ik vrijdag kijkenquote:Op zondag 13 februari 2011 14:12 schreef Orea het volgende:
Is er behoefte aan meisjeskleding maat 56 & 62? Ik wilde eigenlijk een hoop gaan bewaren voor een eventueel volgend kindje, maar we hebben echt veel te veel! Dus ik ga maar e.e.a. verkopen.. Als er interesse is ga ik van de week e.e.a. op de foto zetten enzo...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |