Wat vraag je voor het Hello Kitty tuinbroekje??quote:Op maandag 14 februari 2011 13:29 schreef amaranta het volgende:
[..]
Je weet mn picasa te vinden...en zo niet
http://picasaweb.google.com/amarantafok
daar staan trouwens ook nog meisjeskleren etc op
Ja dat dacht ik al, maar dat is ook goed hoor. Maillootje eronder en ze heeft een mooi zomers setje !quote:Op maandag 14 februari 2011 14:23 schreef amaranta het volgende:
Deze?
https://lh4.googleusercon(...)sE/s512/P1020413.JPG
3 euro excl verzenden
het is overigens een tuinjurkje en geen tuinbroek (en dat bedoel ik niet muggenzifterig, maar gewoon ter extra informatie)
Sorryquote:Op maandag 14 februari 2011 16:26 schreef Poppejans het volgende:
Poep, alweeeeer te laat voor leuke M. kleertjes van Bodpa
Nou inderdaad, ik zou ze bijna kopen 'voor het geval dat' maar mijn man ziet me aankomen hahaquote:Oh Poppedein en Orea, als ik een meisje zou gaan krijgen kwam ik heel erg veel van jullie kopen. Wat een leuke kleertjes zeg!
Jaquote:Op maandag 14 februari 2011 17:35 schreef BarbaBientje01 het volgende:
Orea, heb je dat mexx jurkje nog
Wat inderdaad van de Etosquote:Op maandag 14 februari 2011 13:22 schreef Jeetjejom het volgende:
Oh Orea, wat een leuke rompertjes! Waar heb je die vandaan? Hadden ze daar ook jongensuitvoeringen van?
Ik heb dat serieus wel eens gedaanquote:Op maandag 14 februari 2011 16:28 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Sorry
[..]
Nou inderdaad, ik zou ze bijna kopen 'voor het geval dat' maar mijn man ziet me aankomen haha
Wat ik zo uit mn hoofd weet iig een heel donkerblauw Hema jurkje met wit/paarse bloempjes mt 56, dat was toen een favoriet bij Elin geloof ikquote:
oh jaaaaa met paars wit gewoon heule kleine blommekes ofzo Oquote:Op maandag 14 februari 2011 21:35 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat ik zo uit mn hoofd weet iig een heel donkerblauw Hema jurkje met wit/paarse bloempjes mt 56, dat was toen een favoriet bij Elin geloof ik
en zo'n schetig Hema meisjesrompertje met dunne bandjes
Verder een middenmaat opbergboxje vol jurkjes,lieveheersbeest haarknipjes e.d(van ver voor de zwangerschap hoor)
Volgens mij heeft niemand dat hoor, bij het eerste kind. Het helpt ook niet dat mensen je allemaal "klein" spul aansmeren, wat dan ineens maat 86 blijkt te zijn wat pas na een jaar past enzoquote:Op maandag 14 februari 2011 19:39 schreef Orea het volgende:
[..]
Wat inderdaad van de Etosen ik baal dat ze in de verkeerde maat waren. Maarja, om je dochter er midden in de winter in te proppen
laten we zeggen dat ik zwanger en wel nog niet heel erg een idee had van maten enzo
quote:Op maandag 14 februari 2011 21:47 schreef throttle het volgende:
[..]
oh jaaaaa met paars wit gewoon heule kleine blommekes ofzo O
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |