Ik vind sowieso de groep niet zo geslaagdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Crutch het volgende:
Ik vind Soundos rete-irritant en ik hoop dat zij afvalt de volgende keer.
Art is een baas! Dat soort gedrag maakt het spel juist mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind de groep wel leuk, alleen Karin niet. En Art moet normaal gaan doen met zijn overdreven verdachte gedrag. Soundos is best bijgedraaid.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag net in het filmpje dat van de vorige topic werd geplaatst dat Soundos de enige is waar je een groen vlekje kan zien. Aan de rechterkant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef kletspastoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gezien op gsm, sollyquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Lapo opent een nieuwe, denk daar even aan
Karin lijkt me ook veel en veel te dom om voorbij aflevering 1 te komen en die zit er ook nog steeds in. Zij is dan ook mijn reservemol.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef Crutch het volgende:
Soundos zou een mol kunnen zijn.
- Ze valt niet echt op als ze echt een mol is;
- Ze lijkt me echt té dom om al zo ver te kunnen komen in het spel;
- Wat weten we eigenlijk over haar?
Aan Hanna ergerde ik me ook al groen en geel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Karin lijkt me ook veel en veel te dom om voorbij aflevering 1 te komen en die zit er ook nog steeds in. Zij is dan ook mijn reservemol.
Van Hanna wisten we trouwens ook niks, had nog nooit van dat mens gehoord maar gelukkig is die er al lang en breed uit.
Dat is nog niet eens zo erg als mol omdat je weet dat er een opdracht komt waarmee je weer flinke duiten uit de pot kunt verliezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor de zoveelste keer; Karin is verantwoordelijk voor ¤3000,- in de pot.
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo erg als mol omdat je weet dat er een opdracht komt waarmee je weer flinke duiten uit de pot kunt verliezen.
Is vorig jaar en het jaar daarvoor ook gebeurd.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En dan blijf ik erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar dus niet.
Kim had niets in de pot gebracht toch? Maar het kan een mol-tactiek zijn inderdaad. Ik vind dat alleen wel jammer..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is vorig jaar en het jaar daarvoor ook gebeurd.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kim had niets in de pot gebracht toch? Maar het kan een mol-tactiek zijn inderdaad. Ik vind dat alleen wel jammer..
Dat dus. Tuurlijk is het een waarachtig mirakel dat ze er nog inzit, maar dit is niet onbelangrijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar daarom dus ook niet.
En ik heb 't idee dat ze aan de hand van de huidige potinhoud de beloning voor nieuwe spellen erop aanpassen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Dos37 het volgende:
Hoe heeft de pot zich ontwikkelt trouwens? Voor mijn gevoel zit er best veel geld in de pot. Zeker op het eind wordt volgens mij veel geld opgehaald omdat het dan moeilijker is om te mollen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar daarom dus ook niet.
Is dat een ander filmpje dan het gespiegelde intro-filmpje? Zo ja, heeft iemand een linkje?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag net in het filmpje dat van de vorige topic werd geplaatst dat Soundos de enige is waar je een groen vlekje kan zien. Aan de rechterkant..
Ja Inge Ipenburg deed dat...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Twee jaar eerder misschien.
Ik weet het ook niet meer.
Ik denk nog steeds dat dit de tactiek van mol Art is: zo opvallend mollen, dat de kandidaten je niet verdenken omdat het er te dik bovenop ligt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind de groep wel leuk, alleen Karin niet. En Art moet normaal gaan doen met zijn overdreven verdachte gedrag. Soundos is best bijgedraaid.
Zo kan je bij iedereen wel een theorie bedenken. Ik denk dat het tunnelvisie heet.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat dit de tactiek van mol Art is: zo opvallend mollen, dat de kandidaten je niet verdenken omdat het er te dik bovenop ligt.
Mij was het niet opgevallen, terwijl ik toch erg aandachtig kijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Guanabana het volgende:
In het Molboekje van de Avrogids stond dat ze dit keer echt goed op gaan passen met te makkelijke (visuele) hints. De makers weten ook wel dat er nerds zijn die alles frame voor frame gaan bekijken en vergelijken. Die gespiegelde Soundos is dan ook niet eens zo'n moeilijke aanwijzing. Daarom geloof ik bijna niet dat dat een hint is![]()
Zou wel jammer zijn.
I agreequote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of het eindbedrag daadwerkelijk hoger is als er geen Mol in het spel zou zijn. Ik durf het te betwijfelen. Eigenlijk is door het Mollen van iedereen de formule een beetje naar z'n grootje, hoewel ik begrijp dat het een goede tactiek is, en het ook een leuker en spannender programma oplevert. Als je 9 kandidaten hebt die normaal hun best doen en een Mol, dan is het aan de ene kant makkelijker om de Mol te ontmaskeren, aan de andere kant is het wel weer een grotere uitdaging voor de Mol om op een meer vindingrijke manier dingen te laten mislukken. Heb het idee dat dat vroeger veel meer gebeurde. Toen waren de ontknopingsafleveringen ook geweldig om te zien, de laatste jaren vond ik die vies tegenvallen. Je zou in principe ook de Mol-acties van de niet-mollen kunnen laten zien, met het enige verschil dat zij niet aangewezen zijn als Mol.
Nee, het programma gaat wel een klein beetje dood. Het is nog steeds leuk en spannend om te volgen, maar het is elk seizoen toch weer een kleine teleurstelling.
Maar over het algemeen vind ik hem gewoon het mollerigst van allemaal. Al staan Soundos en Pepijn ook wel als verdachten op mijn mollijstquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zo kan je bij iedereen wel een theorie bedenken. Ik denk dat het tunnelvisie heet.
Nee, daarvoor is het tóch nog te spannend en te leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Tegan het volgende:
Ja, de formule is een beetje verpest idd. Denk dat ik het niet al te lang meer ga volgen.
Er zijn (nog?) vrijwel geen opdrachten geweest waarbij ze geld zouden verliezen uit de pot. Alleen maar opdrachten waarbij ze niets zouden winnen als ze mislukken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Crutch het volgende:
Dat is nog niet eens zo erg als mol omdat je weet dat er een opdracht komt waarmee je weer flinke duiten uit de pot kunt verliezen.
Dat vond ik twee jaar geleden. Nu niet meer zoquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het tóch nog te spannend en te leuk.
Soundos heeft afgelopen opdracht niet meegedaan. Dat zou wel erg laf zijn he, als mol.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar over het algemeen vind ik hem gewoon het mollerigst van allemaal. Al staan Soundos en Pepijn ook wel als verdachten op mijn mollijst.
Klopt, ze is dan ook niet mijn hoofdverdachtequote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Soundos heeft afgelopen opdracht niet meegedaan. Dat zou wel erg laf zijn he, als mol.
Haha, dat was best wel grappig. Die blijf ik kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef saskiia het volgende:
Iemand die nog deze filmpjes op youtube volgt?!
Ik vind art, patrick en pepijn juist erg cool. De vrouwen vallen er een beetje buiten helaas, vooral omdat karin en soundos rete irritant zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de groep niet zo geslaagd. Maar da's het laatste dat ik er over zeg. Zo even de prono invullen.
Inderdaad! Samen met Pepijn de leukste kandidaat. De vrouwen zijn een beetje jammer dit jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Jabberwocky het volgende:
De groep is beduidend minder leuk sinds Horace een rood scherm heeft gekregen.
Wat een held was dat.
Er zit ieder jaar wel zo'n domme trut bij. Alleen meestal vliegen die er direct uit, dus dan valt het minder op.quote:
Ik vind het wel een goede tactiek. Iedereen loopt te zeuren dat er te obvious wordt gemold en dat dingen er te dik bovenop liggen, nou als een mol de schijn kan wekken dat hij zijn best doen en weet dat de pot flink omlaag gaat vind ik daar niks mis mee. En dan met name zoals toen met Inge, die van te voren wel wist dat de pot waarschijnlijk helemaal leeg zou gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
dat maakt het programma juist zo leukquote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef gohan16 het volgende:
Er moet een ander afvalsysteem komen, zodat dat nepmollen niet meer nodig is.
Dat lijkt me onmogelijk, hoe wil je anders aan een winnaar komen? Het draait immers om het ontmaskeren van de mol.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef gohan16 het volgende:
Er moet een ander afvalsysteem komen, zodat dat nepmollen niet meer nodig is.
Idem hier, dus hopelijk zijn dat gewoon de mol en de winnaarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Pepijn en Anna vind ik nu nog de enige leuke, nu Jan eruit is. De rest is gewoon bloed irritant.
Dit ja. Maar volgens mij zijn de kandidaten, zeker in het begin, nog helemaal niet zo bezig met de pot. Aangezien ze er nog zover vanaf zitten. En eigenlijk vooral ook bezig zijn met in het spel blijven, en alles registeren, en de Mol ontmaskeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef megamandy het volgende:
Gewoon zoals het eerst was, gaat de opdracht goed, geldbedrag erbij en anders hetzelfde bedrag uit de kas
Inderdaad. Karin valt in het rijtje Vera Man, Loretta Schrijfster, van die oude vrouwen waar niets lekkers meer aan zit. Inge was de laatste oudere vrouw die er lang in zat en me zwaar irriteerde. Waarmee ik niet zeg dat Karin ook de mol is, want dat is ze niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Er zit ieder jaar wel zo'n domme trut bij. Alleen meestal vliegen die er direct uit, dus dan valt het minder op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aldus de mol.quote:Een meesterlijke breinbreker voor de rest van de groep. Voor mij geen hersenchirurgie. Donderdag 20:30 uur.
Anna kan er wat coolheid betreft ook wat van. Zij doet aan alles mee, sleept veel geld binnen, doet nooit kinderachtig (hmm, behalve dan dat ze wat emotioneel kan worden, maar dat is ook wel schattig en er zijn ook mannen die daar last van hebben), en speelt het spel goed. Niets op aan te merken, ik hoop dat ze in de finale komt. (En ze is zooo mooi.)quote:Op maandag 7 februari 2011 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind art, patrick en pepijn juist erg cool. De vrouwen vallen er een beetje buiten helaas, vooral omdat karin en soundos rete irritant zijn.
Art mag er van mij ook wel uit, gewoon omdat ik het niet aan durf om hem helemaal niet te verdenken, maar hem ook niet als mol wilquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef mane het volgende:
[..]
Anna kan er wat coolheid betreft ook wat van. Zij doet aan alles mee, sleept veel geld binnen, doet nooit kinderachtig (hmm, behalve dan dat ze wat emotioneel kan worden, maar dat is ook wel schattig en er zijn ook mannen die daar last van hebben), en speelt het spel goed. Niets op aan te merken, ik hoop dat ze in de finale komt. (En ze is zooo mooi.)
Ik hoop dat Pepijn, Anna, Patrick overblijven. Art vind ik een beetje irritant en veel te overdreven bezig. Vooral toen ie zichzelf zo slim vond omdat hij Patrick 'uitdaagde' om de envelop met geld weg te gooien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Ja, daarom twijfel ik ook heel erg. Ze levert teveel geld op om een goede mol te zijn.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 21:00 schreef Jabberwocky het volgende:
Dat is er in te horen ja (het valt mij ook op), maar als Anna ook echt de mol is zou dat echt te lame voor worden zijn. Zij is een van de kandidaten die zowaar haar best doet.
Reken er maar niet op, hints van internet en de site zijn helaas nooit uitgelegd achteraf.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 14:05 schreef Jor_Dii het volgende:
Kan echt niets met die tweets van de Mol. Hopelijk geven ze daar ook in de laatste aflevering wat uitleg over, maar dat zal wel weer niet.
Inderdaad, vind ik erg jammer. Of ze gaan er heel snel even doorheen.quote:Op dinsdag 8 februari 2011 22:10 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Sowieso gaan ze naar mijn mening nooit lang in op die hits.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Felagund het volgende:
Is de intro-theorie hier al besproken? En dan bedoel ik mee dat in de intro-filmpje te horen is wie de mol is:
Als je goed luistert hoor je iets naar 0:16 in dit filmpje
Ik wil niks beïnvloeden, dus ik zet wat ik denk te horen even in de spoilertags:Ik hoor - ook na het lezen van de spoiler - "kursten" ofzoiets..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 20:48 schreef Felagund het volgende:
Is de intro-theorie hier al besproken? En dan bedoel ik mee dat in de intro-filmpje te horen is wie de mol is:
Als je goed luistert hoor je iets naar 0:16 in dit filmpje
Ik wil niks beïnvloeden, dus ik zet wat ik denk te horen even in de spoilertags:de cutscene ervoor is de gauntlet. kan het niet zijn dat je iemand hoort die neergeschoten wordt en iets roept, maar dan vind ik het wel slecht gemonteerd. Als ik er iets van zou moeten maken dan hoor ik alleen maar:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
quote:Op woensdag 9 februari 2011 06:42 schreef jpjedi het volgende:
Volgens mij hoor ik: "jullie verzinnen de gekste dingen"!
Tja sommige mensen hebben kennelijk tijd over. Als je iets wilt zien, dan zie je het ook wel.quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:08 schreef sverbern het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op het forum van www.wieisdemol.com zijn mensen die denken dat een of andere El Salvadoriaanse kerel met een blauwe blouse in de bus in de eerste aflevering een Ushi-achtige vermomming van Patrick is.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 09:08 schreef sverbern het volgende:
[..]
![]()
![]()
Op het forum van www.wieisdemol.com zijn mensen die denken dat een of andere El Salvadoriaanse kerel met een blauwe blouse in de bus in de eerste aflevering een Ushi-achtige vermomming van Patrick is.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:44 schreef Karstman het volgende:
[..]
de cutscene ervoor is de gauntlet. kan het niet zijn dat je iemand hoort die neergeschoten wordt en iets roept, maar dan vind ik het wel slecht gemonteerd. Als ik er iets van zou moeten maken dan hoor ik alleen maar:Jonge, ik weet niet wat WIDM met jou te maken heeft, maar volgens mij zegt'ie - en het lijkt op Kursten -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik er van overtuigd dat als je onbekende Nederlanders 'Wie is de Mol' laat spelen, je negen fanatieke mensen hebt die echt voor het geld gaan en dus ook de opdrachten zo goed mogelijk willen voltooien. Nu zijn het (zogenaamde) BN'ers die waarschijnlijk geld zat hebben en het leuk vinden om een keer mee te doen en het geld boeit ze verder vrij weinig. Ik heb me al vaak zat zitten irriteren aan de kandidaten nu die vrij weinig moeite doen om echt geld te verdienen voor de pot.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of het eindbedrag daadwerkelijk hoger is als er geen Mol in het spel zou zijn. Ik durf het te betwijfelen. Eigenlijk is door het Mollen van iedereen de formule een beetje naar z'n grootje, hoewel ik begrijp dat het een goede tactiek is, en het ook een leuker en spannender programma oplevert. Als je 9 kandidaten hebt die normaal hun best doen en een Mol, dan is het aan de ene kant makkelijker om de Mol te ontmaskeren, aan de andere kant is het wel weer een grotere uitdaging voor de Mol om op een meer vindingrijke manier dingen te laten mislukken. Heb het idee dat dat vroeger veel meer gebeurde. Toen waren de ontknopingsafleveringen ook geweldig om te zien, de laatste jaren vond ik die vies tegenvallen. Je zou in principe ook de Mol-acties van de niet-mollen kunnen laten zien, met het enige verschil dat zij niet aangewezen zijn als Mol.
Nee, het programma gaat wel een klein beetje dood. Het is nog steeds leuk en spannend om te volgen, maar het is elk seizoen toch weer een kleine teleurstelling.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 11:41 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
Jonge, ik weet niet wat WIDM met jou te maken heeft, maar volgens mij zegt'ie - en het lijkt op Kursten -Stiekem ben ik ook de mol. In aflevering 1 was ik verkleed als de geit. In aflevering 2 was ik een hooibaal, kon ik mooi aan de kant springen zodat de snipers vrij spel hadden. In aflevering 3 was ik verkleed als 1 van de schoolmeisjes (ik heb de handtekening van Jan op m'n tiet nu). In aflevring 4 lag ik onder de bus de schakelbak te slopen. En in aflevering 5 was ik de kont van Anna haar paard. Kijk donderdag weer waar ik nu weer zit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
quote:Op woensdag 9 februari 2011 16:39 schreef Karstman het volgende:
[..]
Stiekem ben ik ook de mol. In aflevering 1 was ik verkleed als de geit. In aflevering 2 was ik een hooibaal, kon ik mooi aan de kant springen zodat de snipers vrij spel hadden. In aflevering 3 was ik verkleed als 1 van de schoolmeisjes (ik heb de handtekening van Jan op m'n tiet nu). In aflevring 4 lag ik onder de bus de schakelbak te slopen. En in aflevering 5 was ik de kont van Anna haar paard ezel. Kijk donderdag weer waar ik nu weer zit!
vertelquote:Op woensdag 9 februari 2011 17:19 schreef Guanabana het volgende:
Ik had vannacht een epiphany. Art moet de Mol wel zijn.
Het is inderdaad de Grote Art show. Vind ik ook vreemd. Ik hoop dat hij de Mol niet is, zou een niet leuke obvious Mol zijn. Als het een kandidaat blijkt te zijn vind ik dat óók een teleurstelling, omdat hji dan alleen maar gemold heeft. Wat is up met de laatste aflevering? Nee, hoe dan ook heeft Art gefaald.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:31 schreef CarOnline het volgende:
Art vond ik heel leuk, maar hij stoort me zo. Hij is ook continue in beeld heb ik het idee.
De grote Art Show.
Ik hoop echt dat ie er donderdag uitgaat.
Even quoten voor de zekerheid.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:34 schreef mane het volgende:
Als Art de mol is dan eet ik mijn hoed op. Nee, dat kan gewoon niet.
Nee want art is de mol, waardoor hij de reden is waarom soundos er nog in zitquote:
?quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Nja, is misschien meer een gevoel dan dat ik het duidelijk uit kan leggen, maar wat ik toch wel erg opmerkelijk vind aan de laatse aflevering is dat hij op Jan zit, omdat hij Jan vaak obvious vindt Mollen. Eh, sorry? En jij dan Art? Een kandidaat die molt, die vertelt dat regelmatig tijdens de biecht-fragmenten. Van Art hebben we zoiets nog nooit gezien. En ik neem aan dat hij niet van zichzelf vindt dat hij goed bezig is.
Het is Telegraaf. Ik zou me geen zorgen maken.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef CarOnline het volgende:
Nu staat er op de telegraaf site iets over dat er iets is uitgelekt over de Mol![]()
Ik durf niet te klikken!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artikel is wel slecht geschreven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
Ik heb het gelezen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef CarOnline het volgende:
Nu staat er op de telegraaf site iets over dat er iets is uitgelekt over de Mol![]()
Ik durf niet te klikken!
Dit dusquote:Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik heb het gelezen.
Ik vond het niet heel bijzonder en sowieso had ik dit al eerder gelezen. Maar wel van dezelfde persoon als waar het nu om gaat.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De Telegraaf wo 09 feb 2011, 16:17
Deelnemer Wie is de Mol? verspreekt zich
van onze redactie
AMSTERDAM - Een deelnemer van het programma Wie is de Mol? heeft per ongeluk iets teveel informatie over zichzelf onthuld...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Artikel is wel slecht geschreven.In het slechtste geval zit die persoon in de finale. Maar ik ben niet zo iemand die de prono speelt (vind het onzin om ook de verliezer en winnaar goed te raden), anders heb je wel wat aan deze ifno.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is mijn reservemol na Patrickquote:Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Woppah het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Karin de mol is?
Ik geloof niet dat de genoemde persoon de mol is. En wel omdat de mol zijn/haar eigen verblijf echt niet hoeft te boeken. De andere kandidaten ook niet trouwens. Dus ik vind het een behoorlijk onbetrouwbaar bericht.quote:Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef kletspastoor het volgende:
[..]
In het slechtste geval zit die persoon in de finale. Maar ik ben niet zo iemand die de prono speelt (vind het onzin om ook de verliezer en winnaar goed te raden), anders heb je wel wat aan deze ifno.
Nee ik denk dat de programmamakers wel zo slim zijn om iedereen weg te houden tot de opnames voorbij zijn. Maar ik heb dat eigenlijk nooit ergens gelezen dat dat ook daadwerkelijk zo is.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef gohan16 het volgende:
Denk je nou echt dat ze die dag teugvliegen?
Dat zou de slechtste molactie allertijden zijn..quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nogmaals, zonder hopelijk de discussie weer op te laten, kan Karin toch nooit de Mol zijn met ¤3000,- in de pot, individueel.
En het valt ook niet goed te praten met 'dat gaat er later weer uit'. Er waren zoveel uitwegen.quote:Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dat zou de slechtste molactie allertijden zijn..
Ik heb volgens mij ook wel eens gelezen dat mensen in een vorig jaar met Sebastiaan Labrie in het vliegtuig hadden gezeten naar Nederland, zonder iemand die met hem was.quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Loretta vorig jaar zei wel dat ze al zo snel weer terug was in Nederland dat mensen niet door hadden dat ze weg was geweest. Aan de andere kant zou er op die manier ook makkelijk iets uit kunnen lekken via mensen die kandidaten beter kennen, dus kun je je bijna niet voorstellen dat ze kandidaten direct op het vliegtuig terug zetten.
Over welke beslissing heb je het? Ik kan het filmpje zo 1,2,3 niet vinden. Voor de rest ben het ik wel eens met je conclusies, Patrick is voor mij nu ook de enige logische mol.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:22 [b]schreef Sherlock_Holmes het volgende:
En Pepijn? Die maakt in de komende aflevering, zie de preview van vorige week, DE beslissing die de mol nooit zou maken[/b]. Hij was mijn alternatief, maar na deze week is dat gewoon onmogelijk geworden.
Verder neem ik aan dat het voor iedereen duidelijk is dat er geen afvaller is deze week? Toegegeven die kans is er nog wel, maar we zitten nog altijd met die extra aflevering (ik zie niemand meer terugkomen).
Ik ben ook wel benieuwd naar die beslissing, maar dat zal wel duidelijk worden in de aflevering dan. Patrick staat bij mij op nummer twee. Zou wel leuk zijn als hij het is, want dan heeft hij het best goed gedaan. Dan moet ik alleen wel mijn hoed opeten, geloof ik.quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Voor mij is Patrick nog steeds de mol en ik weet niet wie het anders zou moeten zijn.
Karin: Te dom
Art: Te obvious
Soundos: Te oprecht verbaast bij alles
Anna: Te fanatiek
En Pepijn? Die maakt in de komende aflevering, zie de preview van vorige week, DE beslissing die de mol nooit zou maken. Hij was mijn alternatief, maar na deze week is dat gewoon onmogelijk geworden.
Verder neem ik aan dat het voor iedereen duidelijk is dat er geen afvaller is deze week? Toegegeven die kans is er nog wel, maar we zitten nog altijd met die extra aflevering (ik zie niemand meer terugkomen).
quote:Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef Aalbers het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje.. En waarom gaat er niemand uit?
Hoezo is het scherm zien een beslissing die de mol nooit zou maken. Misschien weet hij zo wat geld in de pot te halen (is ook niet zeker, want misschien hangt dat ook weer af van wat anderen doen), maar hij kan zich op deze manier wel minder verdacht maken op twee manieren. ten eerste vanwege het geld dat hij binnenhaalt (wel raar als dat meer dan duizend euro blijkt te zijn), en ten tweede vanwege het doordenken van de kandidaten: "alleen een mol is zeker dat hij doorgaat, dus is dat de enige die het zonder risico kan doen, dus is Pepijn de mol. MAAR: een mol zou zich nooit op die manier verdacht willen maken, dus zal hij het wel niet zijn." Kortom: twijfels!quote:Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Voor mij is Patrick nog steeds de mol en ik weet niet wie het anders zou moeten zijn.
Karin: Te dom
Art: Te obvious
Soundos: Te oprecht verbaast bij alles
Anna: Te fanatiek
En Pepijn? Die maakt in de komende aflevering, zie de preview van vorige week, DE beslissing die de mol nooit zou maken. Hij was mijn alternatief, maar na deze week is dat gewoon onmogelijk geworden.
Oeh dat was die aflevering waarin Arjen als enige ervoor koos om zijn scherm te zien.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Het hangt van de opdracht af, die kennen we nog niet. Maar als het dezelfde is als vorig jaar 'voor xxx euro kun je sowieso door naar de volgende ronde, of je kiest ervoor om je scherm te zien maar rood = exit', ja dan zou het een hele rare beslissing zijn voor een mol. Maar dat weten we nog niet, afwachten maar.
Dat is al best vaak uitgelegd in dit topic. 5 posts boven die van jou, door Maartel bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Hoezo zou er niemand uitgaan vanavond?
Dat weet niemand zeker natuurlijk.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
omdat de mol (pepijn) als enige het scherm wel ziet, en die kan er nooit uitgaan!quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Inderdaad, dat waren 2 erg toffe kandidaten!quote:Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef Aalbers het volgende:
Ze moeten meer personages als Dennis Storm en Arjen Lubach naar Wie is de mol? halen. Die gasten spelen het spel briljant!
quote:Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:
Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)
In aflevering 2 zien we:
Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden
Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)
Doe dan maar Patrick.quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
De drie opvallendste mollen zijn Art, Patrick en Karin. Van alledrie ligt het er zo dik bovenop, dat het geen eens leuk meer is..
Ik moet het ook altijd terugkijken op uitzendinggemist, maar als je Tweetdeck helpt kun je gewoon de filter instellen dat #widm tweets niet worden weergegeven. Niet iedereen gebruikt die hashtag, maar voor mij heeft het tot nu wel iedere week nog geholpen om te voorkomen de afvaller al te weten.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Crutch het volgende:
Ik moet het opnemen
Durf straks ook niet meer op Twitter te kijken aangezien iedereen verklapt wie er wel of niet uit is.
Kan je niet gewoon even zonder Twitter?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Ik moet het ook altijd terugkijken op uitzendinggemist, maar als je Tweetdeck helpt kun je gewoon de filter instellen dat #widm tweets niet worden weergegeven. Niet iedereen gebruikt die hashtag, maar voor mij heeft het tot nu wel iedere week nog geholpen om te voorkomen de afvaller al te weten.
Ohw jawel. Ik kijk het morgenochtend; tot die tijd heb ik nauwelijks de tijd om op te Twitteren.quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even zonder Twitter?
Why? De mol krijgt toch altijd een groen scherm.quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Het hangt van de opdracht af, die kennen we nog niet. Maar als het dezelfde is als vorig jaar 'voor xxx euro kun je sowieso door naar de volgende ronde, of je kiest ervoor om je scherm te zien maar rood = exit', ja dan zou het een hele rare beslissing zijn voor een mol. Maar dat weten we nog niet, afwachten maar.
Het enige probleem met die theorie is dat Miryanna 'vergeten' wordt..quote:Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef Miendientje het volgende:
Als er niemand uit gaat bevestigd dat ook weer de theorie van de volgorde van de afvallers (adhv de vragen die je ze zag beantwoorden). Daarbij werd ook gezegd dat er deze week niemand uit ging (al voordat de promo er was).
[..]
Maar het is een heel makkelijke manier om geld uit de pot te spelen zonder je verdacht te maken (als anderen dat ook doen).quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Why? De mol krijgt toch altijd een groen scherm.
Dat is ook zo. Maar toen Arjen vorig jaar (die niet de mol was) hetzelfde deed, maakte hij zichzelf ook niet verdachter ermee. Hij deed het onder het mom van dat hij wil weten of hij nog goed zit. Ondertussen zorgde hij ervoor dat er meer geld in de pot bleef, wat iets is wat een niet-mol wil. Het kan dus twee kanten op werken en zegt eigenlijk niets.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Lemming22 het volgende:
Maar het is een heel makkelijke manier om geld uit de pot te spelen zonder je verdacht te maken (als anderen dat ook doen).
Dat zeg ik toch niet?quote:Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef BobW het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon even zonder Twitter?
Waar heb jij het over? De theorie van iemand was dat Pepijn de mol níet kan zijn omdat hij voor dat scherm kiest. Want een mol wil natuurlijk geld verspelen.quote:Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Henk1056 het volgende:
[..]
Dat is ook zo. Maar toen Arjen vorig jaar (die niet de mol was) hetzelfde deed, maakte hij zichzelf ook niet verdachter ermee. Hij deed het onder het mom van dat hij wil weten of hij nog goed zit. Ondertussen zorgde hij ervoor dat er meer geld in de pot bleef, wat iets is wat een niet-mol wil. Het kan dus twee kanten op werken en zegt eigenlijk niets.
baasquote:
Verder nog, 3 kandidaten = finalequote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Bijna halverwege inderdaad alweer
Voor wat het waard is...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dit voor rare semihint? De presentator heeft nog nooit zoiets gezegd...!
Mindfucken.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Wat is dit voor rare semihint? De presentator heeft nog nooit zoiets gezegd...!
Lot in eigen handen ofzoquote:
Kan tochquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
denk je dat ik naast de tv zit?
Helemaal met Karin...quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:41 schreef Me_Wesley het volgende:
1 verkeerde afslag en je bent de lul.
Meer geld waard.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Guanabana het volgende:
Waarom kiezen ze nou voor het langste woord?? of heb ik de opdracht niet begrepen?
darts hé,quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Urquhart het volgende:
Bij deze opdracht weet je van tevoren al dat het gaat mislukken
Uitstel van 'executie'quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:42 schreef Urquhart het volgende:
Bij deze opdracht weet je van tevoren al dat het gaat mislukken
anna is de mol.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Waarom heeft Anna nooit een broek aan
Omdatquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Beter toch?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Alles voor de kijkcijfersquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Omdat natte benen chiller zijn dan een natte plakbroek.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Een mol heeft ook nooit een broek aan! HET IS EEN AANWIJZING!quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:43 schreef Guanabana het volgende:
Te obvious. Zij is gewoon echt oprecht dom.quote:
Toch veelste makkelijk...quote:
quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:45 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een mol heeft ook nooit een broek aan! HET IS EEN AANWIJZING!
Huh? Ze lopen toch gewoon de letters nu?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:46 schreef Maartel het volgende:
En krijgt het 2e groepje uiteindelijk een kaart met daarop de letters zoals zij hebben gelopen of moeten ze t zelf bijhouden?
Hoe dan ook gedoemd te mislukken.
Helaas, maar waarquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Als Art de mol is moeten ze na dit seizoen stoppen.
Ja, maar moet groep 2 bijhouden hoe ze lopen of krijgen ze achteraf een soort uitdraai van hoe ze zijn gelopen om de letters te kunnen ontcijferen?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Huh? Ze lopen toch gewoon de letters nu?
Mwah, daar kom je toch vanzelf wel achter.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:47 schreef Felagund het volgende:
Pepijn is dus niet de mol, anders gaat hij dit niet zeggen.
Oooh zo. Is niet gezegd, ik denk dat ze het zelf bij moeten houden of terug moeten redeneren met een kaart.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar moet groep 2 bijhouden hoe ze lopen of krijgen ze achteraf een soort uitdraai van hoe ze zijn gelopen om de letters te kunnen ontcijferen?
Helaas? Als de mol zó obvious is, is het alleen maar goed. Zendtijd voor een ander/beter concept.quote:
Maar dat ga je dan toch niet aan de rest duidelijk maken?quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:48 schreef goeiemoggel het volgende:
[..]
Mwah, daar kom je toch vanzelf wel achter.
De mol kan niet ziek worden. Dôh.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:49 schreef Guanabana het volgende:
Pepijn op slippers.. Straks loop je iets op
no shit sherlockquote:
magniada betekend molquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Dat magnana magnana (of hoe je het ook schrijft) van Anna, dat heb ik al een paar keer eerder gehoord deze serie.
dan stop ik met kijkenquote:
Dat is mañana mañana = letterlijk 'morgen, morgen', gaat over het trage tempo en wordt vaker in Latijns Amerika gebruikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Dat magnana magnana (of hoe je het ook schrijft) van Anna, dat heb ik al een paar keer eerder gehoord deze serie.
Precies, hij speelt het hoe dan ook kut.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef .aeon het volgende:
Ik snap het ook echt niet. Die gast loopt zo erg te fucken. Als hij niet de mol is, is het gewoon zwaar irritant en speelt hij het spel niet eens. En als hij wel de mol is, is het veel te obvious.
iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Gvd Art, je weet toch dat dingen met tijd zijn?!
Dacht dat het "Rustig" wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is mañana mañana = letterlijk 'morgen, morgen', gaat over het trage tempo en wordt vaker in Latijns Amerika gebruikt.
Toch komt ze bij mij als nummer 2 na Pepijn. Ik denk dat ze zich veel dommer voordoet dan ze is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
Goed, dan schrijf ik hierbij Soundos af als mol...
Qft. Either way heeft hij gefaaldquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Jezus die Art mag echt nooit meer met een televisie spel meedoen. Als hij de mol is heeft hij het slecht gedaan, als hij het niet is ook. Hij verdient geen geld of wat ook.
ik hoop hetquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:59 schreef Pino112 het volgende:
Er gaan mensen in het water vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |