Inderdaad! Samen met Pepijn de leukste kandidaat. De vrouwen zijn een beetje jammer dit jaar.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:35 schreef Jabberwocky het volgende:
De groep is beduidend minder leuk sinds Horace een rood scherm heeft gekregen.
Wat een held was dat.
Er zit ieder jaar wel zo'n domme trut bij. Alleen meestal vliegen die er direct uit, dus dan valt het minder op.quote:
Ik vind het wel een goede tactiek. Iedereen loopt te zeuren dat er te obvious wordt gemold en dat dingen er te dik bovenop liggen, nou als een mol de schijn kan wekken dat hij zijn best doen en weet dat de pot flink omlaag gaat vind ik daar niks mis mee. En dan met name zoals toen met Inge, die van te voren wel wist dat de pot waarschijnlijk helemaal leeg zou gaan.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar daarom dus ook niet.
dat maakt het programma juist zo leukquote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef gohan16 het volgende:
Er moet een ander afvalsysteem komen, zodat dat nepmollen niet meer nodig is.
Dat lijkt me onmogelijk, hoe wil je anders aan een winnaar komen? Het draait immers om het ontmaskeren van de mol.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:55 schreef gohan16 het volgende:
Er moet een ander afvalsysteem komen, zodat dat nepmollen niet meer nodig is.
Idem hier, dus hopelijk zijn dat gewoon de mol en de winnaarquote:Op maandag 7 februari 2011 21:05 schreef Bellatrix het volgende:
Pepijn en Anna vind ik nu nog de enige leuke, nu Jan eruit is. De rest is gewoon bloed irritant.
Dit ja. Maar volgens mij zijn de kandidaten, zeker in het begin, nog helemaal niet zo bezig met de pot. Aangezien ze er nog zover vanaf zitten. En eigenlijk vooral ook bezig zijn met in het spel blijven, en alles registeren, en de Mol ontmaskeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 22:55 schreef megamandy het volgende:
Gewoon zoals het eerst was, gaat de opdracht goed, geldbedrag erbij en anders hetzelfde bedrag uit de kas
Inderdaad. Karin valt in het rijtje Vera Man, Loretta Schrijfster, van die oude vrouwen waar niets lekkers meer aan zit. Inge was de laatste oudere vrouw die er lang in zat en me zwaar irriteerde. Waarmee ik niet zeg dat Karin ook de mol is, want dat is ze niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 20:05 schreef Jabberwocky het volgende:
[..]
Er zit ieder jaar wel zo'n domme trut bij. Alleen meestal vliegen die er direct uit, dus dan valt het minder op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aldus de mol.quote:Een meesterlijke breinbreker voor de rest van de groep. Voor mij geen hersenchirurgie. Donderdag 20:30 uur.
Anna kan er wat coolheid betreft ook wat van. Zij doet aan alles mee, sleept veel geld binnen, doet nooit kinderachtig (hmm, behalve dan dat ze wat emotioneel kan worden, maar dat is ook wel schattig en er zijn ook mannen die daar last van hebben), en speelt het spel goed. Niets op aan te merken, ik hoop dat ze in de finale komt. (En ze is zooo mooi.)quote:Op maandag 7 februari 2011 17:31 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Ik vind art, patrick en pepijn juist erg cool. De vrouwen vallen er een beetje buiten helaas, vooral omdat karin en soundos rete irritant zijn.
Art mag er van mij ook wel uit, gewoon omdat ik het niet aan durf om hem helemaal niet te verdenken, maar hem ook niet als mol wilquote:Op dinsdag 8 februari 2011 17:04 schreef mane het volgende:
[..]
Anna kan er wat coolheid betreft ook wat van. Zij doet aan alles mee, sleept veel geld binnen, doet nooit kinderachtig (hmm, behalve dan dat ze wat emotioneel kan worden, maar dat is ook wel schattig en er zijn ook mannen die daar last van hebben), en speelt het spel goed. Niets op aan te merken, ik hoop dat ze in de finale komt. (En ze is zooo mooi.)
Ik hoop dat Pepijn, Anna, Patrick overblijven. Art vind ik een beetje irritant en veel te overdreven bezig. Vooral toen ie zichzelf zo slim vond omdat hij Patrick 'uitdaagde' om de envelop met geld weg te gooien..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |