Ik vind sowieso de groep niet zo geslaagdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Crutch het volgende:
Ik vind Soundos rete-irritant en ik hoop dat zij afvalt de volgende keer.
Art is een baas! Dat soort gedrag maakt het spel juist mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind de groep wel leuk, alleen Karin niet. En Art moet normaal gaan doen met zijn overdreven verdachte gedrag. Soundos is best bijgedraaid.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag net in het filmpje dat van de vorige topic werd geplaatst dat Soundos de enige is waar je een groen vlekje kan zien. Aan de rechterkant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef kletspastoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gezien op gsm, sollyquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Lapo opent een nieuwe, denk daar even aan
Karin lijkt me ook veel en veel te dom om voorbij aflevering 1 te komen en die zit er ook nog steeds in. Zij is dan ook mijn reservemol.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef Crutch het volgende:
Soundos zou een mol kunnen zijn.
- Ze valt niet echt op als ze echt een mol is;
- Ze lijkt me echt té dom om al zo ver te kunnen komen in het spel;
- Wat weten we eigenlijk over haar?
Aan Hanna ergerde ik me ook al groen en geel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Karin lijkt me ook veel en veel te dom om voorbij aflevering 1 te komen en die zit er ook nog steeds in. Zij is dan ook mijn reservemol.
Van Hanna wisten we trouwens ook niks, had nog nooit van dat mens gehoord maar gelukkig is die er al lang en breed uit.
Dat is nog niet eens zo erg als mol omdat je weet dat er een opdracht komt waarmee je weer flinke duiten uit de pot kunt verliezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor de zoveelste keer; Karin is verantwoordelijk voor ¤3000,- in de pot.
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo erg als mol omdat je weet dat er een opdracht komt waarmee je weer flinke duiten uit de pot kunt verliezen.
Is vorig jaar en het jaar daarvoor ook gebeurd.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En dan blijf ik erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar dus niet.
Kim had niets in de pot gebracht toch? Maar het kan een mol-tactiek zijn inderdaad. Ik vind dat alleen wel jammer..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is vorig jaar en het jaar daarvoor ook gebeurd.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kim had niets in de pot gebracht toch? Maar het kan een mol-tactiek zijn inderdaad. Ik vind dat alleen wel jammer..
Dat dus. Tuurlijk is het een waarachtig mirakel dat ze er nog inzit, maar dit is niet onbelangrijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar daarom dus ook niet.
En ik heb 't idee dat ze aan de hand van de huidige potinhoud de beloning voor nieuwe spellen erop aanpassen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:35 schreef Dos37 het volgende:
Hoe heeft de pot zich ontwikkelt trouwens? Voor mijn gevoel zit er best veel geld in de pot. Zeker op het eind wordt volgens mij veel geld opgehaald omdat het dan moeilijker is om te mollen.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar daarom dus ook niet.
Is dat een ander filmpje dan het gespiegelde intro-filmpje? Zo ja, heeft iemand een linkje?quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag net in het filmpje dat van de vorige topic werd geplaatst dat Soundos de enige is waar je een groen vlekje kan zien. Aan de rechterkant..
Ja Inge Ipenburg deed dat...quote:Op maandag 7 februari 2011 13:33 schreef Crutch het volgende:
[..]
Twee jaar eerder misschien.
Ik weet het ook niet meer.
Ik denk nog steeds dat dit de tactiek van mol Art is: zo opvallend mollen, dat de kandidaten je niet verdenken omdat het er te dik bovenop ligt.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind de groep wel leuk, alleen Karin niet. En Art moet normaal gaan doen met zijn overdreven verdachte gedrag. Soundos is best bijgedraaid.
Zo kan je bij iedereen wel een theorie bedenken. Ik denk dat het tunnelvisie heet.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk nog steeds dat dit de tactiek van mol Art is: zo opvallend mollen, dat de kandidaten je niet verdenken omdat het er te dik bovenop ligt.
Mij was het niet opgevallen, terwijl ik toch erg aandachtig kijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 15:50 schreef Guanabana het volgende:
In het Molboekje van de Avrogids stond dat ze dit keer echt goed op gaan passen met te makkelijke (visuele) hints. De makers weten ook wel dat er nerds zijn die alles frame voor frame gaan bekijken en vergelijken. Die gespiegelde Soundos is dan ook niet eens zo'n moeilijke aanwijzing. Daarom geloof ik bijna niet dat dat een hint is![]()
Zou wel jammer zijn.
I agreequote:Op maandag 7 februari 2011 15:54 schreef Guanabana het volgende:
Ik vraag me trouwens ook af of het eindbedrag daadwerkelijk hoger is als er geen Mol in het spel zou zijn. Ik durf het te betwijfelen. Eigenlijk is door het Mollen van iedereen de formule een beetje naar z'n grootje, hoewel ik begrijp dat het een goede tactiek is, en het ook een leuker en spannender programma oplevert. Als je 9 kandidaten hebt die normaal hun best doen en een Mol, dan is het aan de ene kant makkelijker om de Mol te ontmaskeren, aan de andere kant is het wel weer een grotere uitdaging voor de Mol om op een meer vindingrijke manier dingen te laten mislukken. Heb het idee dat dat vroeger veel meer gebeurde. Toen waren de ontknopingsafleveringen ook geweldig om te zien, de laatste jaren vond ik die vies tegenvallen. Je zou in principe ook de Mol-acties van de niet-mollen kunnen laten zien, met het enige verschil dat zij niet aangewezen zijn als Mol.
Nee, het programma gaat wel een klein beetje dood. Het is nog steeds leuk en spannend om te volgen, maar het is elk seizoen toch weer een kleine teleurstelling.
Maar over het algemeen vind ik hem gewoon het mollerigst van allemaal. Al staan Soundos en Pepijn ook wel als verdachten op mijn mollijstquote:Op maandag 7 februari 2011 16:09 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Zo kan je bij iedereen wel een theorie bedenken. Ik denk dat het tunnelvisie heet.
Nee, daarvoor is het tóch nog te spannend en te leuk.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:16 schreef Tegan het volgende:
Ja, de formule is een beetje verpest idd. Denk dat ik het niet al te lang meer ga volgen.
Er zijn (nog?) vrijwel geen opdrachten geweest waarbij ze geld zouden verliezen uit de pot. Alleen maar opdrachten waarbij ze niets zouden winnen als ze mislukken.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Crutch het volgende:
Dat is nog niet eens zo erg als mol omdat je weet dat er een opdracht komt waarmee je weer flinke duiten uit de pot kunt verliezen.
Dat vond ik twee jaar geleden. Nu niet meer zoquote:Op maandag 7 februari 2011 16:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee, daarvoor is het tóch nog te spannend en te leuk.
Soundos heeft afgelopen opdracht niet meegedaan. Dat zou wel erg laf zijn he, als mol.quote:Op maandag 7 februari 2011 16:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar over het algemeen vind ik hem gewoon het mollerigst van allemaal. Al staan Soundos en Pepijn ook wel als verdachten op mijn mollijst.
Klopt, ze is dan ook niet mijn hoofdverdachtequote:Op maandag 7 februari 2011 16:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Soundos heeft afgelopen opdracht niet meegedaan. Dat zou wel erg laf zijn he, als mol.
Haha, dat was best wel grappig. Die blijf ik kijkenquote:Op maandag 7 februari 2011 13:17 schreef saskiia het volgende:
Iemand die nog deze filmpjes op youtube volgt?!
Ik vind art, patrick en pepijn juist erg cool. De vrouwen vallen er een beetje buiten helaas, vooral omdat karin en soundos rete irritant zijn.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:11 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind sowieso de groep niet zo geslaagd. Maar da's het laatste dat ik er over zeg. Zo even de prono invullen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |