Ik vind sowieso de groep niet zo geslaagdquote:Op maandag 7 februari 2011 10:58 schreef Crutch het volgende:
Ik vind Soundos rete-irritant en ik hoop dat zij afvalt de volgende keer.
Art is een baas! Dat soort gedrag maakt het spel juist mooi.quote:Op maandag 7 februari 2011 11:25 schreef Lemming22 het volgende:
Ik vind de groep wel leuk, alleen Karin niet. En Art moet normaal gaan doen met zijn overdreven verdachte gedrag. Soundos is best bijgedraaid.
quote:Op maandag 7 februari 2011 11:52 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zag net in het filmpje dat van de vorige topic werd geplaatst dat Soundos de enige is waar je een groen vlekje kan zien. Aan de rechterkant..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 februari 2011 12:33 schreef kletspastoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gezien op gsm, sollyquote:Op maandag 7 februari 2011 10:53 schreef Jor_Dii het volgende:
Lapo opent een nieuwe, denk daar even aan
Karin lijkt me ook veel en veel te dom om voorbij aflevering 1 te komen en die zit er ook nog steeds in. Zij is dan ook mijn reservemol.quote:Op maandag 7 februari 2011 12:55 schreef Crutch het volgende:
Soundos zou een mol kunnen zijn.
- Ze valt niet echt op als ze echt een mol is;
- Ze lijkt me echt té dom om al zo ver te kunnen komen in het spel;
- Wat weten we eigenlijk over haar?
Aan Hanna ergerde ik me ook al groen en geel.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:04 schreef Karstman het volgende:
[..]
Karin lijkt me ook veel en veel te dom om voorbij aflevering 1 te komen en die zit er ook nog steeds in. Zij is dan ook mijn reservemol.
Van Hanna wisten we trouwens ook niks, had nog nooit van dat mens gehoord maar gelukkig is die er al lang en breed uit.
Dat is nog niet eens zo erg als mol omdat je weet dat er een opdracht komt waarmee je weer flinke duiten uit de pot kunt verliezen.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:12 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Voor de zoveelste keer; Karin is verantwoordelijk voor ¤3000,- in de pot.
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:18 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo erg als mol omdat je weet dat er een opdracht komt waarmee je weer flinke duiten uit de pot kunt verliezen.
Is vorig jaar en het jaar daarvoor ook gebeurd.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En dan blijf ik erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar dus niet.
Kim had niets in de pot gebracht toch? Maar het kan een mol-tactiek zijn inderdaad. Ik vind dat alleen wel jammer..quote:Op maandag 7 februari 2011 13:27 schreef Crutch het volgende:
[..]
Is vorig jaar en het jaar daarvoor ook gebeurd.
quote:Op maandag 7 februari 2011 13:30 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Kim had niets in de pot gebracht toch? Maar het kan een mol-tactiek zijn inderdaad. Ik vind dat alleen wel jammer..
Dat dus. Tuurlijk is het een waarachtig mirakel dat ze er nog inzit, maar dit is niet onbelangrijk.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:26 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik blijf erbij dat je met deze tactiek een slechtere mol bent dan wanneer je niets in de pot brengt en er vervolgens geld uitspeelt.
Daarnaast had Karin ook minder kunnen pakken in de mandjesopdracht. En het vervolgens gooien op wantrouwen dat ze de 3000 niet gepakt had. Ik verdenk haar daarom dus ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |