magniada betekend molquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Dat magnana magnana (of hoe je het ook schrijft) van Anna, dat heb ik al een paar keer eerder gehoord deze serie.
dan stop ik met kijkenquote:
Dat is maņana maņana = letterlijk 'morgen, morgen', gaat over het trage tempo en wordt vaker in Latijns Amerika gebruikt.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:50 schreef Bastiefcg het volgende:
Dat magnana magnana (of hoe je het ook schrijft) van Anna, dat heb ik al een paar keer eerder gehoord deze serie.
Precies, hij speelt het hoe dan ook kut.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:53 schreef .aeon het volgende:
Ik snap het ook echt niet. Die gast loopt zo erg te fucken. Als hij niet de mol is, is het gewoon zwaar irritant en speelt hij het spel niet eens. En als hij wel de mol is, is het veel te obvious.
iddquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:54 schreef Guanabana het volgende:
Gvd Art, je weet toch dat dingen met tijd zijn?!
Dacht dat het "Rustig" wasquote:Op donderdag 10 februari 2011 20:52 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is maņana maņana = letterlijk 'morgen, morgen', gaat over het trage tempo en wordt vaker in Latijns Amerika gebruikt.
Toch komt ze bij mij als nummer 2 na Pepijn. Ik denk dat ze zich veel dommer voordoet dan ze is.quote:Op donderdag 10 februari 2011 20:55 schreef Sirolf het volgende:
Goed, dan schrijf ik hierbij Soundos af als mol...
Qft. Either way heeft hij gefaaldquote:Op donderdag 10 februari 2011 21:01 schreef WhatsTheSecret het volgende:
Jezus die Art mag echt nooit meer met een televisie spel meedoen. Als hij de mol is heeft hij het slecht gedaan, als hij het niet is ook. Hij verdient geen geld of wat ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |