abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:44:34 #101
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_92553825
Art vliegt er morgen uit!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  woensdag 9 februari 2011 @ 17:45:57 #102
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92553872
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:44 schreef AQuila360 het volgende:
Art vliegt er morgen uit!
Nee want art is de mol, waardoor hij de reden is waarom soundos er nog in zit :P Althans als mijn geheugen mij hier nu niet faalt.
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_92554142
Ik dacht dat er morgen niemand uitging?

maar wat vinden jullie hiervan:

quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:29 schreef Guanabana het volgende:
Nja, is misschien meer een gevoel dan dat ik het duidelijk uit kan leggen, maar wat ik toch wel erg opmerkelijk vind aan de laatse aflevering is dat hij op Jan zit, omdat hij Jan vaak obvious vindt Mollen. Eh, sorry? En jij dan Art? Een kandidaat die molt, die vertelt dat regelmatig tijdens de biecht-fragmenten. Van Art hebben we zoiets nog nooit gezien. En ik neem aan dat hij niet van zichzelf vindt dat hij goed bezig is.
?
Bovendien ging Jan eruit.
Koel en donker bewaren
pi_92555994
Als Art de mol is dan is het wel de slechtste allertijden :')
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:49:19 #105
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92556346
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef CarOnline het volgende:
Nu staat er op de telegraaf site iets over dat er iets is uitgelekt over de Mol :o
Ik durf niet te klikken!
Het is Telegraaf. Ik zou me geen zorgen maken. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92556390
De Telegraaf wo 09 feb 2011, 16:17
Deelnemer Wie is de Mol? verspreekt zich

van onze redactie
AMSTERDAM - Een deelnemer van het programma Wie is de Mol? heeft per ongeluk iets teveel informatie over zichzelf onthuld...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Artikel is wel slecht geschreven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_92556406
Het stelt weinig voor maar ik heb het maar in spoilers gezet.
  woensdag 9 februari 2011 @ 18:53:45 #108
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92556520
Het stelt idd niks voor. Het blad weekend beweert, zonder enige motivatie....
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_92556916
Dit is de eerste keer dat ik onbewust overweeg iets wat het blad Weekend zegt serieus neem. Dat gaat echt te ver!

Trouwens, Horace heeft zich ver voor de eerste uitzending al een keer versproken in een interview in de Coen en Sandershow. Maar dat zal hier vast ook al een keer voorbij gekomen zijn.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_92558424
quote:
11s.gif Op woensdag 9 februari 2011 17:28 schreef CarOnline het volgende:
Nu staat er op de telegraaf site iets over dat er iets is uitgelekt over de Mol :o
Ik durf niet te klikken!
Ik heb het gelezen.
Ik vond het niet heel bijzonder en sowieso had ik dit al eerder gelezen. Maar wel van dezelfde persoon als waar het nu om gaat.
Don't you love her madly?
  woensdag 9 februari 2011 @ 19:42:28 #111
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_92558826
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 19:33 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen.
Ik vond het niet heel bijzonder en sowieso had ik dit al eerder gelezen. Maar wel van dezelfde persoon als waar het nu om gaat.
Dit dus :Y
Ik ga iig niet gelijk extra op diegene letten oid door dit.
pi_92559239
quote:
14s.gif Op woensdag 9 februari 2011 18:50 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
De Telegraaf wo 09 feb 2011, 16:17
Deelnemer Wie is de Mol? verspreekt zich

van onze redactie
AMSTERDAM - Een deelnemer van het programma Wie is de Mol? heeft per ongeluk iets teveel informatie over zichzelf onthuld...

SPOILER
Artikel is wel slecht geschreven.

SPOILER
In het slechtste geval zit die persoon in de finale. Maar ik ben niet zo iemand die de prono speelt (vind het onzin om ook de verliezer en winnaar goed te raden), anders heb je wel wat aan deze ifno.
pi_92560127
Ben ik de enige die denkt dat Karin de mol is?
pi_92560180
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 20:11 schreef Woppah het volgende:
Ben ik de enige die denkt dat Karin de mol is?
Ze is mijn reservemol na Patrick
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  woensdag 9 februari 2011 @ 20:31:30 #115
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92561132
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 19:50 schreef kletspastoor het volgende:

[..]

In het slechtste geval zit die persoon in de finale. Maar ik ben niet zo iemand die de prono speelt (vind het onzin om ook de verliezer en winnaar goed te raden), anders heb je wel wat aan deze ifno.
Ik geloof niet dat de genoemde persoon de mol is. En wel omdat de mol zijn/haar eigen verblijf echt niet hoeft te boeken. De andere kandidaten ook niet trouwens. Dus ik vind het een behoorlijk onbetrouwbaar bericht.

En moeten de kandidaten echt meteen naar huis als ze eruit liggen of worden ze allemaal tot het einde in het betreffende land gehouden? Er zijn vast meer mensen die checken of een kandidaat de hele opnameperiode weg is of eerder terugkomt. Ik kan me voorstellen dat ze dat daarom wel doen.
pi_92563479
Ik begreep dat iedereen sowieso een maand weg is.
Don't you love her madly?
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:15:54 #117
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_92564203
Denk je nou echt dat ze die dag teugvliegen?

Ik vraag mij vooral af wat gebeurt er buiten de opdrachten om? Volgens mij zouden ze daar ook een aparte realityserie van kunnen maken.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:27:03 #118
79837 Lemming22
pi_92565005
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 21:15 schreef gohan16 het volgende:
Denk je nou echt dat ze die dag teugvliegen?

Nee ik denk dat de programmamakers wel zo slim zijn om iedereen weg te houden tot de opnames voorbij zijn. Maar ik heb dat eigenlijk nooit ergens gelezen dat dat ook daadwerkelijk zo is.
pi_92565225
The Arty Farty Mollen Party :P

Nee, hij zal toch echt wel niet de mol zijn, nee toch? (hoop ik)
  woensdag 9 februari 2011 @ 21:32:09 #120
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_92565306
Loretta vorig jaar zei wel dat ze al zo snel weer terug was in Nederland dat mensen niet door hadden dat ze weg was geweest. Aan de andere kant zou er op die manier ook makkelijk iets uit kunnen lekken via mensen die kandidaten beter kennen, dus kun je je bijna niet voorstellen dat ze kandidaten direct op het vliegtuig terug zetten.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92567038
Nogmaals, zonder hopelijk de discussie weer op te laten, kan Karin toch nooit de Mol zijn met ¤3000,- in de pot, individueel.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:03:51 #122
79837 Lemming22
pi_92567789
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nogmaals, zonder hopelijk de discussie weer op te laten, kan Karin toch nooit de Mol zijn met ¤3000,- in de pot, individueel.
Dat zou de slechtste molactie allertijden zijn..
pi_92567873
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat zou de slechtste molactie allertijden zijn..
En het valt ook niet goed te praten met 'dat gaat er later weer uit'. Er waren zoveel uitwegen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:23:39 #124
202348 Susi
Temple of Love
pi_92569310
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Loretta vorig jaar zei wel dat ze al zo snel weer terug was in Nederland dat mensen niet door hadden dat ze weg was geweest. Aan de andere kant zou er op die manier ook makkelijk iets uit kunnen lekken via mensen die kandidaten beter kennen, dus kun je je bijna niet voorstellen dat ze kandidaten direct op het vliegtuig terug zetten.
Ik heb volgens mij ook wel eens gelezen dat mensen in een vorig jaar met Sebastiaan Labrie in het vliegtuig hadden gezeten naar Nederland, zonder iemand die met hem was.
pi_92577076
Voor mij is Patrick nog steeds de mol en ik weet niet wie het anders zou moeten zijn.

Karin: Te dom

Art: Te obvious

Soundos: Te oprecht verbaast bij alles

Anna: Te fanatiek

En Pepijn? Die maakt in de komende aflevering, zie de preview van vorige week, DE beslissing die de mol nooit zou maken. Hij was mijn alternatief, maar na deze week is dat gewoon onmogelijk geworden.

Verder neem ik aan dat het voor iedereen duidelijk is dat er geen afvaller is deze week? Toegegeven die kans is er nog wel, maar we zitten nog altijd met die extra aflevering (ik zie niemand meer terugkomen).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')