abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92567038
Nogmaals, zonder hopelijk de discussie weer op te laten, kan Karin toch nooit de Mol zijn met ¤3000,- in de pot, individueel.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:03:51 #122
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92567789
quote:
Op woensdag 9 februari 2011 21:54 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Nogmaals, zonder hopelijk de discussie weer op te laten, kan Karin toch nooit de Mol zijn met ¤3000,- in de pot, individueel.
Dat zou de slechtste molactie allertijden zijn..
pi_92567873
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 22:03 schreef Lemming22 het volgende:

[..]

Dat zou de slechtste molactie allertijden zijn..
En het valt ook niet goed te praten met 'dat gaat er later weer uit'. Er waren zoveel uitwegen.
  woensdag 9 februari 2011 @ 22:23:39 #124
202348 Susi
Temple of Love
pi_92569310
quote:
1s.gif Op woensdag 9 februari 2011 21:32 schreef Jabberwocky het volgende:
Loretta vorig jaar zei wel dat ze al zo snel weer terug was in Nederland dat mensen niet door hadden dat ze weg was geweest. Aan de andere kant zou er op die manier ook makkelijk iets uit kunnen lekken via mensen die kandidaten beter kennen, dus kun je je bijna niet voorstellen dat ze kandidaten direct op het vliegtuig terug zetten.
Ik heb volgens mij ook wel eens gelezen dat mensen in een vorig jaar met Sebastiaan Labrie in het vliegtuig hadden gezeten naar Nederland, zonder iemand die met hem was.
pi_92577076
Voor mij is Patrick nog steeds de mol en ik weet niet wie het anders zou moeten zijn.

Karin: Te dom

Art: Te obvious

Soundos: Te oprecht verbaast bij alles

Anna: Te fanatiek

En Pepijn? Die maakt in de komende aflevering, zie de preview van vorige week, DE beslissing die de mol nooit zou maken. Hij was mijn alternatief, maar na deze week is dat gewoon onmogelijk geworden.

Verder neem ik aan dat het voor iedereen duidelijk is dat er geen afvaller is deze week? Toegegeven die kans is er nog wel, maar we zitten nog altijd met die extra aflevering (ik zie niemand meer terugkomen).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_92580081
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:22 [b]schreef Sherlock_Holmes het volgende:

En Pepijn? Die maakt in de komende aflevering, zie de preview van vorige week, DE beslissing die de mol nooit zou maken[/b]. Hij was mijn alternatief, maar na deze week is dat gewoon onmogelijk geworden.

Verder neem ik aan dat het voor iedereen duidelijk is dat er geen afvaller is deze week? Toegegeven die kans is er nog wel, maar we zitten nog altijd met die extra aflevering (ik zie niemand meer terugkomen).
Over welke beslissing heb je het? Ik kan het filmpje zo 1,2,3 niet vinden. Voor de rest ben het ik wel eens met je conclusies, Patrick is voor mij nu ook de enige logische mol.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_92580233
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Voor mij is Patrick nog steeds de mol en ik weet niet wie het anders zou moeten zijn.

En Pepijn? Die maakt in de komende aflevering, zie de preview van vorige week, DE beslissing die de mol nooit zou maken. Hij was mijn alternatief, maar na deze week is dat gewoon onmogelijk geworden.

Ik ben ook wel benieuwd naar die beslissing, maar dat zal wel duidelijk worden in de aflevering dan. Patrick staat bij mij op nummer twee. Zou wel leuk zijn als hij het is, want dan heeft hij het best goed gedaan. Dan moet ik alleen wel mijn hoed opeten, geloof ik. :Y) .
The real is always way ahead of what we can imagine.
pi_92580929
Ik dacht dat je sowieso verplicht gedurende de hele periode in het land moest blijven opdat je omgeving geen conclusies kon gaan trekken.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_92586204
Ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje.. En waarom gaat er niemand uit?
pi_92586533
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:17 schreef Aalbers het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje.. En waarom gaat er niemand uit?
pi_92586797
Hoe kun je nou langzaam ergens naar uitkijken? Langzaam kijken? Hm. [/mierenneukerij]

Maar weet iemand wat er met de site van WIDM aan de hand is? :o. 404 vervallen pagina?
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_92587100
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 13:29 schreef ZwartmetSuiker het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Er wordt hier gezegd dat de volgende aflevering er niemand uit gaat, ik vraag me af waarom
pi_92587345
Er zijn nog meer afleveringen over dan t aantal kandidaten wat nog af moet vallen, en in de preview was vorige week weer te zien dat kandidaten mogen bieden om hun scherm (niet) te zien.. da's doorgaans de aflevering waar de hele groep door gaat.
pi_92588306
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 01:22 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

Hoezo is het scherm zien een beslissing die de mol nooit zou maken. Misschien weet hij zo wat geld in de pot te halen (is ook niet zeker, want misschien hangt dat ook weer af van wat anderen doen), maar hij kan zich op deze manier wel minder verdacht maken op twee manieren. ten eerste vanwege het geld dat hij binnenhaalt (wel raar als dat meer dan duizend euro blijkt te zijn), en ten tweede vanwege het doordenken van de kandidaten: "alleen een mol is zeker dat hij doorgaat, dus is dat de enige die het zonder risico kan doen, dus is Pepijn de mol. MAAR: een mol zou zich nooit op die manier verdacht willen maken, dus zal hij het wel niet zijn." Kortom: twijfels!

Het moge ook duidelijk zijn dat ik het naar mijn zin heb in mijn Pepijn-tunnel, als ik op een ander zat, was ik er waarschijnlijk niet op in gegaan ;)

Weet iemand trouwens op wie Pepijn zat in de afgelopen afleveringen?
pi_92589679
Het hangt van de opdracht af, die kennen we nog niet. Maar als het dezelfde is als vorig jaar 'voor xxx euro kun je sowieso door naar de volgende ronde, of je kiest ervoor om je scherm te zien maar rood = exit', ja dan zou het een hele rare beslissing zijn voor een mol. Maar dat weten we nog niet, afwachten maar. :)
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_92589729
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Het hangt van de opdracht af, die kennen we nog niet. Maar als het dezelfde is als vorig jaar 'voor xxx euro kun je sowieso door naar de volgende ronde, of je kiest ervoor om je scherm te zien maar rood = exit', ja dan zou het een hele rare beslissing zijn voor een mol. Maar dat weten we nog niet, afwachten maar. :)
Oeh dat was die aflevering waarin Arjen als enige ervoor koos om zijn scherm te zien.
Legendarische baas was die gast! :D

Bij dit team lijkt het me waarschijnlijker dat iedereen weer wat geld uit de pot haalt......
pi_92589851
Arjen was een held ja, toen hij er uit ging was het meteen minder leuk. Zeker omdat Erik daarna ook exit was, en we een finale hadden met drie mensen die geen van allen echt boeiend waren. :P
pi_92590259
Hoezo zou er niemand uitgaan vanavond?
pi_92590696
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat is al best vaak uitgelegd in dit topic. 5 posts boven die van jou, door Maartel bijvoorbeeld.
pi_92590719
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Dat weet niemand zeker natuurlijk.
Maar in het voorstukje zie je dat kandidaten er voor kunnen kiezen om hun scherm te zien. In het verleden was het gevolg meestal dat vrijwel iedereen er voor koos om geld uit de pot te laten gaan en zo hun plek in de volgende ronde te verzekeren. Maar we kennen de opdracht natuurlijk niet, dus het is absoluut niet zeker of dit ook gaat gebeuren. Maar dat is wel waarom veel mensen het denken.
pi_92590729
quote:
omdat de mol (pepijn) als enige het scherm wel ziet, en die kan er nooit uitgaan!
pi_92592094
Ik heb er zoveel zin in als ik het voorstukje zie op tv *O*
Koel en donker bewaren
pi_92593248
Ze moeten meer personages als Dennis Storm en Arjen Lubach naar Wie is de mol? halen. Die gasten spelen het spel briljant!
pi_92593776
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 16:28 schreef Aalbers het volgende:
Ze moeten meer personages als Dennis Storm en Arjen Lubach naar Wie is de mol? halen. Die gasten spelen het spel briljant!
Inderdaad, dat waren 2 erg toffe kandidaten!
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_92595281
Als er niemand uit gaat bevestigd dat ook weer de theorie van de volgorde van de afvallers (adhv de vragen die je ze zag beantwoorden). Daarbij werd ook gezegd dat er deze week niemand uit ging (al voordat de promo er was).

quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 23:39 schreef Jor_Dii het volgende:
In aflevering 1 zien we:

Hannah vraag 2 beantwoorden > afl 2 er uit
Horace vraag 3 beantwoorden > afl 3 er uit
Jan vraag 5 beantwoorden > afl 5 er uit
Karin vraag 10 beantwoorden
Patrick vraag 20 beantwoorden (Wie is de Mol?)

In aflevering 2 zien we:

Art vraag 11 beantwoorden
Anna vraag 8 beantwoorden
Pepijn vraag 7 beantwoorden

Volgorde van afvallen zou dan zijn: Hannah, Horace, Myrianna, Jan, Niemand, Pepijn, Anna, Soundos???, Karin (verliezer?), Art (winnaar?), Patrick (Mol?)

[ Bericht 31% gewijzigd door Miendientje op 10-02-2011 17:18:41 ]
pi_92595569
En ik geloof dat aan de hand van het aantal afleveringen en personen die er nog in zitten er sowieso een aflevering moet zijn waarin niemand afvalt of een aflevering waarin iemand terug komt.
pi_92596510
De drie opvallendste mollen zijn Art, Patrick en Karin. Van alledrie ligt het er zo dik bovenop, dat het geen eens leuk meer is.. -O-
pi_92596696
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 17:42 schreef Kidney_bean01 het volgende:
De drie opvallendste mollen zijn Art, Patrick en Karin. Van alledrie ligt het er zo dik bovenop, dat het geen eens leuk meer is.. -O-
Doe dan maar Patrick.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  donderdag 10 februari 2011 @ 18:19:08 #149
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92598140
Ik moet het opnemen :'(
Durf straks ook niet meer op Twitter te kijken aangezien iedereen verklapt wie er wel of niet uit is.
Je moeder is een hamster
pi_92598304
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:19 schreef Crutch het volgende:
Ik moet het opnemen :'(
Durf straks ook niet meer op Twitter te kijken aangezien iedereen verklapt wie er wel of niet uit is.
Ik moet het ook altijd terugkijken op uitzendinggemist, maar als je Tweetdeck helpt kun je gewoon de filter instellen dat #widm tweets niet worden weergegeven. Niet iedereen gebruikt die hashtag, maar voor mij heeft het tot nu wel iedere week nog geholpen om te voorkomen de afvaller al te weten. :)
pi_92599277
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:22 schreef Jabberwocky het volgende:

[..]

Ik moet het ook altijd terugkijken op uitzendinggemist, maar als je Tweetdeck helpt kun je gewoon de filter instellen dat #widm tweets niet worden weergegeven. Niet iedereen gebruikt die hashtag, maar voor mij heeft het tot nu wel iedere week nog geholpen om te voorkomen de afvaller al te weten. :)
Kan je niet gewoon even zonder Twitter? :)
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:02:33 #152
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_92600217
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef BobW het volgende:

[..]

Ohw jawel. Ik kijk het morgenochtend; tot die tijd heb ik nauwelijks de tijd om op te Twitteren.
Je moeder is een hamster
pi_92600262
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 15:06 schreef Jabberwocky het volgende:
Why? De mol krijgt toch altijd een groen scherm.
  donderdag 10 februari 2011 @ 19:10:10 #154
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_92600655
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 17:11 schreef Miendientje het volgende:
Als er niemand uit gaat bevestigd dat ook weer de theorie van de volgorde van de afvallers (adhv de vragen die je ze zag beantwoorden). Daarbij werd ook gezegd dat er deze week niemand uit ging (al voordat de promo er was).

[..]

Het enige probleem met die theorie is dat Miryanna 'vergeten' wordt..

quote:
Op donderdag 10 februari 2011 19:03 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Why? De mol krijgt toch altijd een groen scherm.
Maar het is een heel makkelijke manier om geld uit de pot te spelen zonder je verdacht te maken (als anderen dat ook doen).
pi_92601643
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:10 schreef Lemming22 het volgende:

Maar het is een heel makkelijke manier om geld uit de pot te spelen zonder je verdacht te maken (als anderen dat ook doen).
Dat is ook zo. Maar toen Arjen vorig jaar (die niet de mol was) hetzelfde deed, maakte hij zichzelf ook niet verdachter ermee. Hij deed het onder het mom van dat hij wil weten of hij nog goed zit. Ondertussen zorgde hij ervoor dat er meer geld in de pot bleef, wat iets is wat een niet-mol wil. Het kan dus twee kanten op werken en zegt eigenlijk niets.
pi_92601716
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 18:43 schreef BobW het volgende:

[..]

Dat zeg ik toch niet? :')

Het is meer dat ik soms op het moment van de uitzending wel op internet zit, en dan komen de updates automatisch binnen. En dan is het wel handig.
pi_92601786
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 19:27 schreef Henk1056 het volgende:

[..]

Dat is ook zo. Maar toen Arjen vorig jaar (die niet de mol was) hetzelfde deed, maakte hij zichzelf ook niet verdachter ermee. Hij deed het onder het mom van dat hij wil weten of hij nog goed zit. Ondertussen zorgde hij ervoor dat er meer geld in de pot bleef, wat iets is wat een niet-mol wil. Het kan dus twee kanten op werken en zegt eigenlijk niets.
Waar heb jij het over? De theorie van iemand was dat Pepijn de mol níet kan zijn omdat hij voor dat scherm kiest. Want een mol wil natuurlijk geld verspelen.
Maar laten we eerst de opdracht maar afwachten want het kan ook nog iets anders zijn.
pi_92603123
Zo weer.
pi_92603873
eerst big bang theory en tennis kijken :P
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_92604399
eerst GTST kijken en daarnaa yeeeeeeh eindelijk weer lijkt al wel weer een maand geleden }:|
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 10 februari 2011 @ 20:26:00 #161
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92605109
Ben er klaar voor! ^O^
pi_92605209
quote:
14s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:26 schreef Pino112 het volgende:
Ben er klaar voor! ^O^
baas _O_
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_92605256
Ik ben er ook klaar voor. In het voorfilmpje zat Art alweer te mollen. :')
Album top 100 2024
pi_92605276
Mwaaaa ben helemaal hyper en zenuwachtig en alles!
Vind het weer erg leuk dit jaar!
Koel en donker bewaren
pi_92605357
en daar gaan we weer :D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_92605386
Art Rotterdam, het is een hint!!!11
Koel en donker bewaren
pi_92605631
Begint telkens wel laat hoor }:|
Koel en donker bewaren
pi_92605658
psv-feyenoord 11 spelers in een team begint over 10 min maar dan nog een link met een mol :6
pi_92605695
yeeeh het begint c_/
pi_92605712
Ben er klaar voor *O*
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 10 februari 2011 @ 20:35:34 #171
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92605719
Pokerface, klinkt echt vet _O_.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 10 februari 2011 @ 20:35:36 #172
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_92605725
Heb er zin in :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_92605746
Soendos, weg ermee :r
pi_92605753
Bijna halverwege inderdaad alweer :'(
'And I called your name,
pi_92605778
Wat is dit voor rare semihint? De presentator heeft nog nooit zoiets gezegd...!
Koel en donker bewaren
pi_92605779
c_/ Daar zijn we weer
pi_92605793
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Me_Wesley het volgende:
Bijna halverwege inderdaad alweer :'(
Verder nog, 3 kandidaten = finale
know'm sayin?
word? word.
  Redactie Sport / Supervogel donderdag 10 februari 2011 @ 20:36:56 #179
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_92605804
quote:
Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Voor wat het waard is...
pi_92605810
quote:
1s.gif Op donderdag 10 februari 2011 20:36 schreef Guanabana het volgende:
Mindfucken.
'And I called your name,
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')