Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet doen joh!!
Ik mag nu dus eindelijk een eind breien aan mijn winterstopJeeeej
![]()
Nou, bloed ze nog maarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Fha het volgende:
Niet men, ik ben keihard aan het bloeden as we speek![]()
Precies, het is geen verplichting erbij te zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan sla je een keer over![]()
Of je gaat door de weeks, en alleen
MPG had geen lapoquote:
Wat doe jij doordeweek dan???quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik normaal gesproken werken. Iets met voor niks gaat dez on op enzo..
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppen.
Misschien moet je ook winterstops houden ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppen.
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan sla je een keer over![]()
Of je gaat door de weeks, en alleen
Studerenquote:
Studerenquote:
O ja, de afwas....quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef OA het volgende:
O ja, ik moet boven nog stofzuigen![]()
ff doen maar...
Ja, maar als het doordeweeks voor het overgrote deel niet haalbaar is dan houdt het toch gewoon op?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee...
Ik vind jullie veel te lief en leuk en tof![]()
![]()
Nog een wat?quote:
quote:
Owh.. Gezien je leeftijd dacht ik dat je daar al mee klaar wasquote:
Had hij geen vaatwasser voor je meegebrachtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, de afwas.....
Trev, waar blijf je?.
Mart met pgr, MZ met LL...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar zijn er nog vuige meetroddels?
Wie deed het met wie en waarom?
Nog niet dusquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Owh.. Gezien je leeftijd dacht ik dat je daar al mee klaar was
Ja, zichzelfquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Had hij geen vaatwasser voor je meegebracht?
Wok met ST...quote:
Lekker waar ik nu benquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, de afwas.....
Trev, waar blijf je?.
Moet ik dat nu elke meet gaan doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Had hij geen vaatwasser voor je meegebracht?
quote:
Nee, ik deed het met wok! En we gingen samen dood omdat ik niet over het verlies van mijn overleden gelifde heen kon komenquote:
Ik was zelfs getrouwd met zowel een man als een vrouwquote:
Zo is datquote:
Owja, Mart heeft een 4-persoons bedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Van dat 4 persoons bed weet jij niks vanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Mart heeft een 4-persoons beden een 7-persoons bank
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was zelfs getrouwd met zowel een man als een vrouwHet was my lucky day
ben je niet bang dat je het koud krijgt?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ruimte ik vanavond weer heb.
Slettebak jijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee hoor... ik heb het niet zo snel koud.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben je niet bang dat je het koud krijgt?
quote:
Je snapte de hintquote:
Kwiwiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef kwiwi het volgende:
OA als TS en MPG in de titel.. Hier moet ik gepost hebben
Omdat Marijke een hogesnelheidstrein wilde zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef OA het volgende:
En we waren getuige van een treincrash. Alweer!
Ja, die was echt vet spectaculairquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef OA het volgende:
Echt een rampen plaats daarquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef OA het volgende:
quote:
Iedereen met iedereen omdat ze geil was.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zie het niet op NU.nl ofzo hoor... Weet je het zeker??quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Marijke een hogesnelheidstrein wilde zien.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die was echt vet spectaculair![]()
Gelukkig gebeurde het net buiten de tunnel.quote:
Ja, jij had een wilde nacht met Symquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen en Sander wilden vanmiddag ook de treinen zien... ze moesten van Koen blijven rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die was echt vet spectaculair![]()
Kwiwiwiwiwiwiwiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef kwiwi het volgende:
OA als TS en MPG in de titel.. Hier moet ik gepost hebben
Trio. Ik ben jaloers op die man. Twee vrouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen en Sander wilden vanmiddag ook de treinen zien... ze moesten van Koen blijven rijden.
En ik moest van LL mijn mond houden toen ik Koen vroeg of hij ook een treinbaan op zijn kamer wil.
Goed hoor!quote:
Zijn site ligt plat, staat op zijn twitter..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie het niet op NU.nl ofzo hoor... Weet je het zeker??
Ik weet niet hoe het met kwuwu staat, die is samen met HuHu met de noorderzon vertrokkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef OA het volgende:
[..]
Goed hoor!![]()
Hoe is't met jou, kwiebel? En met kwuwu
Dat is het voordeel van getrouwd zijn in Wakkerdamquote:
Ik heb met LL en ST in één bed gelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Trio. Ik ben jaloers op die man. Twee vrouwen
HuHu en kwuwuquote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met kwuwu staat, die is samen met HuHu met de noorderzon vertrokken
Meer verder alles prima
Ja hequote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van getrouwd zijn in Wakkerdam
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb met LL en ST in één bed gelegen...
Goed plan!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zet miljonair op de gastenlijst! Dan is het opgelost
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef OA het volgende:
[..]
HuHu en kwuwu
Mooi dat alles nog goed gaat!
Ik vroeg je vorig jaar nog eens naar Cyprus... het is uiteindelijk een weekje Duitsland geworden
Jij niet alleenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mooi dat het goed gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed! Met jou ook zie ik? Dat rode staat je prachtig
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Fha het volgende:
Nou! Ik had Bolle hoor!! Hier thuis was het ook heus heeeul gezellig en dat hebben jullie allemaal gemist!voor jullie
Wij gaan binnenkort wel samen logerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zo is datquote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zet miljonair op de gastenlijst! Dan is het opgelost
Jah!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wij gaan binnenkort wel samen logeren
Nee. Mart oooooooooook.quote:
Iedereen met iedereen omdat ze geil was?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen met iedereen omdat ze geil was.
En Marcel ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Mart oooooooooook.
En jij ooooooooooooooook.
Ik neem aan dat het over Bed gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Iedereen met iedereen omdat ze geil was?
Wie is die ze dan?
Ja hoiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wie is die ze dan?
Zeker omdat als sym ligt hij weg isquote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neehee, in Wakkerdam toen we getrouwd waren![]()
Mocht je er ook aan zitten?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker omdat als sym ligt hij weg is
Omdat jij geil was ging iedereen met iedereen?quote:
Succesquote:
Dank jequote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Bos81 het volgende:
Whiskers:
http://www.bbc.co.uk/news/uk-northern-ireland-12377862
In dit geval zelfs verdwenen in het bedquote:
Lieve schat, ik kan toch geen wilde nacht met je hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doei
[..]
Volgende keer mij dan maar mee nemen?
Jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
In dit geval zelfs verdwenen in het bed
IEDEREEN.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wie is die ze dan?
Owhquote:
Neequote:
Maar gewoon het liggen is alquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan toch geen wilde nacht met je hebbenDaar ben je te lief voor
![]()
Veel succesquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Fha het volgende:
Ik ga een poging doen om 425 gram roze autodrop autos op te eten
Dan neem je mij toch meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lieve schat, ik kan toch geen wilde nacht met je hebbenDaar ben je te lief voor
![]()
Ehm, iets met partners?quote:
Ehm, nee liefjequote:Op zondag 6 februari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar gewoon het liggen is al
[..]
![]()
Daar kom jij dan nog wel achter
![]()
![]()
Kewl!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Fha het volgende:
Het hoeft niet altijd om seks te draaien hoorquote:
Die zak die ik met jou had gekooptquote:
Jij schreef:"Omdat ze geil was."quote:
Ja, datquote:
Eet en slinger zequote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, eten en dan ook kindslingeren![]()
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel
Ik trek ook liever iemand anders mee
Ten minste 1 persoon...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij schreef:"Omdat ze geil was."
Dat impliceert dat er dus 1 persoon geil was.
Niet altijd? Maar bij voorkeur wel vaak.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd om seks te draaien hoor.
Maar niet bij die al een relatie hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet altijd? Maar bij voorkeur wel vaak.
Gadverdamme geschift wijfquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Fha het volgende:
het is mijn geboorterecht om me een keer per maand zo te gedragenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadverdamme geschift wijf
Laat je nakijken
Oh best, doe maar danquote:Op zondag 6 februari 2011 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
het is mijn geboorterecht om me een keer per maand zo te gedragen
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar niet bij die al een relatie hebben
Maar 425 gram is wel veel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
het is mijn geboorterecht om me een keer per maand zo te gedragen
Vandaar ook het woord "poging"quote:
Nee, KTP heeft gelijk.. Het wijst op slechts 1 persoonquote:
Hier is nooit 1 iemand alleen geilquote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, KTP heeft gelijk.. Het wijst op slechts 1 persoon
Ik zeg dat je dat niet gaat redden zonder kotsenquote:
Als er een meer dan een meter tussen jou en haar zit mogen de handjes ook onder de dekens hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hield ik ook netjes mijn handen boven de dekens vannacht,
Waarom zou ik in godsnaam door gaan tot ik moet kotsenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zeg dat je dat niet gaat redden zonder kotsen
I beg to differquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, KTP heeft gelijk.. Het wijst op slechts 1 persoon
Al is het met snoep toch wel een beetje andersquote:
Hier in huis wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nooit 1 iemand alleen geil
Hoezo zou je dan gaan kotsen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij ook toch? In jequote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aangezien beide dames dus bezet zijn hielt het op
Dat inderdaad. Snoep vult heel erg.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Al is het met snoep toch wel een beetje anders
Het is meer dat ik niet zo erg van zoet hou dus dat ben ik snel zatquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Snoep vult heel erg.
Er zat geen meter tussen hoor... zo breed zijn de matrassen niet eensquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er een meer dan een meter tussen jou en haar zit mogen de handjes ook onder de dekens hoor
Van 425 gram snoep zou ik hondsberoerd wordenquote:
Nee, en dan het 4-persoons gegeven nog...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zat geen meter tussen hoor... zo breed zijn de matrassen niet eens.
Gewoon dus een zwakke maagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Van 425 gram snoep zou ik hondsberoerd worden
Mijn radio staat al sinds we in ons huis zijn gaan wonen?quote:
Heb ikquote:
Dan krijg je die 425 gram dus ook niet weg.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet zo erg van zoet hou dus dat ben ik snel zat
Ik heb alleen een autoradioquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn radio staat al sinds we in ons huis zijn gaan wonen?
Draai je weer vandaag??quote:
Nee, niet bepaald. Gisteren lag ik er 20:00 in. Eergisteren 19:00. We gaan vooruitquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik
Hoe is het met Pheno? Weer helemaal gewend aan de Nederlandse tijd enzo?
En alweer: vandaar het woord "poging"quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan krijg je die 425 gram dus ook niet weg.
Ach, is net hoe je het bekijkt, ik houd wel van een uitdagingquote:
Maar waarom staat ie klaar?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Gisteren lag ik er 20:00 in. Eergisteren 19:00. We gaan vooruit
We doen een poging.quote:
Dat is geen uitdaging, dat draait toch uit op ouderwetsch handwerk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, is net hoe je het bekijkt, ik houd wel van een uitdaging
ga je terug je pubertijd in?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik liever een breezerproefmeet![]()
Symph draait vanavond weer op ONZradioquote:
Probeer anders eens hier:quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Draai je weer vandaag??![]()
Owh nee:
Mijn radio doet het nog steeds niet![]()
De hond ook al?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nooit 1 iemand alleen geil
Nee, ik drink nog steeds Breezerquote:
Op welke freq? En hoe lang moet zo'n antenne zijn, zoiets als op zo'n Poolse auto?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Symph draait vanavond weer op ONZradio
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op welke freq? En hoe lang moet zo'n antenne zijn, zoiets als op zo'n Poolse auto?
Dat klopt, maar de techniek is nog niet zover dat je op afstand seks met elkaar kunt hebben. En ik hoop dat dat ook nooit gaat gebeuren.quote:
gewoon op luister live klikkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op welke freq? En hoe lang moet zo'n antenne zijn, zoiets als op zo'n Poolse auto?
IK hou het liever bij bier of sterkquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik drink nog steeds BreezerGister nog
Nog nooit van telefoon- of webcamseks gehoord?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de techniek is nog niet zover dat je op afstand seks met elkaar kunt hebben. En ik hoop dat dat ook nooit gaat gebeuren.
Gaat zoeken.quote:
Breezersletjuhh.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mijn mobieltje heeft een kleinere stroomingang dan mijn phenis.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog nooit van telefoon- of webcamseks gehoord?
Kan heel leuk zijn hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben je nog ff online? Dan stuur ik je zo ff een PMquote:
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mobieltje heeft een kleinere stroomingang dan mijn phenis.
Kotse als een mallequote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
IK hou het liever bij bier of sterk...
Breezer, mixdrankjes, cider, etc. en ik gaat geheid mis...
Nog last van de WKD?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat zekerquote:
Jawel, maar op die manier kun je niet neuken. Ik zou niet weten waar ik hem in moet stoppen dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gelukkig was het gister ook relatief snel overquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, maar op die manier kun je niet neuken. Ik zou niet weten waar ik hem in moet stoppen dan.
Viel wel meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gelukkig was het gister ook relatief snel over
Hey LLquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hallloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Begroet je nou alleen Trevquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hallloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Wil je een Bacaddi colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, dat gaat een stuk beter.quote:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nee dankje wel ik moet nog oooooootoooooooooooo rijuhquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Wil je een Bacaddi colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?![]()
Halloooooooooooooooo hoe vond Koen de raceautoooooooooooooo's ?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oh, gelukkig maarquote:
Ooooooooooooooooooooooh jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dankje wel ik moet nog oooooootoooooooooooo rijuh
Dan woon ik nog in de buurt van Burgers Zooquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maarAls dat ook niet zou passen dan heb je een serieus probleem
Nee, alleen frisquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
niemand van jullie heeft mij zien drinken
Jawel aan de colaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
Ja, de mijne ook. En in de USB-aansluiting past het ook niet echt.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mobieltje heeft een kleinere stroomingang dan mijn phenis.
Dank jequote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer anders eens hier:
http://onz-radio.nl/
en dan luister live
Maar dierenseks mag niet meer toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan woon ik nog in de buurt van Burgers Zoo
Dat klopt. Tenminste, ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
Daar bestaan hubs voorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook. En in de USB-aansluiting past het ook niet echt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Halloooooooooooooooo hoe vond Koen de raceautoooooooooooooo's ?
zie hierbovenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooh jaHe hoe was het racen
Nee,dat is het probleem. Het is geen kut.quote:
Oh, shit.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dierenseks mag niet meer toch?
Graag gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Deed dat altijd via http://onz-radio.nl/, maar dat werkt dus niet meer
Ach ja, klein geitjequote:
Aha, ik wil de foto's wel zienquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die vond ze eng
We waren eerst op de tribune maarja over dat rechte stuk geven ze extra gas en mja dat galmt als een gek natuurlijk.
Koen was not amusedverder bij het hek ging het wel
![]()
Heb een paar leuke foto's gemaakt met de telelens
[..]
zie hierboven
Nee, maar elkaar met de hand of mond bevredigen gaat ook wat lastig via de webcam.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar seks is niet alleen neuken toch?
Oeh oeh oeh, want anders?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij jou toen ook![]()
ik ken mezelf.....
Ach, als je heel lenig bent...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar elkaar met de hand of mond bevredigen gaat ook wat lastig via de webcam.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan woon ik nog in de buurt van Burgers Zoo
Nee, geen poep, dat betekent geen seks voor jou misterquote:
Ik ken mezelf ook, ik vind bier niet echt lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij jou toen ook![]()
ik ken mezelf.....
moet ik halen voor je?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja haske goe johhquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kwam gisteren al een beetje los zonder drank
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Jij bent leuk, met of zonder drankquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kwam gisteren al een beetje los zonder drank
Gelukkig heb ik dat probleem van een niet passende niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen poep, dat betekent geen seks voor jou mister
Graagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat duurt wel even hoor..maar zal vragen aan J. of hij ze snel online wil gooien
soms, maar vaker niet dan welquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook, ik vind bier niet echt lekker
Niet per se hoorquote:
Zijn we al zover dat er een kut met USB aansluiting is?quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem van een niet passende niet.
Jij bent helemaal niet vervelend en ook niet met drank opquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet per se hoorIk word nog vervelender als ik drink
Ik vond het wel meevallen.. mijn lachspieren doen nog zeerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met drank weet je dus nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent leuk, met of zonder drank![]()
nog vervelender?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar seks is niet alleen neuken toch?
Sorryquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zijn we al zover dat er een kut met USB aansluiting is?
Ja iddquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.... Zou ook zo saai worden...
Ik heb het wel gedronken, maar door redenen niet meer en toen ik er weer eens 1 pakte, nah, niet zo lekker. Ik mis het niet.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet vervelend en ook niet met drank op![]()
Ik vind jou zo geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.. mijn lachspieren doen nog zeer
Jawel, want jij bent jijquote:
quote:
dat vooral ja, en de pijn in mijn kop mis ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedronken, maar door redenen niet meer en toen ik er weer eens 1 pakte, nah, niet zo lekker. Ik mis het niet.
Ik vind dat soort van aantrekkelijk een nerdy-womanquote:
gewoon steeds andere ritmische muziek. Poing van Rotterdam Terror Corps of zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.... Zou ook zo saai worden...
QFFquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Elke keer dat ik langs de DVD-kast loop, kom ik wel nog een film tegen die niet meer op de juiste plek staat.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Elke keer dat ik langs de DVD-kast loop, kom ik wel nog een film tegen die niet meer op de juiste plek staat.
lievquote:
quote:
Jou lachquote:[..]
Ik vind jou zo geweldig
nah, ik heb een redelijk geheugen, niet gedronken maar jij vervelend kan ik me niet herrinerenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er nog staan!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent leuk, met of zonder drank![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
liev![]()
Ik vind jou ook zo lief
Hihihiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Jou lachwerkt zo aanstekelijk
Oh okeequote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, ik heb een redelijk geheugen, niet gedronken maar jij vervelend kan ik me niet herrineren
Je bent zeker nog niet langs de boekenkast gelopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Whahahahahaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent zeker nog niet langs de boekenkast gelopen?
Het lijkt me helemaal niks.quote:
Van jullie allebeiquote:
Helemaal mee eensquote:
En wat versta je onder echte vrouwen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niks.![]()
Ik wil alleen echte vrouwen.
hij krijgt een hartaanvalquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, realdolls pijpen slechtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niks.![]()
Ik wil alleen echte vrouwen.
Allebijquote:
Bij dezequote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
HihihiNooit geweten
[..]
Oh okee
De volgende keer nog beterquote:
Laat ik nou net het reanimatieboek hebben verstopt...quote:
Lijkt me wel praktisch, ze hebben geen tanden en willen ook niet knuffelen of praten na de seksquote:
Die klopt nogquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Welke?quote:
o shit, mijn koffie...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef OA het volgende:
Ik zie dat het bijna 20 uur is... tijd om koffie te zetten
fijne avond fhaatjuhquote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Fha het volgende:
Jullie gaan me veel te snel voor vandaagDus ik ga er weer vandoor
Fijne avond allemaal!![]()
![]()
![]()
Bis Later Fhaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Fha het volgende:
Jullie gaan me veel te snel voor vandaagDus ik ga er weer vandoor
Fijne avond allemaal!![]()
![]()
![]()
Ja, maar na een tijdje zullen ze gaan plakkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me wel praktisch, ze hebben geen tanden en willen ook niet knuffelen of praten na de seks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |