Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet doen joh!!
Ik mag nu dus eindelijk een eind breien aan mijn winterstopJeeeej
![]()
Nou, bloed ze nog maarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Fha het volgende:
Niet men, ik ben keihard aan het bloeden as we speek![]()
Precies, het is geen verplichting erbij te zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan sla je een keer over![]()
Of je gaat door de weeks, en alleen
MPG had geen lapoquote:
Wat doe jij doordeweek dan???quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik normaal gesproken werken. Iets met voor niks gaat dez on op enzo..
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppen.
Misschien moet je ook winterstops houden ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppen.
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan sla je een keer over![]()
Of je gaat door de weeks, en alleen
Studerenquote:
Studerenquote:
O ja, de afwas....quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef OA het volgende:
O ja, ik moet boven nog stofzuigen![]()
ff doen maar...
Ja, maar als het doordeweeks voor het overgrote deel niet haalbaar is dan houdt het toch gewoon op?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee...
Ik vind jullie veel te lief en leuk en tof![]()
![]()
Nog een wat?quote:
quote:
Owh.. Gezien je leeftijd dacht ik dat je daar al mee klaar wasquote:
Had hij geen vaatwasser voor je meegebrachtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, de afwas.....
Trev, waar blijf je?.
Mart met pgr, MZ met LL...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar zijn er nog vuige meetroddels?
Wie deed het met wie en waarom?
Nog niet dusquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Owh.. Gezien je leeftijd dacht ik dat je daar al mee klaar was
Ja, zichzelfquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Had hij geen vaatwasser voor je meegebracht?
Wok met ST...quote:
Lekker waar ik nu benquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, de afwas.....
Trev, waar blijf je?.
Moet ik dat nu elke meet gaan doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Had hij geen vaatwasser voor je meegebracht?
quote:
Nee, ik deed het met wok! En we gingen samen dood omdat ik niet over het verlies van mijn overleden gelifde heen kon komenquote:
Ik was zelfs getrouwd met zowel een man als een vrouwquote:
Zo is datquote:
Owja, Mart heeft een 4-persoons bedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Van dat 4 persoons bed weet jij niks vanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Mart heeft een 4-persoons beden een 7-persoons bank
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was zelfs getrouwd met zowel een man als een vrouwHet was my lucky day
ben je niet bang dat je het koud krijgt?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ruimte ik vanavond weer heb.
Slettebak jijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Nee hoor... ik heb het niet zo snel koud.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben je niet bang dat je het koud krijgt?
quote:
Je snapte de hintquote:
Kwiwiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef kwiwi het volgende:
OA als TS en MPG in de titel.. Hier moet ik gepost hebben
Omdat Marijke een hogesnelheidstrein wilde zien.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef OA het volgende:
En we waren getuige van een treincrash. Alweer!
Ja, die was echt vet spectaculairquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef OA het volgende:
Echt een rampen plaats daarquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef OA het volgende:
quote:
Iedereen met iedereen omdat ze geil was.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Zie het niet op NU.nl ofzo hoor... Weet je het zeker??quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat Marijke een hogesnelheidstrein wilde zien.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die was echt vet spectaculair![]()
Gelukkig gebeurde het net buiten de tunnel.quote:
Ja, jij had een wilde nacht met Symquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Koen en Sander wilden vanmiddag ook de treinen zien... ze moesten van Koen blijven rijdenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, die was echt vet spectaculair![]()
Kwiwiwiwiwiwiwiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef kwiwi het volgende:
OA als TS en MPG in de titel.. Hier moet ik gepost hebben
Trio. Ik ben jaloers op die man. Twee vrouwenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Koen en Sander wilden vanmiddag ook de treinen zien... ze moesten van Koen blijven rijden.
En ik moest van LL mijn mond houden toen ik Koen vroeg of hij ook een treinbaan op zijn kamer wil.
Goed hoor!quote:
Zijn site ligt plat, staat op zijn twitter..quote:Op zondag 6 februari 2011 19:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zie het niet op NU.nl ofzo hoor... Weet je het zeker??
Ik weet niet hoe het met kwuwu staat, die is samen met HuHu met de noorderzon vertrokkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef OA het volgende:
[..]
Goed hoor!![]()
Hoe is't met jou, kwiebel? En met kwuwu
Dat is het voordeel van getrouwd zijn in Wakkerdamquote:
Ik heb met LL en ST in één bed gelegenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Trio. Ik ben jaloers op die man. Twee vrouwen
HuHu en kwuwuquote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met kwuwu staat, die is samen met HuHu met de noorderzon vertrokken
Meer verder alles prima
Ja hequote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat is het voordeel van getrouwd zijn in Wakkerdam
Ik ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik heb met LL en ST in één bed gelegen...
Goed plan!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zet miljonair op de gastenlijst! Dan is het opgelost
Bijna hetzelfdequote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef OA het volgende:
[..]
HuHu en kwuwu
Mooi dat alles nog goed gaat!
Ik vroeg je vorig jaar nog eens naar Cyprus... het is uiteindelijk een weekje Duitsland geworden
Jij niet alleenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
Mooi dat het goed gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 19:08 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Goed! Met jou ook zie ik? Dat rode staat je prachtig
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Fha het volgende:
Nou! Ik had Bolle hoor!! Hier thuis was het ook heus heeeul gezellig en dat hebben jullie allemaal gemist!voor jullie
Wij gaan binnenkort wel samen logerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Zo is datquote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ik zet miljonair op de gastenlijst! Dan is het opgelost
Jah!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wij gaan binnenkort wel samen logeren
Nee. Mart oooooooooook.quote:
Iedereen met iedereen omdat ze geil was?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Iedereen met iedereen omdat ze geil was.
En Marcel ookquote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee. Mart oooooooooook.
En jij ooooooooooooooook.
Ik neem aan dat het over Bed gaatquote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Iedereen met iedereen omdat ze geil was?
Wie is die ze dan?
Ja hoiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:12 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Iedereen met iedereen omdat ze geil was?
Wie is die ze dan?
Zeker omdat als sym ligt hij weg isquote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Neehee, in Wakkerdam toen we getrouwd waren![]()
Mocht je er ook aan zitten?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:10 schreef MPG het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker omdat als sym ligt hij weg is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |