Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppenquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Fha het volgende:
[..]
Niet doen joh!!
Ik mag nu dus eindelijk een eind breien aan mijn winterstopJeeeej
![]()
Nou, bloed ze nog maarquote:Op zondag 6 februari 2011 18:58 schreef Fha het volgende:
Niet men, ik ben keihard aan het bloeden as we speek![]()
Precies, het is geen verplichting erbij te zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan sla je een keer over![]()
Of je gaat door de weeks, en alleen
MPG had geen lapoquote:
Wat doe jij doordeweek dan???quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef MPG het volgende:
[..]
Dan moet ik normaal gesproken werken. Iets met voor niks gaat dez on op enzo..
Ik snap wat je bedoeltquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppen.
Misschien moet je ook winterstops houden ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, na 4 jaar ben ik de motivatie gewoon kwijt, dus dan kan ik er beter even mee stoppen.
Neequote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou, dan sla je een keer over![]()
Of je gaat door de weeks, en alleen
Studerenquote:
Studerenquote:
O ja, de afwas....quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef OA het volgende:
O ja, ik moet boven nog stofzuigen![]()
ff doen maar...
Ja, maar als het doordeweeks voor het overgrote deel niet haalbaar is dan houdt het toch gewoon op?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee...
Ik vind jullie veel te lief en leuk en tof![]()
![]()
Nog een wat?quote:
quote:
Owh.. Gezien je leeftijd dacht ik dat je daar al mee klaar wasquote:
Had hij geen vaatwasser voor je meegebrachtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, de afwas.....
Trev, waar blijf je?.
Mart met pgr, MZ met LL...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar zijn er nog vuige meetroddels?
Wie deed het met wie en waarom?
Nog niet dusquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
[..]
Owh.. Gezien je leeftijd dacht ik dat je daar al mee klaar was
Ja, zichzelfquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Had hij geen vaatwasser voor je meegebracht?
Wok met ST...quote:
Lekker waar ik nu benquote:Op zondag 6 februari 2011 19:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
O ja, de afwas.....
Trev, waar blijf je?.
Moet ik dat nu elke meet gaan doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef MPG het volgende:
[..]
Had hij geen vaatwasser voor je meegebracht?
quote:
Nee, ik deed het met wok! En we gingen samen dood omdat ik niet over het verlies van mijn overleden gelifde heen kon komenquote:
Ik was zelfs getrouwd met zowel een man als een vrouwquote:
Zo is datquote:
Owja, Mart heeft een 4-persoons bedquote:Op zondag 6 februari 2011 19:02 schreef Kentekenplaat het volgende:
Maar zijn er nog vuige meetroddels?
Wie deed het met wie en waarom?
Van dat 4 persoons bed weet jij niks vanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Owja, Mart heeft een 4-persoons beden een 7-persoons bank
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik was zelfs getrouwd met zowel een man als een vrouwHet was my lucky day
ben je niet bang dat je het koud krijgt?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoeveel ruimte ik vanavond weer heb.
Slettebak jijquote:Op zondag 6 februari 2011 19:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik was zelfs getrouwd met zowel een man als een vrouwHet was my lucky day
Nee hoor... ik heb het niet zo snel koud.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
ben je niet bang dat je het koud krijgt?
quote:
Je snapte de hintquote:
Kwiwiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:05 schreef kwiwi het volgende:
OA als TS en MPG in de titel.. Hier moet ik gepost hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |