quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mobieltje heeft een kleinere stroomingang dan mijn phenis.
Kotse als een mallequote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef MPG het volgende:
[..]
IK hou het liever bij bier of sterk...
Breezer, mixdrankjes, cider, etc. en ik gaat geheid mis...
Nog last van de WKD?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik drink nog steeds BreezerGister nog
Dat zekerquote:
Jawel, maar op die manier kun je niet neuken. Ik zou niet weten waar ik hem in moet stoppen dan.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nog nooit van telefoon- of webcamseks gehoord?
Nee, gelukkig was het gister ook relatief snel overquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:39 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jawel, maar op die manier kun je niet neuken. Ik zou niet weten waar ik hem in moet stoppen dan.
Viel wel meequote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, gelukkig was het gister ook relatief snel over
Hey LLquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hallloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Begroet je nou alleen Trevquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Hallloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo![]()
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Wil je een Bacaddi colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nee, dat gaat een stuk beter.quote:
Hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Nee dankje wel ik moet nog oooooootoooooooooooo rijuhquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo Wil je een Bacaddi colaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa?![]()
Halloooooooooooooooo hoe vond Koen de raceautoooooooooooooo's ?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Oh, gelukkig maarquote:
Ooooooooooooooooooooooh jaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee dankje wel ik moet nog oooooootoooooooooooo rijuh
Dan woon ik nog in de buurt van Burgers Zooquote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oh, gelukkig maarAls dat ook niet zou passen dan heb je een serieus probleem
Nee, alleen frisquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
niemand van jullie heeft mij zien drinken
Jawel aan de colaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
Ja, de mijne ook. En in de USB-aansluiting past het ook niet echt.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:38 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn mobieltje heeft een kleinere stroomingang dan mijn phenis.
Dank jequote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Probeer anders eens hier:
http://onz-radio.nl/
en dan luister live
Maar dierenseks mag niet meer toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan woon ik nog in de buurt van Burgers Zoo
Dat klopt. Tenminste, ik niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef wel.o.k het volgende:
Daar bestaan hubs voorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ja, de mijne ook. En in de USB-aansluiting past het ook niet echt.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Halloooooooooooooooo hoe vond Koen de raceautoooooooooooooo's ?
zie hierbovenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooh jaHe hoe was het racen
Nee,dat is het probleem. Het is geen kut.quote:
Oh, shit.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dierenseks mag niet meer toch?
Graag gedaanquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Deed dat altijd via http://onz-radio.nl/, maar dat werkt dus niet meer
Ach ja, klein geitjequote:
Aha, ik wil de foto's wel zienquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
die vond ze eng
We waren eerst op de tribune maarja over dat rechte stuk geven ze extra gas en mja dat galmt als een gek natuurlijk.
Koen was not amusedverder bij het hek ging het wel
![]()
Heb een paar leuke foto's gemaakt met de telelens
[..]
zie hierboven
Nee, maar elkaar met de hand of mond bevredigen gaat ook wat lastig via de webcam.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar seks is niet alleen neuken toch?
Oeh oeh oeh, want anders?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij jou toen ook![]()
ik ken mezelf.....
Ach, als je heel lenig bent...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:44 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Nee, maar elkaar met de hand of mond bevredigen gaat ook wat lastig via de webcam.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan woon ik nog in de buurt van Burgers Zoo
Nee, geen poep, dat betekent geen seks voor jou misterquote:
Ik ken mezelf ook, ik vind bier niet echt lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
bij jou toen ook![]()
ik ken mezelf.....
moet ik halen voor je?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik drink nog steeds BreezerGister nog
Ja haske goe johhquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kwam gisteren al een beetje los zonder drank
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef LovelyLady het volgende:
Jij bent leuk, met of zonder drankquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kwam gisteren al een beetje los zonder drank
Gelukkig heb ik dat probleem van een niet passende niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen poep, dat betekent geen seks voor jou mister
Graagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat duurt wel even hoor..maar zal vragen aan J. of hij ze snel online wil gooien
soms, maar vaker niet dan welquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook, ik vind bier niet echt lekker
Niet per se hoorquote:
Zijn we al zover dat er een kut met USB aansluiting is?quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem van een niet passende niet.
Jij bent helemaal niet vervelend en ook niet met drank opquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet per se hoorIk word nog vervelender als ik drink
Ik vond het wel meevallen.. mijn lachspieren doen nog zeerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met drank weet je dus nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent leuk, met of zonder drank![]()
nog vervelender?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar seks is niet alleen neuken toch?
Sorryquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zijn we al zover dat er een kut met USB aansluiting is?
Ja iddquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.... Zou ook zo saai worden...
Ik heb het wel gedronken, maar door redenen niet meer en toen ik er weer eens 1 pakte, nah, niet zo lekker. Ik mis het niet.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet vervelend en ook niet met drank op![]()
Ik vind jou zo geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.. mijn lachspieren doen nog zeer
Jawel, want jij bent jijquote:
quote:
dat vooral ja, en de pijn in mijn kop mis ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedronken, maar door redenen niet meer en toen ik er weer eens 1 pakte, nah, niet zo lekker. Ik mis het niet.
Ik vind dat soort van aantrekkelijk een nerdy-womanquote:
gewoon steeds andere ritmische muziek. Poing van Rotterdam Terror Corps of zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.... Zou ook zo saai worden...
QFFquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Elke keer dat ik langs de DVD-kast loop, kom ik wel nog een film tegen die niet meer op de juiste plek staat.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Elke keer dat ik langs de DVD-kast loop, kom ik wel nog een film tegen die niet meer op de juiste plek staat.
lievquote:
quote:
Jou lachquote:[..]
Ik vind jou zo geweldig
nah, ik heb een redelijk geheugen, niet gedronken maar jij vervelend kan ik me niet herrinerenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wees blij dat ze er nog staan!quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent leuk, met of zonder drank![]()
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
![]()
[..]
liev![]()
Ik vind jou ook zo lief
Hihihiquote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
[..]
Jou lachwerkt zo aanstekelijk
Oh okeequote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nah, ik heb een redelijk geheugen, niet gedronken maar jij vervelend kan ik me niet herrineren
Je bent zeker nog niet langs de boekenkast gelopen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Whahahahahaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Je bent zeker nog niet langs de boekenkast gelopen?
Het lijkt me helemaal niks.quote:
Van jullie allebeiquote:
Helemaal mee eensquote:
En wat versta je onder echte vrouwen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niks.![]()
Ik wil alleen echte vrouwen.
hij krijgt een hartaanvalquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, realdolls pijpen slechtquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Het lijkt me helemaal niks.![]()
Ik wil alleen echte vrouwen.
Allebijquote:
Bij dezequote:Op zondag 6 februari 2011 19:49 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
[..]
HihihiNooit geweten
[..]
Oh okee
De volgende keer nog beterquote:
Laat ik nou net het reanimatieboek hebben verstopt...quote:
Lijkt me wel praktisch, ze hebben geen tanden en willen ook niet knuffelen of praten na de seksquote:
Die klopt nogquote:Op zondag 6 februari 2011 19:50 schreef OA het volgende:
[..]
Welke?quote:
o shit, mijn koffie...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:51 schreef OA het volgende:
Ik zie dat het bijna 20 uur is... tijd om koffie te zetten
fijne avond fhaatjuhquote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Fha het volgende:
Jullie gaan me veel te snel voor vandaagDus ik ga er weer vandoor
Fijne avond allemaal!![]()
![]()
![]()
Bis Later Fhaquote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Fha het volgende:
Jullie gaan me veel te snel voor vandaagDus ik ga er weer vandoor
Fijne avond allemaal!![]()
![]()
![]()
Ja, maar na een tijdje zullen ze gaan plakkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Lijkt me wel praktisch, ze hebben geen tanden en willen ook niet knuffelen of praten na de seks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |