Nee, niet bepaald. Gisteren lag ik er 20:00 in. Eergisteren 19:00. We gaan vooruitquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik
Hoe is het met Pheno? Weer helemaal gewend aan de Nederlandse tijd enzo?
En alweer: vandaar het woord "poging"quote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dan krijg je die 425 gram dus ook niet weg.
Ach, is net hoe je het bekijkt, ik houd wel van een uitdagingquote:
Maar waarom staat ie klaar?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, niet bepaald. Gisteren lag ik er 20:00 in. Eergisteren 19:00. We gaan vooruit
We doen een poging.quote:
Dat is geen uitdaging, dat draait toch uit op ouderwetsch handwerk.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ach, is net hoe je het bekijkt, ik houd wel van een uitdaging
ga je terug je pubertijd in?quote:Op zondag 6 februari 2011 18:22 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Heb ik liever een breezerproefmeet![]()
Symph draait vanavond weer op ONZradioquote:
Probeer anders eens hier:quote:Op zondag 6 februari 2011 19:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Draai je weer vandaag??![]()
Owh nee:
Mijn radio doet het nog steeds niet![]()
De hond ook al?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nooit 1 iemand alleen geil
Nee, ik drink nog steeds Breezerquote:
Op welke freq? En hoe lang moet zo'n antenne zijn, zoiets als op zo'n Poolse auto?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Symph draait vanavond weer op ONZradio
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op welke freq? En hoe lang moet zo'n antenne zijn, zoiets als op zo'n Poolse auto?
Dat klopt, maar de techniek is nog niet zover dat je op afstand seks met elkaar kunt hebben. En ik hoop dat dat ook nooit gaat gebeuren.quote:
gewoon op luister live klikkenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op welke freq? En hoe lang moet zo'n antenne zijn, zoiets als op zo'n Poolse auto?
IK hou het liever bij bier of sterkquote:Op zondag 6 februari 2011 19:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, ik drink nog steeds BreezerGister nog
Nog nooit van telefoon- of webcamseks gehoord?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:37 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de techniek is nog niet zover dat je op afstand seks met elkaar kunt hebben. En ik hoop dat dat ook nooit gaat gebeuren.
Gaat zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |