Jij schreef:"Omdat ze geil was."quote:
Ja, datquote:
Eet en slinger zequote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef suikertaartje het volgende:
Ja, eten en dan ook kindslingeren![]()
quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet ik toch ook wel
Ik trek ook liever iemand anders mee
Ten minste 1 persoon...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Jij schreef:"Omdat ze geil was."
Dat impliceert dat er dus 1 persoon geil was.
Niet altijd? Maar bij voorkeur wel vaak.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Het hoeft niet altijd om seks te draaien hoor.
Maar niet bij die al een relatie hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:21 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Niet altijd? Maar bij voorkeur wel vaak.
Gadverdamme geschift wijfquote:Op zondag 6 februari 2011 19:18 schreef Fha het volgende:
Ik ga een poging doen om 425 gram roze autodrop autos op te eten
het is mijn geboorterecht om me een keer per maand zo te gedragenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gadverdamme geschift wijf
Laat je nakijken
Oh best, doe maar danquote:Op zondag 6 februari 2011 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
het is mijn geboorterecht om me een keer per maand zo te gedragen
Nee, dat is waar.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar niet bij die al een relatie hebben
Maar 425 gram is wel veel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:23 schreef Fha het volgende:
[..]
het is mijn geboorterecht om me een keer per maand zo te gedragen
Vandaar ook het woord "poging"quote:
Nee, KTP heeft gelijk.. Het wijst op slechts 1 persoonquote:
Hier is nooit 1 iemand alleen geilquote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, KTP heeft gelijk.. Het wijst op slechts 1 persoon
Ik zeg dat je dat niet gaat redden zonder kotsenquote:
Als er een meer dan een meter tussen jou en haar zit mogen de handjes ook onder de dekens hoorquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Daarom hield ik ook netjes mijn handen boven de dekens vannacht,
Waarom zou ik in godsnaam door gaan tot ik moet kotsenquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
Ik zeg dat je dat niet gaat redden zonder kotsen
I beg to differquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zeg dat je dat niet gaat redden zonder kotsen
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, KTP heeft gelijk.. Het wijst op slechts 1 persoon
Al is het met snoep toch wel een beetje andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |