Hier in huis wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hier is nooit 1 iemand alleen geil
Hoezo zou je dan gaan kotsen?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Ik zeg dat je dat niet gaat redden zonder kotsen
Jij ook toch? In jequote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Aangezien beide dames dus bezet zijn hielt het op
Dat inderdaad. Snoep vult heel erg.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Al is het met snoep toch wel een beetje anders
Het is meer dat ik niet zo erg van zoet hou dus dat ben ik snel zatquote:Op zondag 6 februari 2011 19:28 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Dat inderdaad. Snoep vult heel erg.
Er zat geen meter tussen hoor... zo breed zijn de matrassen niet eensquote:Op zondag 6 februari 2011 19:26 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Als er een meer dan een meter tussen jou en haar zit mogen de handjes ook onder de dekens hoor
Van 425 gram snoep zou ik hondsberoerd wordenquote:
Nee, en dan het 4-persoons gegeven nog...quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er zat geen meter tussen hoor... zo breed zijn de matrassen niet eens.
Gewoon dus een zwakke maagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Van 425 gram snoep zou ik hondsberoerd worden
Mijn radio staat al sinds we in ons huis zijn gaan wonen?quote:
Heb ikquote:
Dan krijg je die 425 gram dus ook niet weg.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:29 schreef Fha het volgende:
[..]
Het is meer dat ik niet zo erg van zoet hou dus dat ben ik snel zat
Ik heb alleen een autoradioquote:Op zondag 6 februari 2011 19:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mijn radio staat al sinds we in ons huis zijn gaan wonen?
Draai je weer vandaag??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |