Jij bent leuk, met of zonder drankquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik kwam gisteren al een beetje los zonder drank
Gelukkig heb ik dat probleem van een niet passende niet.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, geen poep, dat betekent geen seks voor jou mister
Graagquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat duurt wel even hoor..maar zal vragen aan J. of hij ze snel online wil gooien
soms, maar vaker niet dan welquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ken mezelf ook, ik vind bier niet echt lekker
Niet per se hoorquote:
Zijn we al zover dat er een kut met USB aansluiting is?quote:
Gelukkig maarquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat probleem van een niet passende niet.
Jij bent helemaal niet vervelend en ook niet met drank opquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Niet per se hoorIk word nog vervelender als ik drink
Ik vond het wel meevallen.. mijn lachspieren doen nog zeerquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
met drank weet je dus nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij bent leuk, met of zonder drank![]()
nog vervelender?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik mag hopen van nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Maar seks is niet alleen neuken toch?
Sorryquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Zijn we al zover dat er een kut met USB aansluiting is?
Ja iddquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.... Zou ook zo saai worden...
Ik heb het wel gedronken, maar door redenen niet meer en toen ik er weer eens 1 pakte, nah, niet zo lekker. Ik mis het niet.quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij bent helemaal niet vervelend en ook niet met drank op![]()
Ik vind jou zo geweldigquote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vond het wel meevallen.. mijn lachspieren doen nog zeer
Jawel, want jij bent jijquote:
quote:
dat vooral ja, en de pijn in mijn kop mis ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb het wel gedronken, maar door redenen niet meer en toen ik er weer eens 1 pakte, nah, niet zo lekker. Ik mis het niet.
Ik vind dat soort van aantrekkelijk een nerdy-womanquote:
gewoon steeds andere ritmische muziek. Poing van Rotterdam Terror Corps of zo.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik mag hopen van niet.... Zou ook zo saai worden...
QFFquote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Elke keer dat ik langs de DVD-kast loop, kom ik wel nog een film tegen die niet meer op de juiste plek staat.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
Elke keer dat ik langs de DVD-kast loop, kom ik wel nog een film tegen die niet meer op de juiste plek staat.
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:47 schreef DaMart het volgende:
lievquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |