quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef betyar het volgende:
George Bush was benieuwd of hij nog een beetje poplair was onder de amerikaanse jeugd en bezocht een school.
Hij hield een korte toespraak en vroeg de kinderen of ze misschien vragen aan hem wilden stellen...
Bob stak zijn hand op en zei:
"Ik heb 3 vragen voor u."
1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder stemmen?
2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste terroristische daad van de vorige eeuw is?
Op dat moment gaat de bel en de kinderen rennen de klas uit.
Na een kwartier zit ieder weer op zijn plek en Bush stelt de kinderen opnieuw voor om hem wat vragen te stellen.
Nu steekt Joe zijn hand op en zegt:
"Ik heb 5 vragen voor u."
1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder stemmen?
2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste terroristische daad van de vorige eeuw is?
4) Waarom ging de bel 20 minuten te vroeg?
5) Waar is Bob?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry twee keer gepost.
quote:Een huisarts belt in het weekend een loodgieter met de vraag of hij direct wil komen, want hij heeft water in de kelder. De loodgieter probeert de huisarts af te wimpelen en vraagt of dat niet kan wachten tot maandag. Maar de huisarts staat er op dat de loodgieter direct komt. Daarop zegt de loodgieter toe om direct te komen.
Bij de huisarts aangekomen neemt deze hem mee naar de kelder, doet de deur open en de loodgieter ziet inderdaad dat de kelder vol water staat. De loodgieter vraagt de huisarts of die een paracetamol voor hem heeft. De huisarts gaat niet begrijpend een paracetamol halen en geeft deze aan de loodgieter. De loodgieter gooit de paracetamol in het water en zegt tegen de huisarts:
"Ik ben weer weg, maar als het maandag niet over is moet je me bellen."
blijf joh, gesselig toch?quote:
Ik lees deze geniale post nu pas.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor het enige beest wat hier een naam heeft is de hond. De kleine (3 jaar) wil zelf mee de kippen vangen, om op te eten zegt ie dan, in de dierentuin vraagt hij zelfs of we een beestje meenemen, "die kunnen we lekker opeten he pap".![]()
En dronken.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:23 schreef GSbrder het volgende:
Weer late post van mij en ik kan de linkse mythe dat rechts geen gevoel heeft ontkrachten. Ik ben verliefd
Goedemorgen.quote:
Zoals de Amerikanen zeggen: "Guns don't kill people; people kill people.".quote:
quote:
Ik vraag mij af waarom jij politieke tegenstanders telkens woorden in de mond probeert te leggen. Eerder suggereerde je al dat links mensen die niet voor een Europa zijn, af wil voeren. En nu dit weer. Nooit heeft een van de linkse posters hier blijk van gegeven. Maar ik vrees dat ik al weet wat het is. Je projecteert. Je bedenkt je wat jij zou doen wanneer mensen je ideeen niet omarmen. Juist: deporteren. Had ook niet anders verwacht van een rechtsmensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zou het liefst de PVV verbieden en WIlders gevangen zetten. Ahmadinejad is trots op je.
Volgens mij had die jongen gister niet echt zijn dagquote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom jij politieke tegenstanders telkens woorden in de mond probeert te leggen. Eerder suggereerde je al dat links mensen die niet voor een Europa zijn, af wil voeren. En nu dit weer. Nooit heeft een van de linkse posters hier blijk van gegeven. Maar ik vrees dat ik al weet wat het is. Je projecteert. Je bedenkt je wat jij zou doen wanneer mensen je ideeen niet omarmen. Juist: deporteren. Had ook niet anders verwacht van een rechtsmens
Ja, zat effe terug te lezen en kreeg keuk aan mn vingers. Kon het niet laten om te reagerenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij had die jongen gister niet echt zijn dag
Ja die was fijn. Eerst beweren dat de PVV dit helemaal niet wou, komt de letterlijke zin uit het verkiezingsprogramma en dan is het alleen voor de aandachtquote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zat effe terug te lezen en kreeg keuk aan mn vingers. Kon het niet laten om te reagerenMooiste was trouwens toen Php trachtte het koranverbod recht te lullen door te stellen dat Geertje gewoon een beetje de aandacht probeert te trekken.
Eigenlijk is Geert voor verplichte knuffeldagen met moslimsquote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef ethiraseth het volgende:
Oh ja, we moeten dat verbieden van moskeeen en korans niet zo serieus nemen, dat was maar een geintje van wilders.
Die grappenmaker.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef ethiraseth het volgende:
Oh ja, we moeten dat verbieden van moskeeen en korans niet zo serieus nemen, dat was maar een geintje van wilders.
Goed, eigenlijk is het een logische reactie. Volgens mij moet je ook zo redeneren, wil je met een schoon geweten PVV stemmenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die was fijn. Eerst beweren dat de PVV dit helemaal niet wou, komt de letterlijke zin uit het verkiezingsprogramma en dan is het alleen voor de aandacht. Weten we in elk geval welk niveau de PVV'ers hebben
ja extreem-rechts of extreem-achterlijk veel meer keuze is er nietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, eigenlijk is het een logische reactie. Volgens mij moet je ook zo redeneren, wil je met een schoon geweten PVV stemmen
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef ethiraseth het volgende:
ik moet mezelf zo eens naar de sportschool slepen maar dat is toch altijd lastig op zondag!
Wel gezelligquote:
geen zin an.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef ethiraseth het volgende:
ik moet mezelf zo eens naar de sportschool slepen maar dat is toch altijd lastig op zondag!
Haha, dan doe ik alleen het strikt noodzakelijke; Bijna 19, vrouw, hbo, raadslid in domeinraad van die hbo, fobo!quote:
Welkomquote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik alleen het strikt noodzakelijke; Bijna 19, vrouw, hbo, raadslid in domeinraad van die hbo, fobo!
Es kijken hoe leuk het hier is n.a.v. het topic van php gister.
In de avond barst het feest meestal los hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik alleen het strikt noodzakelijke; Bijna 19, vrouw, hbo, raadslid in domeinraad van die hbo, fobo!
Wist niet dat die jongen zoveel topics opent.quote:
Die van gister in feedback, waar ze ook in zeiden dat het hier niet gezellig was. :pquote:
Hoi ik ben 31 en zweef tussen d66.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel tegen een stootje maar hou alleen niet van ja-nee discussies of mensen die persoonlijk gaan worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef betyar het volgende:
[..]
In de avond barst het feest meestal los hier.
tussen de d en 6 of tussen 6 en 6?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoi ik ben 31 en zweef tussen d66.
Hier niet gezellig?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die van gister in feedback, waar ze ook in zeiden dat het hier niet gezellig was. :p
Oke, leuk! Aangenaam.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoi ik ben 31 en zweef tussen d66.
Wtf?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
!
Deze Generaliserende FA die mensen beticht van NSB gevoelens.
Persoonlijk word het hier jammer genoeg weleens.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel tegen een stootje maar hou alleen niet van ja-nee discussies of mensen die persoonlijk gaan worden.
Ja Koos je hebt wat gemist gisterenquote:
De kroeg genoot voorrangquote:
Haha, nouja we merken het wel! Internet is af te sluiten. :pquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier niet gezellig?Als je, zoals Php, om de haveklop domme opmerkingen maakt, dan kan het hier wellicht ietwat ongezellig zijn
Sorry, het komt nou eenmaal door jouw topic dat ik dacht om hier te kijken. :pquote:
Daar blinkt ie dan ook in uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Tem het volgende:
Nu staat al een half uur die Verhagen op bij Buitenhof maar ik kan me maar niet op zijn gewauwel concentreren.
Haha dat lukt me ook nooit bij dat figuurquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Tem het volgende:
Nu staat al een half uur die Verhagen op bij Buitenhof maar ik kan me maar niet op zijn gewauwel concentreren.
Ontzettend lollig. Maar moeder roept me jongens.quote:
Katers zijn ook voor mensen die niet kunnen drinken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb juist helemaal geen kater. Dat terwijl ik toch echt met een flinke scheut op bed lag.
Bah weer zo'n slinksche erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel tegen een stootje maar hou alleen niet van ja-nee discussies of mensen die persoonlijk gaan worden.
Nee hoor, welkom op de SC.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bah weer zo'n slinksche erbijEn du_ke maar klagen dat er te weinig links geluid op fok is.
Ja duke heeft ook een paar flinke schroeven los zitten, en het grappige is dat ie het zelf niet door heeft.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bah weer zo'n slinksche erbijEn du_ke maar klagen dat er te weinig links geluid op fok is.
Ik ben extreem katergevoeligquote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Katers zijn ook voor mensen die niet kunnen drinken.
Jouw topic in de FB is echt geweldig.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja duke heeft ook een paar flinke schroeven los zitten, en het grappige is dat ie het zelf niet door heeft.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog een linkse erbij.quote:
Ga je snavel eens zwart poetsen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Dankje dankje.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw topic in de FB is echt geweldig.
Ja he! Ik wil een vervolg.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jouw topic in de FB is echt geweldig.
Weer een herhaling van zetten? Je moet er maar zin in hebben.quote:
Sommige hersenen hebben niet veel alcohol nodig om van slag te raken.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer een herhaling van zetten? Je moet er maar zin in hebben.
Al was het gisteravond wel hilarisch hoe php zichzelf wederom voor lul zette met z'n zatte harses
Nee zo heb ik dat nooit gezegdquote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Juist van dat gemix krijg je koppijn. De zoetigheid moet je zien te ontwijken. Daarnaast is wodka puur, ijskoud uit de diepvries ook gewoon veel lekkerderquote:Op zondag 6 februari 2011 13:04 schreef phpmystyle het volgende:
Ik krijg automatisch koppijn van bier. Ik mix veel liever wodka.
Ja maar nu is ie toch niet meer dronken dus dan wordt het misschien een prachtige discussie :pquote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Al was het gisteravond wel hilarisch hoe php zichzelf wederom voor lul zette met z'n zatte harses
Links is echter sterker doordat zij met betere argumenten op de proppen komt. Daarom lijkt POL een links subforumquote:Op zondag 6 februari 2011 13:09 schreef du_ke het volgende:
[..]
Nee zo heb ik dat nooit gezegd. Ik zeg enkel dat FOK over het algemeen een vrij rechtse site is. Dat blijkt ook uit al die polls bijvoorbeeld rond de verkiezingen.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja maar nu is ie toch niet meer dronken dus dan wordt het misschien een prachtige discussie :p
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links is echter sterker doordat zij met betere argumenten op de proppen komt. Daarom lijkt POL een links subforum
Oh ik dacht dat jij de lijn van voice-over wel kon waarderen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef GSbrder het volgende:
Links groeit en rechts is vaak in de verkeerde persoon vertegenwoordigd. Rechts is hier net zo uniform als links in de kamer. Niet dus.
Dat is wel waar.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef Cerbie het volgende:
Vergeleken met de tijd dat ik me op fok registreerde is het wel minder geworden. Fokkertjes zijn groot geworden, de echte grote rellen zijn ook alweer jaren terug.
GS is oké. Een prima vent.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij de lijn van voice-over wel kon waarderen.
Links groeit? Zonder gekheid; aan de rechterzijde bevinden zich absoluut een aantal kwaliteitsposters. Probleem is dat er tegelijkertijd een groot aantal mafketels in jullie kamp zitten die het verpesten voor de rest.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:10 schreef GSbrder het volgende:
Links groeit en rechts is vaak in de verkeerde persoon vertegenwoordigd. Rechts is hier net zo uniform als links in de kamer. Niet dus.
Die rellen zijn zo weer terug als er een willekeurige politicus door een willekeurig persoon die door links gesteund zou kunnen worden vermoord word.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef Cerbie het volgende:
Vergeleken met de tijd dat ik me op fok registreerde is het wel minder geworden. Fokkertjes zijn groot geworden, de echte grote rellen zijn ook alweer jaren terug.
Klopt wel, maar nu is zo'n figuur als LXIV weer wat actiever in POL en van hem weet je gewoon dat hij de hele boel bij elkaar verzint om maar te kunnen trollen. Dat soort figuren tref je aan de linkerkant dan weer minder.quote:
Links groeit alleen als rechts niet valt te betalen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links groeit? Zonder gekheid; aan de rechterzijde bevinden zich absoluut een aantal kwaliteitsposters. Probleem is dat er tegelijkertijd een groot aantal mafketels in jullie kamp zitten die het verpesten voor de rest.
Ik zat eerder te denken aan het verkrachten van dannys hond, bevlekte fotos van brechtje en verzopen kittens.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Die rellen zijn zo weer terug als er een willekeurige politicus door een willekeurig persoon die door links gesteund zou kunnen worden vermoord word.
achja die kitten rel waarbij mods dachten dat ze stakingsrecht zouden hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:14 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan het verkrachten van dannys hond, bevlekte fotos van brechtje en verzopen kittens.
Het ging ook nergens over.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Dat FB-topic is gewoon een POL-SC geworden
Dat maakt het des te vermakelijkquote:
Nee. Die staat net zo ver van mij af als Arolsen van jou.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij de lijn van voice-over wel kon waarderen.
Thanks!quote:
Moet zeggen dat ik me bij de user Arolsen niet eens een voorstelling kan makenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Die staat net zo ver van mij af als Arolsen van jou.
[..]
De gemiddelde topics die hij opent overstijgen nog niet het SC-niveau hier. Ideeën als het afschaffen van het gymnasium, belastingvoordelen voor vrijwilligers, terugdraaien van privatiseringen die nooit geprivatiseerd zijn, de hypocrisie van bepaalde (rechtse) stromingen en "het Neoliberalisme moet worden vernietigd door een bondgenootschap".quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me bij de user Arolsen niet eens een voorstelling kan maken.
Oh die topics ontwijk ik meestalquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gemiddelde topics die hij opent overstijgen nog niet het SC-niveau hier. Ideeën als het afschaffen van het gymnasium, belastingvoordelen voor vrijwilligers, terugdraaien van privatiseringen die nooit geprivatiseerd zijn, de hypocrisie van bepaalde (rechtse) stromingen en "het Neoliberalisme moet worden vernietigd door een bondgenootschap".
Dan zijn jij, betyar en Koos de verstandiger linkse users hier.
Heb je je eigen sex topics wel eens teruggelezen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Link?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je je eigen sex topics wel eens teruggelezen?
1 op de 3 topics eindigt in een links/rechts, moslims/christenen, wo/hbo of friet/patat discussiequote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh die topics ontwijk ik meestal. De kans dat die tot rel uitgroeien is ook niet zo groot als bij het gemiddelde PVV of moslim topic
Ik verstandig? Kreeg tranen in mn ogen van deze opmerkingquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gemiddelde topics die hij opent overstijgen nog niet het SC-niveau hier. Ideeën als het afschaffen van het gymnasium, belastingvoordelen voor vrijwilligers, terugdraaien van privatiseringen die nooit geprivatiseerd zijn, de hypocrisie van bepaalde (rechtse) stromingen en "het Neoliberalisme moet worden vernietigd door een bondgenootschap".
Werden die gisteren gestart door een dronken php?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
2 remlofs 1 cupquote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Werden die gisteren gestart door een dronken php?
Kijk hier in POL zijn we het er gewoon over eens dat het patat is dus blijft er weinig keuze over.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1 op de 3 topics eindigt in een links/rechts, moslims/christenen, wo/hbo of friet/patat discussie.
verstandigerquote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verstandig? Kreeg tranen in mn ogen van deze opmerking![]()
Ga zo weer op de bank liggen pfffff.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Frietquote:Op zondag 6 februari 2011 13:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk hier in POL zijn we het er gewoon over eens dat het patat is dus blijft er weinig keuze over.
Zoek maar even op in de zoekfunctie.quote:
Nu? Dat is wel heel stoer betyar, ik moet er niet aan denken en ga me eerst maar eens te buiten aan nougatine-taart met een lekker schuimige kop cappuccino (ja, nep koffie, ik weet het)quote:
patat is voor linkse HBO moslims.quote:
Nogmaals, ik weet dat je remlof ontzettend aardig en lief vindt, prima. Alleen hoef je dat niet de godganse dag te etaleren hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Werden die gisteren gestart door een dronken php?
Ja, goed zijn die hè?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is 11.00 geweest.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu? Dat is wel heel stoer betyar, ik moet er niet aan denken en ga me eerst maar eens te buiten aan nougatine-taart met een lekker schuimige kop cappuccino (ja, nep koffie, ik weet het)
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet dat je remlof ontzettend aardig en lief vindt, prima. Alleen hoef je dat niet de godganse dag te etaleren hier.
SEKS!!! Waar? Ik eerst.......quote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, goed zijn die hè?
Maar ik val nooit iemand persoonlijk aan met een topic, zelfs niet als ik wat op heb. Jij gaat juist meer op de man spelen naarmate je meer op hebt. Nare eigenschap.
Ik dacht even dat deze op onze SC-kat sloegquote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet dat je remlof ontzettend aardig en lief vindt, prima. Alleen hoef je dat niet de godganse dag te etaleren hier.
Valt toch wel mee, tis niet zo dat ik lallend achter de computer zat, ik wist gewoon nog wat ik typte, al ging dat naarmate de tijd vorderde wel moeilijkerquote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, goed zijn die hè?
Maar ik val nooit iemand persoonlijk aan met een topic, zelfs niet als ik wat op heb. Jij gaat juist meer op de man spelen naarmate je meer op hebt. Nare eigenschap.
Je bedoelt die 35 jarige vrouw die 24 uur en 7 dagen in de week onzeker van haarzelf is?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht even dat deze op onze SC-kat sloeg
Ik vind remlof ook aardig en liefquote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Remlof zoekt nog iemand die z'n auto wil wassen, pak je kans om bij hem een goede beurt te maken!quote:
quote:
Ik ging altijd uit van de drie in de klok.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:39 schreef betyar het volgende:
[..]
Het is 11.00 geweest.
Dadelijk alweer naar een feestje, mijn nichtje is 6 jaartjes oud geworden.
Ik doe alsof ik een hekel aan hem heb, maar ik kan geen hekel aan die man hebben. Hij doet me namelijk altijd denken aan diverse leraren waarvan ik ook dacht dat zij mij niet mochten maar waar later van bleek dat ze wel het beste met me voor hadden. En ze zeiden altijd tegen me dat ik het nog ver kan schoppen mits ik mijn instelling aanpas.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:42 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vind remlof ook aardig en lief
Mja hoop en denk dat het niet aan je leeftijd ligt aangezien ik ook nog 18 ben. Mja domme opmerkingen blijven domme opmerkingen, hoe oud je ook bent....quote:Op zondag 6 februari 2011 13:40 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, tis niet zo dat ik lallend achter de computer zat, ik wist gewoon nog wat ik typte, al ging dat naarmate de tijd vorderde wel moeilijker
Anyway, ik kan er niet tegen als ik hier word weggezet als zijnde dom en een 18 jarig knulletje. Als ik iets zeg dan vinden 5 mensen het nodig om daarop te reageren, blijkbaar maak ik toch wat los bij sommige.
Nee joh, 11.00 is de kerk afgelopen. Tijd voor een pilsje omdat geleuter weg te drinken.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
[..]
Ik ging altijd uit van de drie in de klok.
18. Dat linkse trekt wel bij naarmate je ouder wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Mja hoop en denk dat het niet aan je leeftijd ligt aangezien ik ook nog 18 ben. Mja domme opmerkingen blijven domme opmerkingen, hoe oud je ook bent....
Ooh?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
18. Dat linkse trekt wel bij naarmate je ouder wordt.
Alleen maar linkser worden naarmate je ouder wordt.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Grapjas. Dat is juist bij rechtse stemmers zo! :pquote:Op zondag 6 februari 2011 13:46 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Schijnt 'ie overigens nooit gezegd te hebben.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef Cerbie het volgende:
"If one is under twenty-five and is not a socialist, he has no heart; if one is over 25 and still a socialist he had no head"
Weet je zeker dat je het juiste woord gebruikt?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word met de dag rechtser, wel word ik genuanceerder. Eerst was ik voor data opslag en allerlei taps, nu heb ik mijn mening daarin wel gewijzigd. De overheid kan de pot op met dit soort informatie!
Zeker weten! Zie edit!quote:Op zondag 6 februari 2011 13:50 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je het juiste woord gebruikt?
http://www.philosophersgu(...)uct_Detail&item=0157quote:Op zondag 6 februari 2011 13:50 schreef ethiraseth het volgende:
http://www.philosophersgu(...)er&skip=20&item=0077
Dat ik genuanceerder ben gaan nadenken over privacy zaken, als ik nadenk over kentekenregistratie, vingerafdrukken, dna afgeven, alle gegevens centraliseren. Dan ben ik bij nader inzien helemaal niet zo blij met deze rare ontwikkeling.quote:
Is mogelijk, ik zal er eens wat meer op letten. En als jij wat meer oplet hoe jij bepaalde dingen formuleert dan zou FOK! maar zo eens een stuk leuker worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:56 schreef remlof het volgende:
Ik doelde ook op je edit.
Omdat het ofwel niet waar is wat je zegt of heel slecht of niet onderbouwd.
Anders valt je bed uit elkaar?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef ethiraseth het volgende:
Ik slaap met Das Kapital naast mijn kussen. [ afbeelding ]
quote:
Dat bijt elkaar niet noodzakelijkerwijs.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
Mensen die tegen mij zeggen dat ik dom ben. Heerlijk! Als ik iets zeg reageert half FOK! daarop
Om de een of andere reden zijn er op rechts in verhouding meer trollusers dan aan de linkerzijde van het spectrum.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Links groeit? Zonder gekheid; aan de rechterzijde bevinden zich absoluut een aantal kwaliteitsposters. Probleem is dat er tegelijkertijd een groot aantal mafketels in jullie kamp zitten die het verpesten voor de rest.
Noem eens wat namen?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:09 schreef eriksd het volgende:
[..]
Om de een of andere reden zijn er op rechts in verhouding meer trollusers dan aan de linkerzijde van het spectrum.
Ik had 'm afgelopen week al binnen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
Moeten de stemformulieren voor de PS niet zo langzamerhand in de brievenbus liggen trouwens?
We lopen in Nijmegen altijd wat achter op Arnhemquote:Op zondag 6 februari 2011 14:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik had 'm afgelopen week al binnen.
Inderdaad, 100 procent zeker dat ik ga stemmen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:06 schreef Cerbie het volgende:
Moeten de stemformulieren voor de PS niet zo langzamerhand in de brievenbus liggen trouwens?
Probleem is dat bepaalde rechtse users dezelfde argumentatie gebruiken om allochtonen te bashen, wat dan weer van allerlei kanten wordt aangevallen. Ik ben net zo goed verantwoordelijk voor de denkbeelden van voice_over als Aboutaleb dat is voor het gedrag van kansenjongeren in Slotervaart.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Met de volgende postkoets denk ikquote:Op zondag 6 februari 2011 14:12 schreef phpmystyle het volgende:
Wanneer komen die biljetten naar het idyllische Hardenberg?
Je draait nog harder dan de draaitol van je zusjequote:Op zondag 6 februari 2011 13:48 schreef phpmystyle het volgende:
Ik word met de dag rechtser, wel word ik wat genuanceerder over bepaalde opvattingen. Eerst was ik voor data opslag en allerlei taps, nu heb ik mijn mening daarin wel gewijzigd. De overheid kan de pot op met dit soort informatie!
Zeg, de persoonlijke bashes waren net gestopt.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je draait nog harder dan de draaitol van je zusje
Nee hoor, ik ben bereid om van inzicht te veranderen als ik dat nodig acht. jij zit nog in een mindsetting dat allochtonen quota's bevorderlijk zijn voor de integratie.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:15 schreef du_ke het volgende:
[..]
Je draait nog harder dan de draaitol van je zusje
Onzin en dat weet jequote:Op zondag 6 februari 2011 14:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben bereid om van inzicht te veranderen als ik dat nodig acht. jij zit nog in een mindsetting dat allochtonen quota's bevorderlijk zijn voor de integratie.
Niet zo gek doen, ik ben gisteren nog bruine mensen tegengekomen. Dus wij zijn wel modernquote:
Ow jee, daar gaat het immigratiequotum voor Hardenbergquote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo gek doen, ik ben gisteren nog bruine mensen tegengekomen.
Ik vind prima, maar zet me hier dan niet neer als een knul met 3 hersencellen.quote:
*hardenberg van lijstje potentiële woonplaatsen haalt*quote:Op zondag 6 februari 2011 14:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo gek doen, ik ben gisteren nog bruine mensen tegengekomen. Dus wij zijn wel modern!
Wacht maar tot ik daar in de gemeenteraad zit. Al word het nog donders moeilijk om een rechtse of een liberale meerderheid te vormen, hier stemmen mensen CDA of CU, en de oudjes PvdA.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow jee, daar gaat het immigratiequotum voor Hardenberg
Ik dacht dat jij mij aardig vondquote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*hardenberg van lijstje potentiële woonplaatsen haalt*
Wat zeg je me nu?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:20 schreef du_ke het volgende:
Php wist je al dat een belangrijk deel van de trots van Hardenberg in handen is van de Arabieren?
Ja nee sorry. Ik ben toch meer een Braboquote:Op zondag 6 februari 2011 14:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij mij aardig vond!
Daar wil ik later gaan wonen, of op de veluwe. Ik houd van natuurquote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja nee sorry. Ik ben toch meer een Brabo
De Wavin heeft jaren geleden bepaalde bedrijfsonderdelen afgestoten die kant op.quote:
Heel goed, er is niets zo goed als handel drijven met andere landen. Goed voor hun en onze welvaart. Topquote:Op zondag 6 februari 2011 14:26 schreef du_ke het volgende:
[..]
De Wavin heeft jaren geleden bepaalde bedrijfsonderdelen afgestoten die kant op.
quote:Op zondag 6 februari 2011 14:22 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ja nee sorry. Ik ben toch meer een Brabo
Topplan de winst lekker naar de financiering van de Jihad laten stromen.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:27 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heel goed, er is niets zo goed als handel drijven met andere landen. Goed voor hun en onze welvaart. Top
Ohohohoohhhhhhhoooo, dat mag je heul niet zeggen, dat is heul rascistisch.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Wij hebben hier in het dorp geen mensen met donker pigment.
Achtereind?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:28 schreef betyar het volgende:
[..]
. Brabant
Wij hebben hier in het dorp geen mensen met donker pigment.
Onzin.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:30 schreef du_ke het volgende:
[..]
Topplan de winst lekker naar de financiering van de Jihad laten stromen.
Kan je niet in t subforum pubers gaan posten?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja duke heeft ook een paar flinke schroeven los zitten, en het grappige is dat ie het zelf niet door heeft.
Nee.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Kan je niet in t subforum pubers gaan posten?
zelfde cijfers andere volgordequote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Cerbie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Tik de eerste vier cijfers van je postcode in!
In Nijmegen (regio 65**) woonden op 30 september 2007 6595 mensen, waarvan 1405 niet-westerse allochtonen (21.3%).
.............. woonden op 30 september 2007 1270 mensen, waarvan 25 niet-westerse allochtonen (2%).quote:Op zondag 6 februari 2011 14:34 schreef Cerbie het volgende:
http://www.geenstijl.nl/paginas/mijnburen/
Tik de eerste vier cijfers van je postcode in!
In Nijmegen (regio 65**) woonden op 30 september 2007 6595 mensen, waarvan 1405 niet-westerse allochtonen (21.3%).
Potverdorie, 12 procent maarliefstquote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
zelfde cijfers andere volgorde![]()
12.3%
Ik zou er niks om geven als ze hier in de buurt een moskee neer zouden zetten,.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Potverdorie, 12 procent maarliefst![]()
Hier is maar 2,1 procent allochtoon, en we heb geen enkele Moskee in omstreken!
Ach, hier hoef ik geen eens mijn fiets op slot te doen. Rara, hoe komt datquote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Cerbie het volgende:
Het lukt ze niet m'n fiets te jatten trouwens. Ben wel een paar spaken kwijt en de behuizing van het slot is verknipt, maar mijn stalen ros blijft bij deze nobele ridder.
Hij blijft toch in de familie?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, hier hoef ik geen eens mijn fiets op slot te doen. Rara, hoe komt dat
Die heb jij van mij!, en dat geldt alleen voor Turken he!quote:
En dan mogen er geen vergelijkingen gemaakt worden met een bepaalde groepering? Terwijl er zo'n uitspraken worden gedaan. Je vraagt er godverdomme zelf om.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die heb jij van mij!, en dat geldt alleen voor Turken he!
Ik heb verdorie blauwe ogen en rossig/blond haar!
Hier is de moskee om de hoek maar ik heb meer last van de grote vrijgemaakt gereformeerde kerk die er voor staatquote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Potverdorie, 12 procent maarliefst![]()
Hier is maar 2,1 procent allochtoon, en we heb geen enkele Moskee in omstreken!
Toen gingen ze er maar met je ondergoed vandoor?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Cerbie het volgende:
Het lukt ze niet m'n fiets te jatten trouwens. Ben wel een paar spaken kwijt en de behuizing van het slot is verknipt, maar mijn stalen ros blijft bij deze nobele ridder.
ies haramquote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toen gingen ze er maar met je ondergoed vandoor?
Tja ik vraag me af of een moskeebestuur zin heeft om een wibra uit te batenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef Picchia het volgende:
Als ze voorzieningen in een wijk zetten dan kunnen ze beter een Wibra plaatsen dan een moskee. Dan bereik je tenminste ook nog niet-Islamitische paupers.
Omdat?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is de moskee om de hoek maar ik heb meer last van de grote vrijgemaakt gereformeerde kerk die er voor staat
Klokgelui en verkeersoverlast. Stelt geen zak voor natuurlijk maar van die moskee heb ik nog minder last.quote:
Het is er een zonder minaretquote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind dat kattengejank ergerlijker dan het klokkengeluid. Behalve als ze een carillon hebben.
Wij nul.quote:
En bij welke groep hoor jij?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef remlof het volgende:
27% van mijn wijkgenoten is allochtoon. En zo'n 50% is tokkie
Eén voor de dolfijnen?quote:
Effe dimmen jij, Dolf. Dolfijnen zijn gaaf en het Dolfinarium ook.quote:
Klarendal zeker. Of Presikhaaf.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef remlof het volgende:
27% van mijn wijkgenoten is allochtoon. En zo'n 50% is tokkie
Ik weet hetquote:
Hoe smaakt zo'n ding eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe dimmen jij, Dolf. Dolfijnen zijn gaaf en het Dolfinarium ook.
Als een haring met een rubber velletje.quote:
Ik dacht dat ze niet aan condooms deden in de Biblebelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een haring met een rubber velletje.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet aan condooms deden in de Biblebelt.
Dat is de pausquote:Op zondag 6 februari 2011 15:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet aan condooms deden in de Biblebelt.
Is het kabinet dan al gevallen?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef Cerbie het volgende:
Stem Rutte...... Stem Rutte...... Stem Rutte...... STEM RUTTE......
Niks mis met Rutte. Hoop dat hij in de toekomst de kans krijgt om een PaarsPlus kabinet te leiden. Ik gun hem dat ook van harte, je ziet hem nu ook lijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef Cerbie het volgende:
Stem Rutte.. Stem Rutte.. Stem Rutte.. STEM RUTTE..
Zonder dat plusje dan graag. Die groengekkies kunnen beter in de oppositie blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met Rutte. Hoop dat hij in de toekomst de kans krijgt om een PaarsPlus kabinet te leiden. Ik gun hem dat ook van harte, je ziet hem nu ook lijden.
Zo gek zijn die GL'ers tegenwoordig niet meer. De partij is onder Halsema meer opgeschoven naar het midden. Zij vertoont tegenwoordig veel overeenkomsten met D66. GL spreekt mij dan ook zeer aan, alleen het groene aspect heeft de partij mijns inziens een tikkeltje te ver doorgevoerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zonder dat plusje dan graag. Die groengekkies kunnen beter in de oppositie blijven.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:15 schreef ethiraseth het volgende:
Ajax wint, PSV verliest en Twente staat achter. Als het een beetje meezit wordt dit een prachtig weekend.
Nummer 66 op Vogelaar's paradijsjeslijst. Beetje scheefwonen zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Klarendal. Het is geweldig wonen hier in het centrum
Hè, wil je mij de volgende keer niet vergeten.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Rotterdam zeker? Gecondoleerd.quote:
Zo ziet de toekomst van Nederland er ook uit als de PVV meer macht vergaart. Dan mogen we alleen nog maar Boerenkool met matzes vreten.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:12 schreef Holograph het volgende:
http://www.nu.nl/media/24(...)ogrammas-banden.html
Ik wilde er nog bij zetten dat het te hopen is dat de PvdA nooit een absolute meerderheid zal gaan halen. Anders gaat dit ook gebeuren met NL.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zo ziet de toekomst van Nederland er ook uit als de PVV meer macht vergaart. Dan mogen we alleen nog maar Boerenkool met matzes vreten.
Ik hoop evenmin dat de PvdA ooit een absolute meerderheid krijgt. Maar zeg eens, waarom zou zoiets kunnen gebeuren als de PvdA de scepter zwaait. Ik kan mijn stellingname rond de PVV namelijk wel onderbouwen.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:16 schreef Holograph het volgende:
[..]
Ik wilde er nog bij zetten dat het te hopen is dat de PvdA nooit een absolute meerderheid zal gaan halen. Anders gaat dit ook gebeuren met NL.
Dat is ook niet zo moeilijk, want dan zullen dat de indirecte gevolgen zijn. Het feit dat de PO dankzij de PvdA een allochtonen quotum heeft zegt al genoeg over hoe ongewenst het is dat de PvdA in de regering komt.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik hoop evenmin dat de PvdA ooit een absolute meerderheid krijgt. Maar zeg eens, waarom zou zoiets kunnen gebeuren als de PvdA de scepter zwaait. Ik kan mijn stellingname rond de PVV namelijk wel onderbouwen.
Dus omdat de PvdA meer allochtonen op de buis wilt (idiote maatregel btw) verdwijnen buitenlandse recepten van de buis?quote:Op zondag 6 februari 2011 16:19 schreef Holograph het volgende:
[..]
Dat is ook niet zo moeilijk, want dan zullen dat de indirecte gevolgen zijn. Het feit dat de PO dankzij de PvdA een allochtonen quotum heeft zegt al genoeg over hoe ongewenst het is dat de PvdA in de regering komt.
Nee, het is maar om aan te geven hoe ver de PvdA is doorgedraaid, en dat ze dus duidelijk in staat zijn dit soort dingen door te voerenquote:Op zondag 6 februari 2011 16:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus omdat de PvdA meer allochtonen op de buis wilt (idiote maatregel btw) verdwijnen buitenlandse recepten van de buis?
In tegenstelling tot jij ben ik het niet per definitie eens met alle standpunten van de partij van mijn keus.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:22 schreef Holograph het volgende:
[..]
Nee, het is maar om aan te geven hoe ver de PvdA is doorgedraaid, en dat ze dus duidelijk in staat zijn dit soort dingen door te voeren.
De overheid rot maar op, ja dat is heel genuanceerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:55 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat ik genuanceerder ben gaan nadenken over privacy zaken, als ik nadenk over kentekenregistratie, vingerafdrukken, dna afgeven, alle gegevens centraliseren. Dan ben ik bij nader inzien helemaal niet zo blij met deze rare ontwikkeling.
Niet om het tegenovergestelde te beweren, maar ik denk dat jij, en de vele multiculturalisten hier met je, de impact van het multiculturele gebeuren op het dagelijks leven van de gemiddelde deelnemer van de samenleving grof onderschat.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:28 schreef KoosVogels het volgende:
Je beweert met droge ogen dat genocide minder sporen achterlaat dan de multiculturele samenleving. Wat een idioterie.
quote:
Door de TT.quote:Op zondag 6 februari 2011 16:54 schreef EchtGaaf het volgende:
Dit is een leuk topic, al weet ik niet waarom.
Weet je wat het is, en ik vrees dat jij die opvatting niet deelt, ik geloof niet in de multiculturele samenleving. We vormen met zn allen een samenleving, ongeacht kleur of afkomst, en daarbinnen bewegen zich klootzakjes die de boel verstieren. Dat houd je toch, ook wanneer je besluit alle immigranten buiten de deur te houden. Of denk je dat Nederland een paradijs op aarde wordt wanneer allochtonen verdwijnen?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Om het topic waar dit uit komt niet verder te vervuilen;
[..]
Niet om het tegenovergestelde te beweren, maar ik denk dat jij, en de vele multiculturalisten hier met je, de impact van het multiculturele gebeuren op het dagelijks leven van de gemiddelde deelnemer van de samenleving grof onderschat.
Ik denk dat jij het heel erg overschat. Of geloof je dat we miljoenen mensen hebben die dagelijks gefrustreerd zijn omdat we drie boerkadragers hebben?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:08 schreef Cerbie het volgende:
Om het topic waar dit uit komt niet verder te vervuilen;
[..]
Niet om het tegenovergestelde te beweren, maar ik denk dat jij, en de vele multiculturalisten hier met je, de impact van het multiculturele gebeuren op het dagelijks leven van de gemiddelde deelnemer van de samenleving grof onderschat.
Je beeld klopt aardig met het mijne. Maar in de ervaring van de gemiddelde deelnemer is het getinte klootzakje dat slachtoffers in roedels met messen aanvalt en dingen doet als zwangere vrouwen in de maag stompen, bejaarden in elkaar trappen, iets dat de blanke tokkies niet zullen doen. Het is crimineel gedrag wat ze nooit eerder meegemaakt hebben en zich pas echt de kop op is gaan steken met de laatste generatie getinte klootzakjes. Of dat waar is, is een tweede. In de samenleving waar veel mensen 'vroeger' zijn in opgegroeid, zelfs wij nog, hoefde je het niet in je hoofd te halen praktijken als messentrekken, 20-tegen-1, bejaarden overvallen in je hoofd te halen. Zelfs de kampers hadden grenzen.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weet je wat het is, en ik vrees dat jij die opvatting niet deelt, ik geloof niet in de multiculturele samenleving. We vormen met zn allen een samenleving, ongeacht kleur of afkomst, en daarbinnen bewegen zich klootzakjes die de boel verstieren. Dat houd je toch, ook wanneer je besluit alle immigranten buiten de deur te houden. Of denk je dat Nederland een paradijs op aarde wordt wanneer allochtonen verdwijnen?
Best kut ja, als ze allemaal tegelijk om half 8 's ochtends in de auto stappen om te gaan werken.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:38 schreef Mutant01 het volgende:
Ik woon in een vrijwel "zwarte wijk" waar geen enkele minderheid de overhand heeft. Ik spreek dan ook liever over een gemengde wijk, (waar dus ook autochtonen wonen). Ironisch genoeg zorgen in mijn week de autochtonen voor veel overlast.
Zeker als ze de dag ervoor twintig autospiegels hebben gesloopt, de hele wijk wakker hebben gehouden met hun geschreeuw en meermaals slaags raken met buurtgenoten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:39 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Best kut ja, als ze allemaal tegelijk om half 8 's ochtends in de auto stappen om te gaan werken.
Lijkt me duidelijk. Buurthuisje met rooibos opzetten.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Zeker als ze de dag ervoor twintig autospiegels hebben gesloopt, de hele wijk wakker hebben gehouden met hun geschreeuw en meermaals slaags raken met buurtgenoten.
Nee joh, deporteren naar land van herkomst.... oh wacht.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:40 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk. Buurthuisje met rooibos opzetten.
Dat laatste klopt als een bus. Voor mij is het glas altijd halfvol. Verder vind ook ik dat klootzakjes hard moeten worden aangepakt. Mijn grootste bezwaar is dat het debat rond deze materie de bocht uit is gevlogen. Het is gekaapt door islamofoben. Niet dat ik een groot fan ben van de islam, maar je lost helemaal niets op door deze religie onder vuur te nemen. Sterker, ik denk dat de problemen daar alleen maar door worden vergtoot, aangezien mensen die onder vuur liggen de neiging hebben zich vast te klampen een bekende waarden.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je beeld klopt aardig met het mijne. Maar in de ervaring van de gemiddelde deelnemer is het getinte klootzakje dat slachtoffers in roedels met messen aanvalt en dingen doet als zwangere vrouwen in de maag stompen, bejaarden in elkaar trappen, iets dat de blanke tokkies niet zullen doen. Het is crimineel gedrag wat ze nooit eerder meegemaakt hebben en zich pas echt de kop op is gaan steken met de laatste generatie getinte klootzakjes. Of dat waar is, is een tweede. In de samenleving waar veel mensen 'vroeger' zijn in opgegroeid, zelfs wij nog, hoefde je het niet in je hoofd te halen praktijken als messentrekken, 20-tegen-1, bejaarden overvallen in je hoofd te halen. Zelfs de kampers hadden grenzen.
Wat zeker mee speelt is de in veel ogen ongelijke behandeling van de getinte medemens, het "geknuffel". Dat speelt alleen maar de frustraties in de hand. Een roedel messentrekkers moet je niet knuffelen met een buurthuis maar de heropvoeding ingooien want de ouders hebben duidelijk ergens gefaald.
Maar ik geloof dat we het daar ook over eens zijn. Ik denk dat het grootste verschil tussen ons is dat ik snel uit het negatieve kijk en jij liever vanuit het positieve.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |