Het ging ook nergens over.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:23 schreef KoosVogels het volgende:
Dat FB-topic is gewoon een POL-SC geworden
Dat maakt het des te vermakelijkquote:
Nee. Die staat net zo ver van mij af als Arolsen van jou.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat jij de lijn van voice-over wel kon waarderen.
Thanks!quote:
Moet zeggen dat ik me bij de user Arolsen niet eens een voorstelling kan makenquote:Op zondag 6 februari 2011 13:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nee. Die staat net zo ver van mij af als Arolsen van jou.
[..]
De gemiddelde topics die hij opent overstijgen nog niet het SC-niveau hier. Ideeën als het afschaffen van het gymnasium, belastingvoordelen voor vrijwilligers, terugdraaien van privatiseringen die nooit geprivatiseerd zijn, de hypocrisie van bepaalde (rechtse) stromingen en "het Neoliberalisme moet worden vernietigd door een bondgenootschap".quote:Op zondag 6 februari 2011 13:28 schreef du_ke het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik me bij de user Arolsen niet eens een voorstelling kan maken.
Oh die topics ontwijk ik meestalquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gemiddelde topics die hij opent overstijgen nog niet het SC-niveau hier. Ideeën als het afschaffen van het gymnasium, belastingvoordelen voor vrijwilligers, terugdraaien van privatiseringen die nooit geprivatiseerd zijn, de hypocrisie van bepaalde (rechtse) stromingen en "het Neoliberalisme moet worden vernietigd door een bondgenootschap".
Dan zijn jij, betyar en Koos de verstandiger linkse users hier.
Heb je je eigen sex topics wel eens teruggelezen?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Weer een herhaling van zetten? Je moet er maar zin in hebben.
Al was het gisteravond wel hilarisch hoe php zichzelf wederom voor lul zette met z'n zatte harses
Link?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb je je eigen sex topics wel eens teruggelezen?
1 op de 3 topics eindigt in een links/rechts, moslims/christenen, wo/hbo of friet/patat discussiequote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh die topics ontwijk ik meestal. De kans dat die tot rel uitgroeien is ook niet zo groot als bij het gemiddelde PVV of moslim topic
Ik verstandig? Kreeg tranen in mn ogen van deze opmerkingquote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gemiddelde topics die hij opent overstijgen nog niet het SC-niveau hier. Ideeën als het afschaffen van het gymnasium, belastingvoordelen voor vrijwilligers, terugdraaien van privatiseringen die nooit geprivatiseerd zijn, de hypocrisie van bepaalde (rechtse) stromingen en "het Neoliberalisme moet worden vernietigd door een bondgenootschap".
Werden die gisteren gestart door een dronken php?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
2 remlofs 1 cupquote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Werden die gisteren gestart door een dronken php?
Kijk hier in POL zijn we het er gewoon over eens dat het patat is dus blijft er weinig keuze over.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
1 op de 3 topics eindigt in een links/rechts, moslims/christenen, wo/hbo of friet/patat discussie.
verstandigerquote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik verstandig? Kreeg tranen in mn ogen van deze opmerking![]()
Ga zo weer op de bank liggen pfffff.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Frietquote:Op zondag 6 februari 2011 13:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
Kijk hier in POL zijn we het er gewoon over eens dat het patat is dus blijft er weinig keuze over.
Zoek maar even op in de zoekfunctie.quote:
Nu? Dat is wel heel stoer betyar, ik moet er niet aan denken en ga me eerst maar eens te buiten aan nougatine-taart met een lekker schuimige kop cappuccino (ja, nep koffie, ik weet het)quote:
patat is voor linkse HBO moslims.quote:
Nogmaals, ik weet dat je remlof ontzettend aardig en lief vindt, prima. Alleen hoef je dat niet de godganse dag te etaleren hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Werden die gisteren gestart door een dronken php?
Ja, goed zijn die hè?quote:Op zondag 6 februari 2011 13:33 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Het is 11.00 geweest.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu? Dat is wel heel stoer betyar, ik moet er niet aan denken en ga me eerst maar eens te buiten aan nougatine-taart met een lekker schuimige kop cappuccino (ja, nep koffie, ik weet het)
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nogmaals, ik weet dat je remlof ontzettend aardig en lief vindt, prima. Alleen hoef je dat niet de godganse dag te etaleren hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |