Potverdorie, 12 procent maarliefstquote:Op zondag 6 februari 2011 14:37 schreef du_ke het volgende:
[..]
zelfde cijfers andere volgorde![]()
12.3%
Ik zou er niks om geven als ze hier in de buurt een moskee neer zouden zetten,.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Potverdorie, 12 procent maarliefst![]()
Hier is maar 2,1 procent allochtoon, en we heb geen enkele Moskee in omstreken!
Ach, hier hoef ik geen eens mijn fiets op slot te doen. Rara, hoe komt datquote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Cerbie het volgende:
Het lukt ze niet m'n fiets te jatten trouwens. Ben wel een paar spaken kwijt en de behuizing van het slot is verknipt, maar mijn stalen ros blijft bij deze nobele ridder.
Hij blijft toch in de familie?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ach, hier hoef ik geen eens mijn fiets op slot te doen. Rara, hoe komt dat
Die heb jij van mij!, en dat geldt alleen voor Turken he!quote:
En dan mogen er geen vergelijkingen gemaakt worden met een bepaalde groepering? Terwijl er zo'n uitspraken worden gedaan. Je vraagt er godverdomme zelf om.quote:Op zondag 6 februari 2011 14:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die heb jij van mij!, en dat geldt alleen voor Turken he!
Ik heb verdorie blauwe ogen en rossig/blond haar!
Hier is de moskee om de hoek maar ik heb meer last van de grote vrijgemaakt gereformeerde kerk die er voor staatquote:Op zondag 6 februari 2011 14:39 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Potverdorie, 12 procent maarliefst![]()
Hier is maar 2,1 procent allochtoon, en we heb geen enkele Moskee in omstreken!
Toen gingen ze er maar met je ondergoed vandoor?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:40 schreef Cerbie het volgende:
Het lukt ze niet m'n fiets te jatten trouwens. Ben wel een paar spaken kwijt en de behuizing van het slot is verknipt, maar mijn stalen ros blijft bij deze nobele ridder.
ies haramquote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toen gingen ze er maar met je ondergoed vandoor?
Tja ik vraag me af of een moskeebestuur zin heeft om een wibra uit te batenquote:Op zondag 6 februari 2011 14:51 schreef Picchia het volgende:
Als ze voorzieningen in een wijk zetten dan kunnen ze beter een Wibra plaatsen dan een moskee. Dan bereik je tenminste ook nog niet-Islamitische paupers.
Omdat?quote:Op zondag 6 februari 2011 14:48 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hier is de moskee om de hoek maar ik heb meer last van de grote vrijgemaakt gereformeerde kerk die er voor staat
Klokgelui en verkeersoverlast. Stelt geen zak voor natuurlijk maar van die moskee heb ik nog minder last.quote:
Het is er een zonder minaretquote:Op zondag 6 februari 2011 14:56 schreef Cerbie het volgende:
Ik vind dat kattengejank ergerlijker dan het klokkengeluid. Behalve als ze een carillon hebben.
Wij nul.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |