En bij welke groep hoor jij?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef remlof het volgende:
27% van mijn wijkgenoten is allochtoon. En zo'n 50% is tokkie
Eén voor de dolfijnen?quote:
Effe dimmen jij, Dolf. Dolfijnen zijn gaaf en het Dolfinarium ook.quote:
Klarendal zeker. Of Presikhaaf.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:00 schreef remlof het volgende:
27% van mijn wijkgenoten is allochtoon. En zo'n 50% is tokkie
Ik weet hetquote:
Hoe smaakt zo'n ding eigenlijk?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Effe dimmen jij, Dolf. Dolfijnen zijn gaaf en het Dolfinarium ook.
Als een haring met een rubber velletje.quote:
Ik dacht dat ze niet aan condooms deden in de Biblebelt.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Als een haring met een rubber velletje.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet aan condooms deden in de Biblebelt.
Dat is de pausquote:Op zondag 6 februari 2011 15:08 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze niet aan condooms deden in de Biblebelt.
Is het kabinet dan al gevallen?quote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef Cerbie het volgende:
Stem Rutte...... Stem Rutte...... Stem Rutte...... STEM RUTTE......
Niks mis met Rutte. Hoop dat hij in de toekomst de kans krijgt om een PaarsPlus kabinet te leiden. Ik gun hem dat ook van harte, je ziet hem nu ook lijden.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:22 schreef Cerbie het volgende:
Stem Rutte.. Stem Rutte.. Stem Rutte.. STEM RUTTE..
Zonder dat plusje dan graag. Die groengekkies kunnen beter in de oppositie blijven.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:23 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niks mis met Rutte. Hoop dat hij in de toekomst de kans krijgt om een PaarsPlus kabinet te leiden. Ik gun hem dat ook van harte, je ziet hem nu ook lijden.
Zo gek zijn die GL'ers tegenwoordig niet meer. De partij is onder Halsema meer opgeschoven naar het midden. Zij vertoont tegenwoordig veel overeenkomsten met D66. GL spreekt mij dan ook zeer aan, alleen het groene aspect heeft de partij mijns inziens een tikkeltje te ver doorgevoerd.quote:Op zondag 6 februari 2011 15:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Zonder dat plusje dan graag. Die groengekkies kunnen beter in de oppositie blijven.
quote:Op zondag 6 februari 2011 15:15 schreef ethiraseth het volgende:
Ajax wint, PSV verliest en Twente staat achter. Als het een beetje meezit wordt dit een prachtig weekend.
Nummer 66 op Vogelaar's paradijsjeslijst. Beetje scheefwonen zekerquote:Op zondag 6 februari 2011 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
Klarendal. Het is geweldig wonen hier in het centrum
Hè, wil je mij de volgende keer niet vergeten.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De gemiddelde topics die hij opent overstijgen nog niet het SC-niveau hier. Ideeën als het afschaffen van het gymnasium, belastingvoordelen voor vrijwilligers, terugdraaien van privatiseringen die nooit geprivatiseerd zijn, de hypocrisie van bepaalde (rechtse) stromingen en "het Neoliberalisme moet worden vernietigd door een bondgenootschap".
Dan zijn jij, betyar en Koos de verstandiger linkse users hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |