quote:Op zondag 6 februari 2011 02:03 schreef betyar het volgende:
George Bush was benieuwd of hij nog een beetje poplair was onder de amerikaanse jeugd en bezocht een school.
Hij hield een korte toespraak en vroeg de kinderen of ze misschien vragen aan hem wilden stellen...
Bob stak zijn hand op en zei:
"Ik heb 3 vragen voor u."
1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder stemmen?
2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste terroristische daad van de vorige eeuw is?
Op dat moment gaat de bel en de kinderen rennen de klas uit.
Na een kwartier zit ieder weer op zijn plek en Bush stelt de kinderen opnieuw voor om hem wat vragen te stellen.
Nu steekt Joe zijn hand op en zegt:
"Ik heb 5 vragen voor u."
1) Hoe heeft u de verkiezingen kunnen winnen, ook al had u minder stemmen?
2) Waarom wilt u Irak aanvallen zonder geldige regels?
3) Denkt u, net als ik, dat de bom op Hiroshima de grootste terroristische daad van de vorige eeuw is?
4) Waarom ging de bel 20 minuten te vroeg?
5) Waar is Bob?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry twee keer gepost.
quote:Een huisarts belt in het weekend een loodgieter met de vraag of hij direct wil komen, want hij heeft water in de kelder. De loodgieter probeert de huisarts af te wimpelen en vraagt of dat niet kan wachten tot maandag. Maar de huisarts staat er op dat de loodgieter direct komt. Daarop zegt de loodgieter toe om direct te komen.
Bij de huisarts aangekomen neemt deze hem mee naar de kelder, doet de deur open en de loodgieter ziet inderdaad dat de kelder vol water staat. De loodgieter vraagt de huisarts of die een paracetamol voor hem heeft. De huisarts gaat niet begrijpend een paracetamol halen en geeft deze aan de loodgieter. De loodgieter gooit de paracetamol in het water en zegt tegen de huisarts:
"Ik ben weer weg, maar als het maandag niet over is moet je me bellen."
blijf joh, gesselig toch?quote:
Ik lees deze geniale post nu pas.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:23 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee hoor het enige beest wat hier een naam heeft is de hond. De kleine (3 jaar) wil zelf mee de kippen vangen, om op te eten zegt ie dan, in de dierentuin vraagt hij zelfs of we een beestje meenemen, "die kunnen we lekker opeten he pap".![]()
En dronken.quote:Op zondag 6 februari 2011 04:23 schreef GSbrder het volgende:
Weer late post van mij en ik kan de linkse mythe dat rechts geen gevoel heeft ontkrachten. Ik ben verliefd
Goedemorgen.quote:
Zoals de Amerikanen zeggen: "Guns don't kill people; people kill people.".quote:
quote:
Ik vraag mij af waarom jij politieke tegenstanders telkens woorden in de mond probeert te leggen. Eerder suggereerde je al dat links mensen die niet voor een Europa zijn, af wil voeren. En nu dit weer. Nooit heeft een van de linkse posters hier blijk van gegeven. Maar ik vrees dat ik al weet wat het is. Je projecteert. Je bedenkt je wat jij zou doen wanneer mensen je ideeen niet omarmen. Juist: deporteren. Had ook niet anders verwacht van een rechtsmensquote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Jij zou het liefst de PVV verbieden en WIlders gevangen zetten. Ahmadinejad is trots op je.
Volgens mij had die jongen gister niet echt zijn dagquote:Op zondag 6 februari 2011 12:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waarom jij politieke tegenstanders telkens woorden in de mond probeert te leggen. Eerder suggereerde je al dat links mensen die niet voor een Europa zijn, af wil voeren. En nu dit weer. Nooit heeft een van de linkse posters hier blijk van gegeven. Maar ik vrees dat ik al weet wat het is. Je projecteert. Je bedenkt je wat jij zou doen wanneer mensen je ideeen niet omarmen. Juist: deporteren. Had ook niet anders verwacht van een rechtsmens
Ja, zat effe terug te lezen en kreeg keuk aan mn vingers. Kon het niet laten om te reagerenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Volgens mij had die jongen gister niet echt zijn dag
Ja die was fijn. Eerst beweren dat de PVV dit helemaal niet wou, komt de letterlijke zin uit het verkiezingsprogramma en dan is het alleen voor de aandachtquote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, zat effe terug te lezen en kreeg keuk aan mn vingers. Kon het niet laten om te reagerenMooiste was trouwens toen Php trachtte het koranverbod recht te lullen door te stellen dat Geertje gewoon een beetje de aandacht probeert te trekken.
Eigenlijk is Geert voor verplichte knuffeldagen met moslimsquote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef ethiraseth het volgende:
Oh ja, we moeten dat verbieden van moskeeen en korans niet zo serieus nemen, dat was maar een geintje van wilders.
Die grappenmaker.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:21 schreef ethiraseth het volgende:
Oh ja, we moeten dat verbieden van moskeeen en korans niet zo serieus nemen, dat was maar een geintje van wilders.
Goed, eigenlijk is het een logische reactie. Volgens mij moet je ook zo redeneren, wil je met een schoon geweten PVV stemmenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:22 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ja die was fijn. Eerst beweren dat de PVV dit helemaal niet wou, komt de letterlijke zin uit het verkiezingsprogramma en dan is het alleen voor de aandacht. Weten we in elk geval welk niveau de PVV'ers hebben
ja extreem-rechts of extreem-achterlijk veel meer keuze is er nietquote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Goed, eigenlijk is het een logische reactie. Volgens mij moet je ook zo redeneren, wil je met een schoon geweten PVV stemmen
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef ethiraseth het volgende:
ik moet mezelf zo eens naar de sportschool slepen maar dat is toch altijd lastig op zondag!
Wel gezelligquote:
geen zin an.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:33 schreef ethiraseth het volgende:
ik moet mezelf zo eens naar de sportschool slepen maar dat is toch altijd lastig op zondag!
Haha, dan doe ik alleen het strikt noodzakelijke; Bijna 19, vrouw, hbo, raadslid in domeinraad van die hbo, fobo!quote:
Welkomquote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik alleen het strikt noodzakelijke; Bijna 19, vrouw, hbo, raadslid in domeinraad van die hbo, fobo!
Es kijken hoe leuk het hier is n.a.v. het topic van php gister.
In de avond barst het feest meestal los hier.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Haha, dan doe ik alleen het strikt noodzakelijke; Bijna 19, vrouw, hbo, raadslid in domeinraad van die hbo, fobo!
Wist niet dat die jongen zoveel topics opent.quote:
Die van gister in feedback, waar ze ook in zeiden dat het hier niet gezellig was. :pquote:
Hoi ik ben 31 en zweef tussen d66.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:47 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel tegen een stootje maar hou alleen niet van ja-nee discussies of mensen die persoonlijk gaan worden.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:50 schreef betyar het volgende:
[..]
In de avond barst het feest meestal los hier.
tussen de d en 6 of tussen 6 en 6?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoi ik ben 31 en zweef tussen d66.
Hier niet gezellig?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:51 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Die van gister in feedback, waar ze ook in zeiden dat het hier niet gezellig was. :p
Oke, leuk! Aangenaam.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Hoi ik ben 31 en zweef tussen d66.
Wtf?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef du_ke het volgende:
[..]
!
Deze Generaliserende FA die mensen beticht van NSB gevoelens.
Persoonlijk word het hier jammer genoeg weleens.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel tegen een stootje maar hou alleen niet van ja-nee discussies of mensen die persoonlijk gaan worden.
Ja Koos je hebt wat gemist gisterenquote:
De kroeg genoot voorrangquote:
Haha, nouja we merken het wel! Internet is af te sluiten. :pquote:Op zondag 6 februari 2011 12:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hier niet gezellig?Als je, zoals Php, om de haveklop domme opmerkingen maakt, dan kan het hier wellicht ietwat ongezellig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |