Sorry, het komt nou eenmaal door jouw topic dat ik dacht om hier te kijken. :pquote:
Daar blinkt ie dan ook in uit.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Tem het volgende:
Nu staat al een half uur die Verhagen op bij Buitenhof maar ik kan me maar niet op zijn gewauwel concentreren.
Haha dat lukt me ook nooit bij dat figuurquote:Op zondag 6 februari 2011 12:56 schreef Tem het volgende:
Nu staat al een half uur die Verhagen op bij Buitenhof maar ik kan me maar niet op zijn gewauwel concentreren.
Ontzettend lollig. Maar moeder roept me jongens.quote:
Katers zijn ook voor mensen die niet kunnen drinken.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:59 schreef KoosVogels het volgende:
Ik heb juist helemaal geen kater. Dat terwijl ik toch echt met een flinke scheut op bed lag.
Bah weer zo'n slinksche erbijquote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel tegen een stootje maar hou alleen niet van ja-nee discussies of mensen die persoonlijk gaan worden.
Nee hoor, welkom op de SC.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:52 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja, ik kan wel tegen een stootje maar hou alleen niet van ja-nee discussies of mensen die persoonlijk gaan worden.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bah weer zo'n slinksche erbijEn du_ke maar klagen dat er te weinig links geluid op fok is.
Ja duke heeft ook een paar flinke schroeven los zitten, en het grappige is dat ie het zelf niet door heeft.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Bah weer zo'n slinksche erbijEn du_ke maar klagen dat er te weinig links geluid op fok is.
Ik ben extreem katergevoeligquote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef betyar het volgende:
[..]
Katers zijn ook voor mensen die niet kunnen drinken.
Jouw topic in de FB is echt geweldig.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:03 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja duke heeft ook een paar flinke schroeven los zitten, en het grappige is dat ie het zelf niet door heeft.
quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nog een linkse erbij.quote:
Ga je snavel eens zwart poetsen.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:02 schreef Cerbie het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |