Ze volgt mijquote:Op zondag 6 februari 2011 00:02 schreef HappyBob het volgende:
Wat komt GRTD dan opeens in dit topic?
hehe,quote:Op zondag 6 februari 2011 00:29 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
5 minuten genieten van een warme douche en de rest van je leven genieten van FOK! ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
merelquote:
TFMquote:
CC, jij ook hierquote:
Ik was eerder Nachtbaggerquote:
We hebben besloten ons autisme achter ons te laten en andere mensen te ontmoetenquote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe,![]()
maar eerst een wereld rondreis maken en wanneer ik even oud en ervaren ben zoals tong80 kan ik gaan fok!en voor het levenOké, maar niet naar Polen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Omdat peer.
Ohjeej, heb ik je net niet meegenomen in mn multiquotequote:
Da's eng!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We hebben besloten ons autisme achter ons te laten en andere mensen te ontmoeten
waarom nietquote:
Echt?!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
We hebben besloten ons autisme achter ons te laten en andere mensen te ontmoeten
pics van hoe jeje naakt voeltquote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef MYV het volgende:
Ik heb ook even mijn snoetje make-up vrij gemaakt![]()
Ikvoelmenaakt
Doe het gewoon stapje voor stapje. Weet niet of Nachtbagger daar de juiste plek voor is hoor..hier komen niet altijd dezelfde mensenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
best welquote:Op zondag 6 februari 2011 00:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jij bent een aantrekkelijke ninja.
naakte MYVquote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef MYV het volgende:
Ikvoelmenaakt
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef MYV het volgende:
Ikvoelmenaakt
Eng zegquote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef MYV het volgende:
Ikvoelmenaakt
Zal ik doenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doe het gewoon stapje voor stapje. Weet niet of Nachtbagger daar de juiste plek voor is hoor..hier komen niet altijd dezelfde mensenPak elkaars handje maar even goed vast.
Als echte fokker hoor ik deze ook even te quoten en een puberale opmerking te maken.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef MYV het volgende:
Ikvoelmenaakt
Daar is het toch leeg.quote:
Naakt zonder mascara.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:32 schreef MYV het volgende:
Ikvoelmenaakt
Puberquote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als echte fokker hoor ik deze ook even te quoten en een puberale opmerking te maken.
HAHA NAAKT GEIL
Dat heb ik nou vreemd genoeg weer met een broek!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef dralion13 het volgende:
zonder bril durf ik niemand onder ogen te komen
Is eng hequote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef dralion13 het volgende:
zonder bril durf ik niemand onder ogen te komen
hehe, maar dan wil ik wel naar hawaii!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar is het toch leeg.
[..]
Naakt zonder mascara.
Hoe doe je dat altijd dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat heb ik nou vreemd genoeg weer met een broek!
jaquote:
Maar ik ben een hele mooie jongeman met allemaal jonge maagden aan mijn voeten en heb een lul van 35cm. in slappe toestand.quote:
Picsquote:Op zondag 6 februari 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik ben een hele mooie jongeman met allemaal jonge maagden aan mijn voeten en heb een lul van 35cm. in slappe toestand.
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik ben een hele mooie jongeman met allemaal jonge maagden aan mijn voeten en heb een lul van 35cm. in slappe toestand.
vies he vooral wanneer ze met elkaar gaan zoenenquote:
Tja, voor ik iemand ga ontmoeten dus eerst een broek aandoen he!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoe doe je dat altijd dan?
En wat als ze hem uitrekt?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, voor ik iemand ga ontmoeten dus eerst een broek aandoen he!
Ook als je een jurkje aanhebt?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja, voor ik iemand ga ontmoeten dus eerst een broek aandoen he!
Mag ik pics van jou?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pikshihi
Voor foto's kom DM/PM/Hyves.
Gewoon omdat ze geen jongen kunnen krijgen, lelijkerds altijd datquote:Op zondag 6 februari 2011 00:34 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
vies he vooral wanneer ze met elkaar gaan zoenen!
een man overdrijft wel 8x van wat hij zegt dus 35/8=4.38 cmquote:
hihi spannundquote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Pikshihi
Voor foto's kom DM/PM/Hyves.
Ga je al bijna slapen? Ik wacht nog steeds op die foto.quote:
awwquote:Op zondag 6 februari 2011 00:34 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb geen bril, dus ik vind het elke dag eng
Awww cutie!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef MYV het volgende:
Ik wou vorige week op de fiets stappen en kwam tot de ontdekking dat ik mn pyamabroek en sloffen nog aan hadEn ik was al zo laat
Is dit serieus?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef MYV het volgende:
Ik wou vorige week op de fiets stappen en kwam tot de ontdekking dat ik mn pyamabroek en sloffen nog aan hadEn ik was al zo laat
oh shit, nee nog lang niet eigenlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ga je al bijna slapen? Ik wacht nog steeds op die foto.
Whehehe ja er zijn natuurlijk uitzonderingen ja!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
En wat als ze hem uitrekt?
Gewoon doorzetten en net doen alsof het de normaalste zaak van de wereld is. Al die andere mensen ook uitlachen dan. Ze gaan denken!!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef MYV het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
een man overdrijft wel 8x van wat hij zegt dus 35/8=4.38 cm
aawh daar doelde ik op. fijn om te wetenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:36 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehehe ja er zijn natuurlijk uitzonderingen ja!Als het op chickies aankomt is het zo van: "Hai!" en hij ligt al op m'n enkels!
ja hoorquote:
Oh, gelukkig maarquote:
Heb je morgen wat te doen?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh daar doelde ik op. fijn om te weten
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hoop het welquote:Op zondag 6 februari 2011 00:36 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat moet binnenkort ergens zijn toch?
Okay..maak die foto dan nu maar alvastquote:Op zondag 6 februari 2011 00:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh shit, nee nog lang niet eigenlijk
Niet als het een pyjamabroek met beestjes wasquote:Op zondag 6 februari 2011 00:36 schreef MYV het volgende:
[..]
Ja, lach je me uit Merel, is dit mijn dank voor alles, Merel.
Lichtblauwquote:Op zondag 6 februari 2011 00:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet als het een pyjamabroek met beestjes was
Ja straks, ik zit nu lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Okay..maak die foto dan nu maar alvast
Oh da's ook goed, want ik heb een lichtblauwe met aapjesquote:
Want het was afgelopen weekend gebeurd..en hij had een week ban toch?quote:
Op muh fotoo op hyves toghquote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
* Klinkerbotsing R+R't HappyBob.
Ja, ik geloof het wel. Maar penisbaard zei dat hij perm hadquote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Want het was afgelopen weekend gebeurd..en hij had een week ban toch?
Hoe lekker zit jij precies?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja straks, ik zit nu lekker
Penisbaard heeft perm ja..maar Henkie nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel. Maar penisbaard zei dat hij perm had
MYV wilt op dit eens lekker geknuffeld worden denk ik. Was ik maar bij drquote:
Hey, een 19-jarige HBO-studente die dol op konijnen is, wat wil een man nog meer in z'n leven?quote:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Penisbaard heeft sperm ja..maar Henkie niet
Waarom Penisbaard wel perm dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Penisbaard heeft perm ja..maar Henkie niet
De wereld in mijn hoofdquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef PlayingWithFire het volgende:
wie wilt voor mij een verhaal vertellen terwijl ik ga slapen?
Maar ik moest zelf zoeken en alles. happybob.hyves.nl voeg muh toe dahnquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja waar dang, jij vond mij ook op last.fm ik jou niet dus geef dang mang wat is deze dang
Ik was vandaag in Het Barbecuehuis.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
MYV wilt op dit eens lekker geknuffeld worden denk ik. Was ik maar bij dr
Arme jijquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef NrTH het volgende:
Deze topics gaan altijd te snel voor mij, ik ben zo oud.
vertellenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
De wereld in mijn hoofd
De wereld in mijn hoofd is anders dan de wereld die jij kent, anders dan de wereld die je ouders, broertje, zusje, hond en/of cavia kennen. Het is een wereld die door niets en niemand geëvenaard kan worden, de wereld in mijn hoofd. Alles kan, maar tegelijkertijd kan er niks. Het is een wereld van tegenstellingen, maar ook van parallellen. Alles in deze wereld is door mij gecreëerd, maar ik kan niet alles vernietigen. Sommige ideeën zijn hun eigen leven gaan leiden, hun eigen wereld in de wereld in mijn hoofd gaan creëren. Gedachtes die alle kanten uitschieten en die mijn eigen denken over kunnen nemen. Dit kan op allerlei momenten gebeuren, vooral wanneer ik ze het minste verwacht, wat erg onhandig voor mij kan aflopen. Zo is het moeilijk de werkelijkheid van mijn wereld in mijn hoofd te onderscheiden, aangezien niet alles in de wereld in mijn hoofd even onwerkelijk is.
Zo was ik laatst op de Eiffeltoren, denk ik. Om naar beneden te komen heb ik de noodtrap gebruikt, die langs de zijkant van de toren liep, aangezien het ijsje van een Chinees jongetje met paars haar in de fik was gevlogen. Eigenlijk denk ik dat dit in de wereld in mijn hoofd gebeurde, niet in de echte wereld, aangezien Chinezen sinds kort niet meer toegestaan zijn in Parijs, doordat straatverkopers blind worden als ze een Chinees zien.
Toen ik eindelijk van de Eiffeltoren af was, de tocht had me drie dagen gekost en ik was her en der skeletten van voorgangers tegen gekomen, besloot ik via de Seine naar Praag te zwemmen, aangezien Praag een mooie stad is. Ook zijn er veel karikatuurtekenaars en heb ik altijd al een karikatuur van mezelf willen hebben. In Parijs had ik ze ook wel gezien, vlak naast een Japanner die Jason Mraz probeerde te zingen, inclusief hoedje, gitaar en een zwaar Japans accent, maar daarvan was ik niet echt onder de indruk, dus wilde ik Praag graag proberen. Gelukkig was Praag niet zo ver, Parijs en Praag zitten namelijk dicht bij elkaar in het woordenboek, dus kostte het zwemmen me maar tien minuutjes.
Eindelijk aan de kant geklommen besloot ik een karikatuurtekenaar op te zoeken, echter leverde dit nogal veel problemen op, omdat iedereen gillend wegrende zodra ik in de buurt kwam. Ik heb een huid die vrij veel vocht vasthoudt en door het zwemmen was ik reusachtig geworden. Het zal nog wel een paar dagen duren voordat al het vocht mijn huid had verlaten. Een karikatuur laten tekenen had nu weinig nut meer, aangezien ik al een karikatuur van mezelf was geworden. Een simpele foto nemen zou genoeg zijn. Gelukkig scheen de zon, wat het verdampingsproces zou versnellen. Verder leek het me slim om beschuitjes te eten, omdat deze veel vocht opnemen, waardoor het er ook makkelijker uit kan. Op naar de supermarkt. Het enige probleem is dat er in Tsjechië een andere valuta is dan in Frankrijk, maar door mijn grootte hoefde ik niet te betalen, ze wilde me zelfs nog geld meegeven. Ik kon het niet laten om hier misbruik van te maken en dus ben ik gaan winkelen. Gelukkig kan je in Praag goed winkelen en als je nog meer winkels wilt zien, loop je eventjes door naar Rome. Er zijn maar weinig plaatsen met de Q, dus ook daar ben je zo. Toch zat ik te twijfelen of het wel slim was om op deze manier een dure winkel zoals Dior binnen te lopen, aangezien de beveiliging daar strenger is en ik toch al aanzienlijk begon te krimpen. Toch maar op naar de meer mainstream winkels als Mango, Zara en H&M. Shoppen is werkelijk geweldig als je niet hoeft te betalen. Al was de reden daarvoor gelijk de reden dat het shoppen een stuk minder leuk was, ik was zo groot dat ik niks meer paste. Uiteindelijk heb ik uit alle winkels maar iets meegenomen waarvan ik dacht dat ik het wel zou passen, alleen maar, omdat ik niet met lege handen thuis wilde komen.
Ik begon inmiddels alweer met krimpen, dus kon ik er maar beter mee ophouden. Nadat ik een tijdje had gelopen en in een lift omhoog was gegaan om naar een andere straat te gaan was ik plotseling ergens anders. Bovenop een wolkenkrabber, verdacht dicht bij de rand. Dit moest wel de wereld in mijn hoofd zijn die het overnam. Waarom zou ik ooit zo dicht bij de rand gaan staan? Ik heb hoogtevrees. Waarschijnlijk als ik nu een stap zou zetten, zou ik opgevangen worden door een spinnenweb van een suikerspin, eerst zou ik de suikerspin op eten, daarna de suikervliegjes en tot slot een deel van het suikerweb, zodat ik met de rest naar beneden kon abseilen om vervolgens op een prachtig strand in de Bahamas uit te komen waar ik heerlijk kon genieten van de zon.
Ik vertrouwde op de wereld in mijn hoofd en zette de stap.
nee hoor ligt niet aan jou, gaat erg snelquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef NrTH het volgende:
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Hey, een 19-jarige HBO-studente die dol op konijnen is, wat wil een man nog meer in z'n leven?
Eckt?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik moest zelf zoeken en alles. happybob.hyves.nl voeg muh toe dahn
als je die suri-slang wilt slingen moet je het wel goed doenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja waar dang, jij vond mij ook op last.fm ik jou niet dus geef dang mang wat is deze dang
Petra in je vriendenlijst.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik moest zelf zoeken en alles. happybob.hyves.nl voeg muh toe dahn
Kijk naar die foto dan. Dat ziet er toch uit als een echte bazige fokkerquote:
Nouja gelukkig komt Henkie weer bijna terugquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat mensen het niet meer snappen ofzo
o sorry ik faal ja.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
als je die suri-slang wilt slingen moet je het wel goed doen
Ja Schenk, knuffel mequote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
MYV wilt op dit eens lekker geknuffeld worden denk ik. Was ik maar bij dr
NOH TOCH NIET MIJNKNOIJNTJE????quote:Op zondag 6 februari 2011 00:41 schreef MYV het volgende:
Er was eens een leuk konijntje, dat konijntje heette Konijntje Flopsie. Flopsie was een heel dik konijntje en at elke dag zijn buikje rond met de meest weerzinwekkende groentes uit de tuin van de boer. Op een dag ging konijntje Flopsie buiten spelen met zijn vriendjes, maar zijn vriendjes vonden Flopsie te dik om mee gezien te worden want dan kregen ze stomme reacties van andere konijnen. dus Flopsie was helemaal alleen, hij ging zijn verdriet weg eten bij de boer. Hij liep de tuin in en pakte de grootste krop sla die hij zag. Maar toen opeens kwam Chuck Norris en die at hem op.
R.I.P
een dooie vogel cadeau gevenquote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga het niet voorlezen, lees zelf maar
ik had een konijn werd 8 jaar en zijn naam was snuffeltjequote:Op zondag 6 februari 2011 00:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
NOH TOCH NIET MIJNKNOIJNTJE????
Ben je nou serieus?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
TOEGEVOEGD, HAPPYBOB IK HEB JE TOEGEVOEGD.
awwwquote:Op zondag 6 februari 2011 00:42 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik had een konijn werd 8 jaar en zijn naam was snuffeltje
Maar het is een heel speciaal verhaaltjequote:Op zondag 6 februari 2011 00:41 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
een dooie vogel cadeau geven
Ik ook, ik kan de pas niet bijhouden zo snel gaat het.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:40 schreef NrTH het volgende:
dwerg konijn - bruin - zwarte ogen - witte pootjesquote:
Die Harry is wel een player man.quote:
In Nachtbagger praten we alleen over de serieuze zaken. Dus probeer even niet zo puberaal te doen. Ik weet dat je nog jong bent en alles..maar kom op..quote:
Penisbaard en Henkie hebben allebei perm gehad op hetzelfde moment en ze moeten mailen op 15 feb en dan worden ze waarschijnlijk geunbanned gr gr.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:39 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het wel. Maar penisbaard zei dat hij perm had
klinkiebots natuurlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die Harry is wel een player man.
Alleen maar vrouwen in z'n vriendenlijst + een klein jongetje.
Wat wil een man nou nog meer.
Mooie vrouwen op leeftijd een een klein jongetje..dat klinkt als de mooiste droomquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef NrTH het volgende:
[..]
Die Harry is wel een player man.
Alleen maar vrouwen in z'n vriendenlijst + een klein jongetje.
Wat wil een man nou nog meer.
Wij hadden vroeger ook konijnen, en die zouden iets groter zijn dan dwergkonijntjes, bleken vlaamse reuzen te zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
dwerg konijn - bruin - zwarte ogen - witte pootjes
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
IK MOET AFSLUITEN VAN MIJN OUDERS. FML !
LIEFDE VOOR JULLIE EN IK GA FOKKEN VANAF MN TELEFOON.
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Dan is het geen perm toch?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Penisbaard en Henkie hebben allebei perm gehad op hetzelfde moment en ze moeten mailen op 15 feb en dan worden ze waarschijnlijk geunbanned gr gr.
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Nee niks..kom met die foto eerst danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
ik ben ook speciaal !quote:Op zondag 6 februari 2011 00:42 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Maar het is een heel speciaal verhaaltje
Slaap lekker alvastquote:Op zondag 6 februari 2011 00:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik moet verder op mijn mobiel en dan ben ik te sloom voor dit, ga jullie dan ook verlatenm bye boefjes
Tot maandag.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
ze boekt hem, dit kunnen we niet zomaar toestaanquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Nee niks..kom met die foto eerst dan
Ja daarom, speciaal voor jou.quote:
hehe die worden groot johquote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wij hadden vroeger ook konijnen, en die zouden iets groter zijn dan dwergkonijntjes, bleken vlaamse reuzen te zijn
HAHAHAHAHA BEN JIJ 12 OFZO? ZO JA DAN COOL, MEISJES VAN 12quote:Op zondag 6 februari 2011 00:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
LATAHRSS
[ afbeelding ]
Daarom en ik was toen nog niet zo grootquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe die worden groot joh!
echtquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja daarom, speciaal voor jou.
Heb m zelf geschreven ooit
wehehe, doe je oorlog kleding aan en ga op pad dappere krijger.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
GODVERDOMME MIJN HUsiGENOOT KOMT BINNENGELOPEN EN NU IS PINKYPURR ONTSTNAPT BRB HAAR ZOEKEN GVD.
tuurlijk nietquote:
Ze hebben perm gehad wel,geen einddatum,ze hebben allemaal gemaild en er werd gereageerd met 'Mail 15 feb maar weer.'quote:
TOCH NIET PINKYPURR HEquote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
GODVERDOMME MIJN HUsiGENOOT KOMT BINNENGELOPEN EN NU IS PINKYPURR ONTSTNAPT BRB HAAR ZOEKEN GVD.
quote:
ik geloof jequote:
pinkywiequote:Op zondag 6 februari 2011 00:45 schreef MYV het volgende:
Wat is dat met die inside-info danquote:Op zondag 6 februari 2011 00:46 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ze hebben perm gehad wel,geen einddatum,ze hebben allemaal gemaild en er werd gereageerd met 'Mail 15 feb maar weer.'
Jeejquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
kittensquote:
Same.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat met die inside-info danWie/wat/waar zijn je bronnen? Werk jij voor de Russen? Henkie zei tegen mij een week
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jeej![]()
Dan heb ik voor jou een foto van mij met konijn toen ie nog niet gigantisch wasik heb er ook een moet ergens zitten wacht ffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Waar blijft die foto? Vraag terug! In je gezichtje!!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens wel lief een naamtopic
En waarom is Fokmobile verandert?
Vragen vragen.
Moet eigenlijk naar bed toe, maar wacht nog wel een minuutjequote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik heb er ook een moet ergens zitten wacht ff
En waarom geven ze op HBO's geen goede Nederlandse lessen meer?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oh trouwens wel lief een naamtopic
En waarom is Fokmobile verandert?
Vragen vragen.
Wat zal ik zeggen,Penisbaard,Henkie en ik zijn heel erg close.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:47 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat is dat met die inside-info danWie/wat/waar zijn je bronnen? Werk jij voor de Russen? Henkie zei tegen mij een week
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En waarom geven ze op HBO's geen goede Nederlandse lessen meer?
Maar ik heb liefde met Henkiequote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wat zal ik zeggen,Penisbaard,Henkie en ik zijn heel erg close.
nie zo ongeduldig, ooit komt die foto welquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar blijft die foto? Vraag terug! In je gezichtje!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:50 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nie zo ongeduldig, ooit komt die foto wel
En die last.fm hyves facebook ondergoed alles.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Omdat paboquote:Op zondag 6 februari 2011 00:49 schreef ToT het volgende:
[..]
En waarom geven ze op HBO's geen goede Nederlandse lessen meer?
Ga ik helemaal los op ice ice babyquote:
ditquote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En die last.fm hyves facebook ondergoed alles.
wat wilde je zien dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen...![]()
... Ik heb er niets gezien.
Ik stook niet,dit is ook maar wat ik van ze hoor.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:50 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik heb liefde met HenkieHij zou nooit tegen mij liegen
Wat loop je te stoken dan
Waren er nog mooie golven?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef -Datdus- het volgende:
Ik was vandaag in Scheveningen...![]()
... Ik heb er niets gezien.
3 meter was niks.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waren er nog mooie golven?Ik moet binnenkort weer gaan surfen man
Ik ben één met de zee en alles
Als je er één mee bent, moet je toch wel weten of er mooie golven zijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waren er nog mooie golven?Ik moet binnenkort weer gaan surfen man
Ik ben één met de zee en alles
Hahahquote:Op zondag 6 februari 2011 00:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ga ik helemaal los op ice ice baby
Misschien liegt die Henkie dan gewoon tegen jou. Daar ga ik nu dan maar even vanuit.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:52 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Ik stook niet,dit is ook maar wat ik van ze hoor.
Ik quote deze post even voor de zekerheid. Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob en Dralion stommerds die foto ga ik zo maken en morgen krijgen jullie te zien. Doeiii
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Bob en Dralion stommerds die foto ga ik zo maken en morgen krijgen jullie te zien. Doeiii
3 meter is hoog zat voor mijquote:
Maar dat is anders. ofzoquote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Als je er één mee bent, moet je toch wel weten of er mooie golven zijn?
awww, 3 meter is te hoog voor bobbie, wat sgattigquote:Op zondag 6 februari 2011 00:54 schreef HappyBob het volgende:
[..]
3 meter is hoog zat voor mijHalf metertje minder vind ik ook geen probleem
quote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar dat is anders. ofzoWaarom moet je mijn mooie one-liners verpesten man
Maar Penisbaard en Henkie zijn geband om hetzelfde en ze zeiden allebei hetzelfde. Trollface ook,die ook geband is om dezelfde reden.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Misschien liegt die Henkie dan gewoon tegen jou. Daar ga ik nu dan maar even vanuit.
Dat zei ik nietquote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef dralion13 het volgende:
[..]
awww, 3 meter is te hoog voor bobbie, wat sgattig
Lichtgewicht!quote:Op zondag 6 februari 2011 00:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
damd kan het niet vinden ff in een ander map kijken heb gewoon meer dan 10000 foto's op mijn computer
10000 valt nog mee eigenlijkquote:Op zondag 6 februari 2011 00:56 schreef PlayingWithFire het volgende:
damd kan het niet vinden ff in een ander map kijken heb gewoon meer dan 10000 foto's op mijn computer
Waarvan willen ze foto?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Maar ze kijken ook naar je verleden hequote:Op zondag 6 februari 2011 00:55 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Maar Penisbaard en Henkie zijn geband om hetzelfde en ze zeiden allebei hetzelfde. Trollface ook,die ook geband is om dezelfde reden.
ze had foto van zichzelf beloofd, ze zat ik kledingcrisis en vroeg ons om adviesquote:
Ik heb deze jongedame geholpen in haar kledingcrisis en nu willen wij het resultaat zienquote:
Ah okequote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef dralion13 het volgende:
[..]
ze had foto van zichzelf beloofd, ze zat ik kledingcrisis en vroeg ons om advies
Wij hebben iets gemeen. Liefde voor Henkie.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ze kijken ook naar je verleden hePenisbaard was tijdje geleden ook al eens gebanned. En Henkie is sowieso altijd een lieve jongen geweest
Wanneer?quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Jij deed ook niet lief toen ik hoi zei
Maak jij even een hyves fanpagina aan? Doe ik dat even op facebookquote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Wij hebben iets gemeen. Liefde voor Henkie.Maar dat zou kunnen.
Toen ik hoi zeiquote:
Hahah zou best kunnen jaquote:Op zondag 6 februari 2011 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
Dit moet wel de saaiste nb ooit zijn.
Perfect voor op de zondag. Mentaal voorbereiden op de kerkdienst.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
Hangt van de stijl af.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:58 schreef MYV het volgende:
Is een rood sjaaltje bij zwart truitje een go of een no go.
nee johquote:Op zondag 6 februari 2011 00:59 schreef napoleonfour het volgende:
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee joh
maar ik ga nu wel schlapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kuszwaaitoedlz naar iedereen
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef dralion13 het volgende:
[..]
nee joh
maar ik ga nu wel schlapen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kuszwaaitoedlz naar iedereen
De Henkie-lovers.quote:Op zondag 6 februari 2011 00:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maak jij even een hyves fanpagina aan? Doe ik dat even op facebook
kan je beter anchtje doorhalenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Ja ik moet uiterlijk over 4 uur opstaan, dus ik taai ook af.
Groetjes!
Slaap lekkerquote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Groetjes!
Welterustenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef ToT het volgende:
Groetjes!
Awhquote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
omg allemaal leuke herinneringen maar kan mijn konijn niet vinden
Mja dat gaat wel lukken, want echt helemaal top ging het allemaal niet tussen ons!quote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekker![]()
En succes met afscheid nemen en alles
oh hier...quote:Op zondag 6 februari 2011 01:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Toen ik hoi zei![]()
[..]
Hahah zou best kunnen ja
overheen gelezen.quote:
Henkie, de kerstman van de liefdequote:Op zondag 6 februari 2011 01:01 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
De Henkie-lovers.Henkie,ons idool,ons voorbeeld,ons sgatju.
Maar of dat het nou ook echt makkelijker maakt betwijfel ikquote:Op zondag 6 februari 2011 01:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja dat gaat wel lukken, want echt helemaal top ging het allemaal niet tussen ons!
Niet vergeten hequote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef MYV het volgende:
Ik ga onder de wol liefjes, Ik wil een slaapfeestje met jullie allemaal dat wil ik![]()
![]()
dadaaa
Zet je webcam aan dan..doe ik dat ook. Kunnen we ook kussengevecht houden..maar moet je wel jezelf slaanquote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef MYV het volgende:
Ik ga onder de wol liefjes, Ik wil een slaapfeestje met jullie allemaal dat wil ik![]()
![]()
dadaaa
Ja daarquote:Op zondag 6 februari 2011 01:02 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
oh hier...
[..]
overheen gelezen.hoi Merel
Slaapfeestjesquote:Op zondag 6 februari 2011 01:03 schreef MYV het volgende:
![]()
dadaaa
Een user om nooit te vergeten. Een trotse metalfan. Vooreeuwig in ons hart,one love.quote:
De man die de vader van mijn kinderen mag zijnquote:Op zondag 6 februari 2011 01:04 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Een user om nooit te vergeten. Een trotse metalfan. Vooreeuwig in ons hart,one love.
Heb je zin om te neuken met die jongeman dan?quote:Op zondag 6 februari 2011 01:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik vind het jammer dat vriendlief hier vannacht niet is
Een man die humor heeft,serieus is,simpelweg gewoon een schat. Laten we hem koesteren.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:05 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De man die de vader van mijn kinderen mag zijnDe man aan wie ik mijn kleinkinderen toevertrouw
(wat dan eigenlijk zijn kleinkinderen zijn
)
quote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb je zin om te neuken met die jongeman dan?
Is een ouwe rijke kerel van 45quote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
Gelukkig blijft hij morgen wel slapenquote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik had vroeger een shirt van de Wu tang clan.quote:
Ik ga al die waarheden even verzamelen in mijn foboquote:Op zondag 6 februari 2011 01:07 schreef xSummergirlx het volgende:
[..]
Een man die humor heeft,serieus is,simpelweg gewoon een schat. Laten we hem koesteren.
Een aangename verassing voor onze Henkie. Goed bezig,Bob.quote:Op zondag 6 februari 2011 01:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ga al die waarheden even verzamelen in mijn fobo
Komt omdat jij over je vriend begonquote:
Ja dat denk je, wijf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |